• Ik heb mijn best gedaan om zo min mogelijk spoilers te gebruiken.


    En omdat ik maar niet kon stoppen met zwijmelen over Game of Thrones, heb ik mijn username in Meereen veranderd - het gebied dat mijn favoriete personage wist te veroveren. Spijtig genoeg heb ik Bellissimo dus niet zo lang kunnen behouden als in eerste instantie mijn bedoeling was, maar aangezien ik héél graag iets wilde hebben dat in verband stond met mijn favoriete personage, heb ik mijn username maar veranderd, aangezien ik bang was dat 'ie anders weg zou zijn. ;x

    Dus, wie van jullie heeft de boeken van Game of Thrones gelezen en/of volgt de serie? En wie is jouw favoriete personage?

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 19:30 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mijn vriend vindt de serie ook helemaal geweldig, maar ik ben zelf miet zo'n fan. Te veel fantasy voor mij.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Escapism schreef:
    Wat is een obessie? (krul) hihi

    Leuke username! Hoewel ik niets van GoT weet en er ook geen erge interesse in heb om het nu nog te gaan volgen. Ik lig waarschijnlijk toch te ver achter. x)


    Waar zie jij obessie staan? (cat)
    En ik lees de boeken. De serie moet ik nog zien. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Meereen schreef:
    (...)

    Waar zie jij obessie staan? (cat)
    En ik lees de boeken. De serie moet ik nog zien. ^^


    In je topic titel (;

    Anyway, leuke naam! Ik volg zelf de serie en ben nu bijna halverwege het boek A Dance with Dragons. Ik denk dat Arya en Tyrion toch wel mijn favorieten zijn. En in de serie Jon ook, omdat hij best behoorlijk aantrekkelijk is (:


    Valar Morghulis.

    Jon schreef:
    Ik! No. 1 fan hiero, juist omdat ik de boeken heb gelezen. Arya is mijn favoriet, daarna Jon, en daarna andere Starks en Lannisters (behalve Cersei). Dany wordt naar mijn mening ontzettend overgewaardeerd, en de verhaallijn in Meereen vind ik persoonlijk heel saai. :x

    De keuze qua usernames is dan ook heel erg beperkt, haha.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben op dit moment halverwege het tweede boek en ik heb Seizoen 1 gezien. Mijn favorieten zijn tot nu toe Arya (en eigenlijk alle Starks), Tyrion en Daenerys. Maar dat zal snel gaan veranderen wanneer ik verder in het verhaal ga komen


    Rob en Dany vind ik geweldig :Y)
    Awesome username btw.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 10:35 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tyrion & Joffrey die twee zijn geweldig,

    men ik was boos toen Joffrey overleed xD en vond t erg jammer voor Tommen dat die nu koning moest worden.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 21:03 ]

    Yeah, alle boeken gelezen (tot zover). Mijn favoriete personages zijn Tyrion, Jaime en Arya.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Galatea schreef:
    Tyrion & Joffrey die twee zijn geweldig, men ik was boos toen Joffrey overleed xD en vond t erg jammer voor Tommen dat die nu koning moest worden.


    Ik dank u voor de spoiler. –.–


    Anomaly schreef:
    (...)
    De keuze qua usernames is dan ook heel erg beperkt, haha.

    Klopt, iedereen wil Dany. Ik ben blij met Jon. :Y)

    Sempre schreef:
    Yeah, alle boeken gelezen (tot zover). Mijn favoriete personages zijn Tyrion, Jaime en Arya.

    Wow, een mede Jaime-fan, die zijn zeldzaam.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Runner schreef:
    (...)

    Ik dank u voor de spoiler. –.–
    Whoops sorry, xD ik typte het op mn tel ik vergat spoiler erbij te zetten.

    Mijn favoriete personages zijn, hmm, Tyrion, Arya, 'Jaqen'persoon, Jaime, de oude Daario, Jon, Ygritte en Tormund. :v Ik vergeet vast weer 'n paar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jon schreef:
    (...)
    Wow, een mede Jaime-fan, die zijn zeldzaam.


    Ik vind echt dat hij zich zo geweldig ontwikkeld in het verhaal haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Galatea schreef:
    (...) Whoops sorry, xD ik typte het op mn tel ik vergat spoiler erbij te zetten.


    Niet dat je dat daarna niet doet...


    OT: Leuke username. Moet de serie nog steeds kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."