• Hayhay!!


    Ik vroeg me eigenlijk gewoon af of er hier wat Nancy Drew Gamers zaten. Dus vandaag mijn topic!
    Ik zelf ben helemaal gek van deze spellen en ik was gewoon nieuwsgierig of er hier op Quizlet ook mensen waren die deze interesse delen. Dus leef je uit!
    Welk spel vonden jullie het beste?
    Wat vind je dat er een keer moet worden verwerkt in één van de spellen?
    Zelf ben ik helemaal gek van alle ghost mysteries, die zijn altijd het spannends!



    En tja, als je nog nooit hebt gehoord van de Nancy Drew games, dan is dit natuurlijk DE TOPIC om er wat over te leren!
    Dus ga je gang! Wacht niet langer en Join Nancy Drew on her next adventure!



    Voor meer informatie bezoek de Her Interactive site. Hier vind je allerlei informatie over de games en kun je ze zelfs kopen.

    Her Interactive.

    DARE TO PLAY

    Welke van deze Nancy Drew Game is jou favourite?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben nu al 2 dagem bezig met het nieuwe deel van Nancy Drew: Labyrinth of lies.
    Wat een spel mensen! Zove puzzels en zoveel te leren over de griekse mythologie!!
    Ik heb het echt naar mijn zin!!
    En ik lach mee helemaal dood om Frank en Joe; The hardy boys. Hahaha man wat een stel clowns :')

    Iemand al met een spel begonnen??


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Het spel heet 'Nancy Drew: The Silent Spy'.

    Nearly a decade ago Agent Kate Drew left home to neutralize a biochemical weapon in Scotland. While her assignment was a success, Kate died in a tragic car accident. Or so we were told. Now the echoes of a similar plot reverberate and it's up to you, as detective Nancy Drew, to thwart the sleeper cell and expose the truth about your mother's tragic demise.

    Learn about Nancy’s mother and what really transpired during her final days. Expose dead drops and black operations by gathering intelligence and new leads. Characters will change their motives as your investigation unfolds.


    Screenshots:




    26 - 02 - '16

    Soothsayer schreef:
    Het spel heet 'Nancy Drew: The Silent Spy'.

    Nearly a decade ago Agent Kate Drew left home to neutralize a biochemical weapon in Scotland. While her assignment was a success, Kate died in a tragic car accident. Or so we were told. Now the echoes of a similar plot reverberate and it's up to you, as detective Nancy Drew, to thwart the sleeper cell and expose the truth about your mother's tragic demise.

    Learn about Nancy’s mother and what really transpired during her final days. Expose dead drops and black operations by gathering intelligence and new leads. Characters will change their motives as your investigation unfolds.


    Screenshots:





    De silent spy is de game die voor Lybirinth of lies komt. Die hebb ik ookal gespeelt. Die is echt geweldig! Het pianostuk wat op de piano qord gespeelt.. Wauw.. !!
    Echt het proberen waard!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oeh lijkt me een leuk spel, welke vind jij het leukste/kan je aanraden om als eerst te spelen?


    As travars

    Milquetoast schreef:
    Oeh lijkt me een leuk spel, welke vind jij het leukste/kan je aanraden om als eerst te spelen?


    Ligt eraan, waar hou je het meest van?
    Ghost stories? Legendes? Diefstallen?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ligt eraan, waar hou je het meest van?
    Ghost stories? Legendes? Diefstallen?


    Hmm ik denk ghost stories haha, al lijkt legendes me ook wel leuk


    As travars

    Milquetoast schreef:
    (...)

    Hmm ik denk ghost stories haha, al lijkt legendes me ook wel leuk


    Ghost is ook het leukst haha en daarna idd de legendes.

    Shadow at the water's edge. Heel ingewikkeld verhaal in tokio. Maar zooooo spannend! Ik scheet echt paar keer in mn broek hahaha

    Haunting in castle malloy..ook erg leuk! Een verhaal dat zich in een ingevallen kasteel in schotland afspeelt.

    Curse of blackmoor manor. Speelt zich af in een oud kasteel in engeland. Echt een spannend verhaal. En apart ook! Over een vloek dat op de bazin rust. Echt sick spannend!

    The haunted ranch. Speelt zich af int westen, geen idee waar.. Ik denk Texas ofzo. Over een ranch dat wordt geplaagd door spookpaarden.
    Ook een erg leuke.

    Als je van isolatie houd ga dan voor ghost dogs of moon lake. Je zit hier in ee houten huisje int bos. Niemand verder die je kan heloen. En snachts wordt je aangevallen door ghost dogs. Dit was de eerste die ik speelde. Int donker.. Alleen op mn kamer.. Met koptelefoon in..
    Ik kreeg er nacvtmerries van xD

    Deze zijn mn favourite!

    Goodluck!! Gebruik de hints. Bel mensenn op voor tips. Gebruik walktroughs als je vastloopt: Adventurespel.nl

    Zoaks in Tokio benn je daar eigennlijk om les te geven en na te kijken, dus vergeet da niet. Anders wordt je ontslagen en dan krijg je dus een error in se game (je kan gewoon try again doen, maarja)
    En pas op voor saborteurs, die willen je nog wel eens uit de weg werken xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Net Labyrinth of lies uitgespeeld!!!
    Nu al zin in het volgemde spel: Sea of Darkness!!
    Dit gaat over een oud vikinsschip dat random ergens gevondenn wordt in ijsland!! Spannendd!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nancy drew fans will recognise the differents between the beauty and compassion for Kate and the terrifying, crap your pants horror song of Charlotte xD




    Het liedje van kate kreeg ik gek genoeg niet in een youtubelink...dus dan maar zo ;)
    http://m.youtube.com/watch?v=SqIj2hig0ao

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 0:11 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ergens midden lente komt het nieuwe Nancy Drew deel uit! THE SEA OF DARKNESS!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.