• Ik ga iets zeggen en ge -de meeste tg denk ik- ga 't nii leuk vinden éé. Ma 't moe der gwn ff uit, want durf 't tegen niemand zeggen omda ik bang ben da ze mij gaan slaan x(. Ik ga 't dus zeggen éé. Dus wees er klaar voor. (Vn langdradig gesproken! XD)

    Ik denk da Bill nii 100% hetro kan sijn! >.<

    En als ik er zo over nadenk vind ik da zo eigenlijk wel spr geil! (A)
    Want jaa aller komaan! geef nu toe! >.<

    http://nl.netlog.com/clan/Bill_DuBistImmerHeilig/photo/photoID=5373021#photos
    o__O
    http://nl.netlog.com/clan/Bill_DuBistImmerHeilig/photo/photoID=5372863#photos
    Okéé deze is wel fake maar gwn leuk! ^^
    http://nl.netlog.com/clan/WirLiebenBill/photo/photoID=5286103#photos
    TovenaarBill! Ö
    http://nl.netlog.com/clan/WirLiebenBill/photo/photoID=5177980#photos
    oO
    http://nl.netlog.com/clan/WirLiebenBill/photo/photoID=4981972#photos

    Snap je zo wa ik bedoel?
    Hebben jullie da ook zo? (A)

    Oh wa hou ik daar tg van! ^^
    Volgens mij is ie Bi! x'D
    Net zoals mij dan! :D
    Ma Billii Blijft Billii! ^^


    If music be the food of love, play on!

    Niet helemaal mee eens.

    Kijk, als je Bill zo ziet, zou je denken dat het een meid is, of dat hij dikke vette homo is, wat ik me heel goed kan voorstellen, maar wij moeten daar niet over oordelen. Er zijn ook homo's, en die doen écht als wijven. Zo hoor je Bill niet praten.

    Wij moeten daar gewoon niet over oordelen. Zoiets kun je nooit weten.


    -

    hm feit is dat hij sowieso niet uit de kast mág komen met dit contract x'D Dusja, tot TH afgelopen is kunnen we niet 100 zeker zijn. Tenzij de papparazzie goed werk doet.

    Ik vind Bill ook niet echt 100% hetro kan bijna nie. maar stel je voor hij is nou homo so what hij is en blijft een mens en homo's zijn vaak aardiger als meisjes en jongens die hetro zijn. dusss het boeit me echt nie of hij nou homo of hetro of bi is bill is bill wat hij ook is.

    Phuh... die mensen moeten er toch ook zijn,
    laat hem lekker bi of homo zijn, als hij zich daar prettig bij voelt x3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    hm feit is dat hij sowieso niet uit de kast mág komen met dit contract x'D Dusja, tot TH afgelopen is kunnen we niet 100 zeker zijn. Tenzij de papparazzie goed werk doet.

    Dat zij ik ook al :D
    Maar waar zit de Paparatsie nou niet bovenop. en dan hebben we ook nog is TH TV die elke dag op hun neus zit >.< Dus ik denk niet dat dat verschil uit maakt. of ze better hun werk gaan doen.


    Dunno ><

    Hij is maar 50 % Hetro hoor [A]
    want ik vind dat hij een geheimen relatsie heeft met Andreas! :D.. xD (Sorry,, dat hoop ik gewoon)


    Ja jongeh, Bill&andreas. dat heb ik op mijn tafel gekerft onder frans.ö klote vak x'D

    (...)

    Ja jongeh, Bill&andreas. dat heb ik op mijn tafel gekerft onder frans.ö klote vak x'D

    Asl ik dat zou doen, zou meteen iedereen op sgool weten dat ik dat heb gedaan! >.< OMdat ik dat zij tegen mke vriendin en toen ging zij kapot hard laggen, en het door de helle sgool ropen, en toen wist meteen iedereen dat ik Bill en Andreas bij elkaar vond passen.
    en vorigjaar had ik ook Tokio Hotel in me tafel getkrast, tijden duits. en toen moest ik na blijfen. omdat hij meteen wirst dat ik het had gedaan, omdat ik toen nog de eenige th fan op sgool wes :P


    Dunno ><

    Ik vind dat eignelijk wel geill...
    Ik hb zoiezo al bst veel BI vrienden... Ik vind die mensjes juist hip! ='D En Bill is zoooooo geil, als hij homo/bi zou zijn zou ik nog meer op hem geilen, noujha hopelijk is hij BI, dan maak ik nog een kansje x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Asl ik dat zou doen, zou meteen iedereen op sgool weten dat ik dat heb gedaan! >.< OMdat ik dat zij tegen mke vriendin en toen ging zij kapot hard laggen, en het door de helle sgool ropen, en toen wist meteen iedereen dat ik Bill en Andreas bij elkaar vond passen.
    en vorigjaar had ik ook Tokio Hotel in me tafel getkrast, tijden duits. en toen moest ik na blijfen. omdat hij meteen wirst dat ik het had gedaan, omdat ik toen nog de eenige th fan op sgool wes :P

    Whahaha x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik vind dat eignelijk wel geill...
    Ik hb zoiezo al bst veel BI vrienden... Ik vind die mensjes juist hip! ='D En Bill is zoooooo geil, als hij homo/bi zou zijn zou ik nog meer op hem geilen, noujha hopelijk is hij BI, dan maak ik nog een kansje x'D

    Die heb je zowiezo niet,, of hij nu Bi Homo,, of Hetro is. xD
    En al zou je die wel maken,, is hij zwaar pedo zijn, en de bak in draaien ..


    Dunno ><

    (...)
    Die heb je zowiezo niet,, of hij nu Bi Homo,, of Hetro is. xD
    En al zou je die wel maken,, is hij zwaar pedo zijn, en de bak in draaien ..

    Ik mag toch wel dromen (A)
    En trouwens ik denk neit dat hij 100% homo is... Hij heeft ook zijn mannelijkheid...


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Ik mag toch wel dromen (A)
    En trouwens ik denk neit dat hij 100% homo is... Hij heeft ook zijn mannelijkheid...

    Tuurlijk mag dat! :D
    Maar hij is wel 100%Bi
    Dus 50%Homo. en 50%Hetro:D


    Dunno ><

    Die fotos kan ik niet zien als niet-clan-lid.

    maar hij hoeft geen homo te zijn als hij zo vrouwelijk is.
    want er woont een kerol die ik ken vlakbij en hij is echt zo mega homo, je weet wel wat ik bedoel..
    maar toen hadden we het dus over hem en mijn moeder zegt zo; ojaaa die mega flikker uit nieuw amsterdam!!
    en toen zei een vriendin van mijn moeder; nee hoor hij is geen homo, hij heeft een vrouw en kinderen.
    en mn moeder was helemaal in shock.
    dus zeker weet je het nooit. :D


    AAP

    Njha, ik vind niet dat wij daar over moeten oordelen. Bill weet zelf het beste of hij hetero is of niet, en dat hoort niks uit te maken, denk ik zo.


    Ja, ik ben het helemaal met je eens. :S Bill beslist zelf en anderen mensen beslissen ookzelf. En ik vind het ook heel raar, eerst wordt een vriendin zo para als wat dat je Bill gay noemt. Zeg ik tegen haar op Q. zeggen ze dat bill homo is vindt ze het hartstikke goed!/ Ik bdl waar slaat dat op. :S Majaa sommige mensen zijn een beetje niet goed in de hoofd