• Ben ik de enige of is die serie gewoon HEERLIJK (hoera)(flower)


    I want to feel your love

    Ryouta schreef:
    (...)

    Wil je dat ik mijn link naar The One doorstuur? Ik heb hem op iPad maar hij kan ook op andere tablet als ik het goed onthouden heb :] Stuur je dan wel even via PB aangezien ik geen zin heb in een waarschuwing. :3 Wel Engelse versie.


    Ik heb h'm net van Buddy gekregen ^^ toch heel erg bedankt!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kan iemand de link van De Elite sturen? (:
    Ik vind em nergens :x


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wichita schreef:
    Kan iemand de link van De Elite sturen? (:
    Ik vind em nergens :x
    Yes please, I want it as well. :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    OMG Kiera Cass is zo awesome en lief!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Yes please, I want it as well. :D


    Wait! I found it!
    Ik heb The Elite in ePub c: [Engels]

    @Avarosa: Ik ben zo vreselijk jaloers! grr.. Kierra moet ook naar Antwerpen komen

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 21:06 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wichita schreef:
    (...)

    Wait! I found it!
    Ik heb The Elite in ePub c: [Engels]

    @Avarosa: Ik ben zo vreselijk jaloers! grr.. Kierra moet ook naar Antwerpen komen

    Daar was ze toch vandaag? :3


    If I were once a planet, you were the axis

    Ik heb hem vandaag gekocht dus ik heb hem niet meer nodig. En pff mijn cover van De one is echt lelijk. Hij is heel pixelig. Schandalig dat ze dat durven verkopen eigenlijk. Zag het natuurlijk maar nadat ik het gekocht had. Maar ah. Mja Antwerpen was ook een uurtje en een half reizen voor ons, but it was still worth it.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik heb hem vandaag gekocht dus ik heb hem niet meer nodig. En pff mijn cover van De one is echt lelijk. Hij is heel pixelig. Schandalig dat ze dat durven verkopen eigenlijk. Zag het natuurlijk maar nadat ik het gekocht had. Maar ah. Mja Antwerpen was ook een uurtje en een half reizen voor ons, but it was still worth it.


    Whuut? Was ze in Antwerpen? serieus (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ja, de boekenbeurs is tot 11 november in Antwerpen en vandaag kwam ze. Morgen is ze in Amsterdam dacht ik. (not sure)
    Ik vind het trouwens echt jammer voor je. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 21:16 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ken die serie niet? Ik ga 'm is van de week checken.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2014 - 22:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Avarosa schreef:
    Ja, de boekenbeurs is tot 11 november in Antwerpen en vandaag kwam ze. Morgen is ze in Amsterdam dacht ik. (not sure)
    Ik vind het trouwens echt jammer voor je. (no_chears)


    O. M. G.
    Op Facebook stond dat ze naar Amsterdam ging. Morgen er stond ook dat ze in een boehandel was in Amsterdam
    Damn.. Nu dacht ik echt dat ze niet naar België ging komen... :c


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wichita schreef:
    (...)

    O. M. G.
    Op Facebook stond dat ze naar Amsterdam ging. Morgen er stond ook dat ze in een boehandel was in Amsterdam
    Damn.. Nu dacht ik echt dat ze niet naar België ging komen... :c

    Ze had eerst niet helemaal door dat het om twee landen ging, en er is nooit een announcement geweest, maar vrijdag of donderdag op twitter verduidelijkte ze het eens en het stond ook op het programma op de site van de boekenbeurs.
    Ik vind het echt jammer voor je :/


    If I were once a planet, you were the axis

    (no_chears)(no_chears)(no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eadlyn schreef:
    (...)
    Ze had eerst niet helemaal door dat het om twee landen ging, en er is nooit een announcement geweest, maar vrijdag of donderdag op twitter verduidelijkte ze het eens en het stond ook op het programma op de site van de boekenbeurs.
    Ik vind het echt jammer voor je :/


    Heel fijn, hoor. Ik heb geen Twitter. - omg, this sucks ö -
    Er zal wel een andere keer komen dat ik ze zie. - Hopelijk -

    Ahww, thanks Avarosa! (K)

    Never mind. Kierra gezien of niet, het blijft een goede serie!
    Is The Selection nu een trilogie of tetrologie?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Vandaag vertelde ze dat er 5 boeken komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?