• Zoals de titel al zegt, zoek ik een cover voor mijn NaNoWriMo-verhaal. Wie kan er één voor mij maken?

    De titel: Pack
    Verdere tekst: Alpha, Beta, Omega, Human (dit graag kleiner)
    Foto's:
    1
    2
    3
    4
    Background
    Ik wil de cover graag in het zwart-wit, met alleen de kleuren van de background er nog in. De foto's die ik daarom ook heb, buiten de background, zijn in zwart-wit.
    Kijk zelf maar met welke foto's je het beste kan werken, ze hoeven er niet allemaal in (: Alleen de background is een must-have.

    Wie helpt mij? ^^

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 9:31 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hopelijk komen er binnenkort wat opties binnen en kan ik 26 oktober een keuze maken tussen covers (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Echt helemaal niemand? D:

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 9:23 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik wil straks wel wat proberen maar verwacht geen enorm prachtige cover (;

    Ik wil zo wel wat proberen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Dank jullie wel! (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis





    Ik heb er twee gemaakt dan kan je nog kiezen.


    Vampire + Servant = Servamp



    Hoop dat je het iets vindt. Als ik het lettertype moet veranderen kan dat nog!

    Oh, dank jullie wel ^^ Ze zijn allemaal heel mooi (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb ook wat voor je geprobeerd, Kim. ^^
    Lettertype, plaats en locatie van tekst kunnen nog heel gemakkelijk veranderd worden, net als hoe (on)doorzichtig de plaatjes van de mensen zijn. De kleuren van de achtergrond heb ik ook een klein beetje krachtiger gemaakt - als je wilt kan ik het originele, wat donkerdere plaatje er weer achter plakken, maar ik vond het zelf zo mooier.



    Als ik heel eerlijk ben vind ik de versie zonder die plaatjes trouwens een stuk mooier, dus doe ik die er toch ook even bij. :Y) Maar ik heb sowieso een voorkeur voor simpele covers, dus het kan aan mij liggen, haha.




    Edit: Toch ook nog even met de plaatjes net wat donkerder.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 18:14 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb ook wat voor je geprobeerd, Kim. ^^
    Lettertype, plaats en locatie van tekst kunnen nog heel gemakkelijk veranderd worden, net als hoe (on)doorzichtig de plaatjes van de mensen zijn. De kleuren van de achtergrond heb ik ook een klein beetje krachtiger gemaakt - als je wilt kan ik het originele, wat donkerdere plaatje er weer achter plakken, maar ik vond het zelf zo mooier.



    Als ik heel eerlijk ben vind ik de versie zonder die plaatjes trouwens een stuk mooier, dus doe ik die er toch ook even bij. :Y) Maar ik heb sowieso een voorkeur voor simpele covers, dus het kan aan mij liggen, haha.




    Edit: Toch ook nog even met de plaatjes net wat donkerder.



    Wauw! Die tweede is echt super mooi (-:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik zie nu pas dat ik aplha geschreven heb. Fail. :'D
    Nu klopt het, hopelijk.




    -

    Tarth schreef:
    (...)

    Wauw! Die tweede is echt super mooi (-:


    Dankje! ^^

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 19:15 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    nvm

    [ bericht aangepast op 22 okt 2014 - 19:43 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Oh wauw, die zijn ook mooi Inge. Heel erg bedankt. Ik ga binnenkort kiezen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Feininger schreef:



    Hoop dat je het iets vindt. Als ik het lettertype moet veranderen kan dat nog!

    Deze cover is het geworden ^^ Alhoewel de rest ook heel mooi is (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis