• Roses are red,
    Violets are blue.
    Zayn is prettier,
    than everyone of you.

    --

    She's been my queen since we were sixteen
    We want the same things
    We dream the same dreams alright
    Alright

    I got it all 'cause she is the one
    Her mom calls me 'love'
    Her dad calls me 'son' alright
    Alright


    Boe


    Our Tinychat ^^

    Lieke - Levines - 8 maart | 17
    Miriam - Glade - 5 maart | 15
    Gabriëla - Hewer - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 16
    Marlijn - Mallory - 24 december | 15
    Noek - Shumway - 27 juni | 15
    Marie - Deveraux - 3 juni | 14
    Aline - Ansolo - 14 maart | 14
    Eva - Lashy - 30 maart | 14
    Demi - Denys - 24 september | 14
    Eddie - eddiefohnen - 4 juni | 12
    Julia - Omnom - 25 september | 13
    Crystal - Lashtons - 25 november | 12
    Esmee - Hemlinson - 18 oktober | 15
    Ruth - Giuseppe - 31 augustus | 21

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 14:58 ]

    Peace

    16.7% (1 stem)
     
    Ja

    0.0% (0 stemmen)
     
    Oké

    83.3% (5 stemmen)
     
    Peace terug

    Memoria schreef:
    (...)

    Sinds september werk ik mij kapot. Ik leer elke dag minstens twee uur, ook al heb ik geen huiswerk. Het is voor mij normaal geworden om geen weekend meer te hebben, mede door hockey en het huiswerk. Ik heb absoluut geen probleem met leren of wat dan ook; het maakt me zelfs blij. Het klinkt raar, maar als ik goed leer en daardoor iets goed snap, voel ik mij er gelijk gelukkig door. Als er iets kleins is wat ik niet snap, word ik gelijk zenuwachtig dan stop ik niet. Het probleem is alleen dat ik niet meer tevreden ben met alles wat ik doe. Ik twijfel te erg en dit word de laatste tijd te veel, dus heb ik het internet compleet afgesloten. Ik voel mij gewoon een beetje leeg en daar ben ik nu aan het werken. Maar hierdoor heb ik dus nauwelijks tijd om online te komen en daar baal ik enorm van.

    Oh Niekje. ;c Het is goed van je dat je, je zo concentreert op school, al moet dat niet het enige worden waar je aan denkt. Zoals Gab zei, kun je als je iets niet snapt altijd anderen om hulp vragen. Misschien snap je het wel veel beter als iemand het je even uitlegt, wat je misschien ook tijd bespaart. You can do it. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ga waarschijnlijk van dit:



    Naar dit:



    Zo'n schuine bob, maar dan iets korter. Het model dat ik nu heb word ik een beetje zat en ik wil eens een keer wat anders uitproberen. (:

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 19:48 ]


    'Darling, just hold on'

    Heb ik nog ergens een foto van mezelf, hm. :s


    'Darling, just hold on'

    Leuk, ik ben benieuwd! (:


    Danmarks Dynamite.

    WE COULD BE IMMOOOORTALS


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oeh leuk, Ruth!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Het duurt nog wel even hoor, de kapster is net geweest en ik wil er nog even over nadenken voordat ik het echt doe, maar ik denk het wel, dus over een maandje ofzo komt ze weer terug en dan veranderd ze m'n kapsel. (:


    'Darling, just hold on'

    Mensjes, Ashton ligt in het ziekenhuis met iets in het engels wat ik niet begrijp. Maar het gaat beter, yaaay! (:


    Danmarks Dynamite.

    Hewer schreef:
    Mensjes, Ashton ligt in het ziekenhuis met iets in het engels wat ik niet begrijp. Maar het gaat beter, yaaay! (:


    Blindedarmontsteking. (:

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 20:12 ]


    'Darling, just hold on'

    OKE DAT DUS MENSJES! :'D


    Danmarks Dynamite.

    Giuseppe schreef:
    Oh, misschien kan ik mijn NCIS verslaving ook nog wel een beetje uitbreiden, ik zie dat alle seizoenen er op staan, bingo. (krul)


    Wij hebben een zelfde smaak wat betreft serie's. :o


    Reality's overrated.

    Hoe kan ik een verslag van 1,5 A4 maken over een fucking ster. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Glade schreef:
    Hoe kan ik een verslag van 1,5 A4 maken over een fucking ster. :')


    Heel veel bullshit praten :') We moesten dus een brief voor eco maken met 5 argumenten. Ik dacht dat je er maar 3 hoefde, dus heel veel gepraat - 580 woorden - over 3 argumenten. Zag ik later in mijn schrift dat het er 5 moesten zijn, ach who cares hehe :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben zo moe, maar voor een goed doel. Nja, een goed doel.. iets wat ik leuk vind.


    Danmarks Dynamite.

    Deveraux schreef:
    (...)

    Heel veel bullshit praten :') We moesten dus een brief voor eco maken met 5 argumenten. Ik dacht dat je er maar 3 hoefde, dus heel veel gepraat - 580 woorden - over 3 argumenten. Zag ik later in mijn schrift dat het er 5 moesten zijn, ach who cares hehe :')

    Haha. :'D Meestal helpt dat wel ja. Ik ben alleen bang dat als ik te veel bullshit ga praten, het niet goed is. Want dit verslag telt heel zwaar mee voor mijn examen- dat over 3 jaar pas is. :/

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 21:34 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.