• Hoi!

    Ben ik weer met een vraag. Ik vroeg me af welke online platforms jullie gebruiken om dingen op te slaan. Ik gebruik nu dus bijvoorbeeld alleen mijn usb-stick, maar dat begint nu nogal tricky te worden, met alle verhalen e.d. die erop staan. Als ik dat ding kwijtraak, dan ben ik dus ook echt alles kwijt. Nu heb ik wel vaker ergens gelezen dat er online dingen bestaan, waar je je bestanden op kan slaan. Dit wil ik dus ook graag doen, als back-up.
    Welke gebruiken jullie? (En waarom?)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dropbox. Google drive


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik gebruik het niet, maar Google Drive schijnt heel handig te zijn.

    Ik gebruik Google Drive.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    bladwijzerbalk?

    Ik gebruik ze zelf niet graag, maar dat is omdat ik liever met mijn externe harde schijf werk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik gebruik Google Drive en Dropbox.


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik af en toe skydrive (of onedrive).


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    OneDrive, dropbox, of bestanden gewoon naar mezelf mailen.

    Ik gebruik geen usb-sticks meer sinds die van mij door mijn zusje gemold is en ik dus alle verhalen van toen ik 6 was tot toen kwijt was, + allemaal schoolbestanden zoals mijn boekverslag die ik op school zou uitprinten en ik toen ook kwijt was of samenwerkingsprojectbestanden waardoor iedereen boos op mij werd, dusja.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb onedrive en google drive; dropbox is ook nog populair...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Google Drive, Dropbox, iCloud en Evernote.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik mail al m'n zooi gewoon naar mezelf, maar dat is nou niet bepaald gestructureerd :'D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Sura schreef:
    Ik gebruik Google Drive.


    16 - 09 - '17

    Ik gebruik Dropbox en kan het niet meer missen. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik gebruik Dropbox. Ik heb geen ervaring met andere programma's, maar kan je deze zeker aanraden. Veel opslagruimte (20 GB) en ook gemakkelijk bestanden te delen met anderen. Sowieso vind ik Dropbox duidelijk en gemakkelijk in gebruik.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2014 - 14:22 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik gebruik Dropbox :3


    26 - 02 - '16