• Het is nu ongeveer een halfjaar uit met mijn ex. Nadat het uit was, heeft hij ongeveer nog 5 keer gedaan alsof hij mij terug wou. Steeds geloofde ik weer dat je zoiets niet kunt spelen, maar blijkbaar wel dus..... ik weet gewoon niet meer hoe ik over hem heen moet komen, omdat hij steeds weer terug komt in mijn leven, maar hij behandeld mij gewoon niet zoals hoe het hoort.... hopelijk kunnen jullie mij helpen

    Die jongen moet je vanaf nu gewoon kei hard gaan negeren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    kijk je moet gewoon kei hard tegen jongens zijn zeg gewoon als je me niet kan behandelen als een dame rot dan maar op of behandel hem zoals hij jou behandelt dan weet hij hoe dat voelt

    Please_Charon schreef:
    Die jongen moet je vanaf nu gewoon kei hard gaan negeren.


    wat was dit ookalweer

    dat heb ik dus ook gehad

    Please_Charon schreef:
    Die jongen moet je vanaf nu gewoon kei hard gaan negeren.


    26 - 02 - '16

    Rebounds en fuckbuddies.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn beste remedie tegen gebroken harten zijn andere jongens, lol. Maar ik denk niet dat dat een goede tip is. Hem gewoon blokkeren op elke social media vorm, en als je hem tegen komt negeren.


    Alleen maar tranen van geluk

    Please_Charon schreef:
    Die jongen moet je vanaf nu gewoon kei hard gaan negeren.

    Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Verwijder hem van al je social media's. Blokkeer hem ook. Laat je zelf niet in de verleiding komen om met hem te praten. Zie je hem op straat? Sla een andere weg in.


    Pretty is just a pretty word.

    Blokkeer/verwijder hem overal van
    Inclusief zijn nummer... en WhatsApp.

    En tja als je hem tegen komt loop hem dan straal voorbij :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Op wat voorn manier behandeld ie je niet goed dan??


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Gewoon negeren en blokkeren.

    Heb hem nu ook overal op geblokkeerd. Het engiste moeilijk vind ik gewoon dat ik hem echt mis.... maar heb zelf echt zoiets van verdorie een halfjaar later ben ik nog niet over hem heen. Als je een ex hebt die gewoon eerlijk is weet je waar je aan toe bent. Maar bij mijn ex weet je dat gewoon nooit

    Pantomime schreef:
    Op wat voorn manier behandeld ie je niet goed dan??


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Telkens weer spelen alsof hij mij terug wilt. Nou als je van iemand hebt gehouden, vind ik niet dat je dan nu iemand zo voor de gek moet houden. Euhm hij heeft samen met een vriendin gespeeld alsof ze een relatie hadden om mij te "naaien" noem maar op, zo kan ik nog wel tig dingen opnoemen

    Heel slecht maar wat het beste helpt tegen een gebroken hart is een andere jongen! En dat hoeft natuurlijk niet perse vriendjesmateriaal te zijn. (A)


    'Nobody said it was easy