• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 20:28 ]

    Heb je het gevoel dat je niet helemaal doet wat je leuk vind, dat je dingen doet omdat het moet? Dromen dat je een dier bent die gewoon normale dingen doet, kan een uiting zijn van een onbewust gevoel dat je in je eigen leven onvervulde verlangens etc. hebt. In je droom doe je wat je liever wilt, gewoon leven.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Heb je het gevoel dat je niet helemaal doet wat je leuk vind, dat je dingen doet omdat het moet? Dromen dat je een dier bent die gewoon normale dingen doet, kan een uiting zijn van een onbewust gevoel dat je in je eigen leven onvervulde verlangens etc. hebt. In je droom doe je wat je liever wilt, gewoon leven.


    Dat is wel een beetje waar. Ik zit meestal elke dag binnen achter de computer omdat ik vrij weinig vrienden heb (de vrienden die ik heb zijn nu op vakantie) en ik ontzettend weinig geld heb om wat te doen.

    Ook voel ik niet veel vrijheid en zit ik vol met stress.

    IK heb keer opgezocht naar de betekenis als je een dier bent.
    Er staat als je een dier bent in een droom betekend dat je behoefte hebt naar iets.
    Dat je naar iets verlangt zoals romantische gevoelens of verlangt naar en cadeau.
    Er staat ook als betekenis wilt achter halen.
    Dat eerst moet achter halen hoe voelt in die dromen en als wakker komt hoe je voelt achter die dromen.
    Zo staat dat als je gevoelens kunt begrijpen over de droom. Dat zo erachter kan komen