• Ben ik de enige of is die serie gewoon HEERLIJK (hoera)(flower)


    I want to feel your love

    Nope, ik houd ook van The Selection :)

    Ga je ook naar Kiera Cass als ze in Nederland is? Ik ga met mijn beste vriendin en ik ben zo excited :D


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    De boeken zijn echt geweldig!!! I love them <3

    Waar gaat hij over?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Waar gaat hij over?


    Van Bol.com: "Voor 35 meisjes is de selectie dé kans op een beter leven. Zo kunnen ze ontsnappen aan een armoedig caste-leven en opgenomen worden in een wereld vol glamour. De selectie biedt de mogelijkheid om in het paleis te wonen en te strijden om het hart van prins Maxon.
    America Singer vindt het echter een nachtmerrie. Ze moet haar geheime liefde opgeven en haar thuis verlaten voor een strijd om een kroon die ze niet wil. Ze moet in een paleis wonen dat continu wordt aangevallen door rebellen. Dan ontmoet ze prins Maxon en twijfelt ze aan alles. America realiseert zich dat het leven waar ze altijd van gedroomd had in het niet valt bij de toekomst die ze nooit voor mogelijk had gehouden."


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Mijn beste vriendin had hem in 1 dag uit, ik zal hem ook maar even lezen denk ik. :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ze zijn ge-wel-dig! *O*
    Raad eens waar ik mijn nieuwe usernaam vandaan heb (wbw)


    -

    Schreave schreef:
    Ze zijn ge-wel-dig! *O*
    Raad eens waar ik mijn nieuwe usernaam vandaan heb (wbw)


    MAXON <3

    Ga je ook naar het event met Kiera Cass op 2 november? (:


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Ik heb ze ooit zien staan in een boekenwinkel, maar het plot sprak me niet zo aan. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben vandaag nog langs de boeken winkel geweesd maar heb hem denk ik niet gezien, anders had ik hem wel meegenomen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Love them. Addicted to it.
    Ze zijn wawesome! (H)
    Waar zou mijn username vandaan komen? ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Illea schreef:
    (...)

    MAXON <3

    Ga je ook naar het event met Kiera Cass op 2 november? (:


    WACHT KOMT ZE NAAR NEDERLAND


    I want to feel your love

    Fabrizio schreef:
    Mijn beste vriendin had hem in 1 dag uit, ik zal hem ook maar even lezen denk ik. :Y)

    Ik heb de serie dit weekend gelezen (de volledige trilogie XD)


    I want to feel your love

    Schreave schreef:
    Ze zijn ge-wel-dig! *O*
    Raad eens waar ik mijn nieuwe usernaam vandaan heb (wbw)


    Oke nu ben ik dus heel blij dat ik eindelijk wat mensen heb gevonden met wie ik kan fangirlen (hoera)


    I want to feel your love

    Ooooh, ik ben er zo gek op. Ik begin al te traanogen als ik er aan denk. (bloos)
    But guys, come on ....



    Ik weet niet wat jullie denken, but man I am psyched!


    If I were once a planet, you were the axis

    Eadlyn schreef:
    Ooooh, ik ben er zo gek op. Ik begin al te traanogen als ik er aan denk. (bloos)
    But guys, come on ....



    Ik weet niet wat jullie denken, but man I am psyched!


    <3_<3

    Can't wait to read it! (H)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys