• Eerst en vooral, kijk niet naar het uur, ik ben nog steeds wakker ja... *zucht*

    Ik weet niet of iemand van jullie de band City of the Sun kent? Ze zijn echt mega goed! Ze spelen alleen instrumental muziek, maar echt, ik hou van hun muziek! Blijkbaar is het een band die live op straat speelt enz.
    Door verveling keek ik naar een filmpje van een Youtuber die de band in haar 'September Favorites' filmpje noemde. Ik ben hun gaan opzoeken en ik ben serieus blij dat ik hun nu ken via die Youtuber.

    Als je hun nog niet kent, dan raad ik de band serieus aan, ze hebben echt aangename en rustgevende muziek. Ik heb hieronder een liedje van hun neergezet.


    16 - 09 - '17

    Eerst en vooral, kijk bij mij ook niet naar het uur, het is pas 20 voor 11 bij mij. Dus nog lang geen bedtijd. :Y)

    Die band is inderdaad echt geweldig! Lekker rustgevend, vooral voor als je 's avonds lekker in je bed ligt. *O*

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 4:41 ]


    -

    Oh, wat een heerlijke muziek!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik word al vrolijk van de naam ik ga ze zeker eens uitchecken!

    Galatea schreef:
    Ik word al vrolijk van de naam ik ga ze zeker eens uitchecken!


    Moet je zeker doen! (:


    16 - 09 - '17

    Ugh, wat een heerlijke muziek :9~ Ik kan hier uren naar luisteren.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik luister, haha. (;
    Inderdaad rustgevend, vooral als je druk bent werkt het. :W
    Misschien ook als ik aan 't lezen ben, ik zal dat misschien zo/straks is uitproberen. (;


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Californication schreef:
    Ugh, wat een heerlijke muziek :9~ Ik kan hier uren naar luisteren.


    Same here


    16 - 09 - '17