• De laatste tijd ben ik weer helemaal onder gedoken in IMVU en toen popte de vraag in me op; zouden er nog meer mensen van Quizlet IMVU hebben?

    Laat ik anders eerst maar eens wat meer over IMVU vertellen (;

    Wat is IMVU?
    IMVU (Instant Messaging Virtual Universe) is een grafische 3D messenger.
    Je maakt een personage aan, niet alleen bij naam maar ook bij avatar door middel van een uiterlijk, daarnaast kan je beslissen of je gewoon als jezelf achter de chat zit of dat je role played, je kan er zelf voor kiezen hoe ver je gaat.
    Daarnaast kan je chatten met mensen van over de gehele wereld, je kan zoeken op interesses (Als iemand die opgegeven) in een filter zodat e ook mensen kan vinden waarmee je dingen gemeen hebt.

    Ik heb er zelf tot nu toe goede contacten aan over gehouden.

    Verdere informatie
    Kost het wat?
    Het downloaden kost niets en het spelen ook niet, alleen is het wel allemaal veel fijner voor de users die inderdaad iets betalen, er worden namelijk verschillende dingen aangeboden;
    Credits : Credits kan je gebruiken om dingen te kopen in IMVU, dit gaat van kleding, poses, muziek, rooms, meubels, etc.
    Access Pass : Dit is voor 18+ users, ik neem aan dat je dan al wel begrijpt wat het in kan houden (; Want ja, op IMVU word er ook gewoon aan seksuele activiteit gedaan.
    VIP : Dit spreekt eigenlijk ook voor zich, je betaald dan gewoon een bedrag per maand voor VIP-lidmaatschap.
    Marriage pack : Je kan ook trouwen op IMVU, daarvoor moet je dus een compleet pakket kopen.
    Je naam registreren : Totdat je dit doet hou je de guest_ voor je naam, zelf heb ik dit al niet meer.
    Je naam veranderen : Jammer genoeg moet je hier inderdaad ook voor betalen, anders had ik dat allang gedaan x)
    Verivieer je leeftijd : Dit is vaak ook in verband met de Access pass.

    Mwahaha, ik met mijn OUAT ketting, elfenoren en Doctor Who shirt (;

    Hoe zijn de mensen?

    De ervaring die ik zelf heb in IMVU is dat het enorm verschilt qua mensen, zo heb je dus gewoon doodnormale gesprekken over hoe je dag was, tot rollen spelen met 1 of meerdere personen, of zoals ook al eerder gezegd, seksuele activiteiten; dit kan zowel in persoonlijke als rollen spelen voorkomen.
    En als je er niet van gediend bent kan je de chat altijd weg klikken en als het door blijft kan gewoon blokkeren of aangeven.
    Maar er zijn ook gewoon genoeg tot veel mensen die gewoon normaal praten en waarmee je de beste vriendschappen kan vormen, en het is ook nog eens goed voor je taalontwikkeling als je praat tegen mensen helemaal aan de andere kant van de wereld.



    Als je meer wilt weten, stel dan gerust een vraag, maar dit wou ik even kwijt.

    Dus nu kom ik terug op mijn vraag, zijn er hier meer mensen op Q die IMVU "spelen" ?
    Het zou leuk zijn als we elkaar ook allemaal daar toe zouden kunnen voegen (:


    Namenlijst (Q naam + IMVU naam:

    1. DreamerN.............................Droomnathje
    2. Shuuya.................................DyedRedHead
    3. Fabrizio................................FabrizioJack
    4. Bibble...................................DemiSakuraBlossom

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 20:11 ]


    Credendo Vides

    Wooooow. Zo lang geleden. Ik had ooit een account, maar heb er niet heel veel mee gedaan. ;p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hmm... Ik ben wel nieuwsgierig :3


    wat was dit ookalweer

    AlbusDumbledore schreef:
    Wooooow. Zo lang geleden. Ik had ooit een account, maar heb er niet heel veel mee gedaan. ;p


    + Mijn computer crashte en ik dacht dat het aan IMVU lag en ben er nog steeds niet overheen :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Dat deed ik vroeger ook altijd. Vond het altijd wel grappig om me zo fout mogelijk te kleden enzo.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb het.. Ben er al een tijd niet geweest tho..
    Eens zien..
    DyedRedHead heet ik :'D Ik had een andere.. I dunno wat die was..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heet bij deze FabrizioJack :'D


    wat was dit ookalweer

    Californication schreef:
    (...)

    + Mijn computer crashte en ik dacht dat het aan IMVU lag en ben er nog steeds niet overheen :')

    Dit. Wat een rotprogramma. :')


    Caution first, always.

    Californication schreef:
    (...)

    + Mijn computer crashte en ik dacht dat het aan IMVU lag en ben er nog steeds niet overheen :')


    Ik ben dus niet de enige waarbij hij altijd vastliep of dat het helemaal misging en ik er ook steeds werd uitgegooid.

    Lol, toen ik 10 was, ja.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Lol, toen ik 10 was, ja.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Fabrizio schreef:
    Ik heet bij deze FabrizioJack :'D


    Ik kan je niet vinden x3


    Credendo Vides

    Hehe ik heb het gisteren aangemaakt xD Ik vind het leuk omdat ik mijn character helemaal kan veranderen xD Like : Ze zag er een soort van emo achtig uit en nu is ze kawaii ~ Ik heet (Ja...Lang verhaal de site zat te klagen over mijn naam. xD ) DemiSakuraBlossom.


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~

    IMVU heb ik ook gehad, ik heb het alleen van mijn computer verwijderd. Ik vind het een té internationale site en inderdaad, ook mijn laptop liep er veel van vast. Ook heb je daar dat je in de eerste paar weken elke dag dat je inlogt wat credits krijgt zodat je kleding kan kopen.. maar op een gegeven moment stopt dat en dan is de enige manier om credits te verdienen echt geld te besteden :')


    Maybe she loved mysteries so much that she became one.

    Bibble schreef:
    Hehe ik heb het gisteren aangemaakt xD Ik vind het leuk omdat ik mijn character helemaal kan veranderen xD Like : Ze zag er een soort van emo achtig uit en nu is ze kawaii ~ Ik heet (Ja...Lang verhaal de site zat te klagen over mijn naam. xD ) DemiSakuraBlossom.


    Ik kan jou ook al niet vinden >.< Waarschijnlijk omdat ik geen mensen kan zoeken onder de 18...
    Anders voeg je mij toe :P > Droomnathje (Ja, ik ga binnenkort denk ik ook mij naam veranderen, al moet ik daar jammer genoeg voor betalen x) )

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 20:10 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik kan jou ook al niet vinden >.< Anders voeg je mij toe :P > Droomnathje (Ja, ik ga binnenkort denk ik ook mij naam veranderen, al moet ik daar jammer genoeg voor betalen x) )
    Haha ik jouw ook niet >.< Wacht....Kunnen we niet ergens ontmoeten ofzo? xD


    ~I didnt hit you....I simply high-fived your face.~