• Je zal wel denken waarom deze titel?? Nou ik had een vriendin leren kennen via hier en ook heb ik haar onmoet, we haden het enorm leuk samen... Maar nu komt het ! Zei vond dat we te vaak ruzie haden ofz.. Nou k vond dat niet.. En nu hebben we de vriendschap verbroken, maar wat kan ik nu doen,want ik mis de vriendschap met haar..

    Ook mag iemand reageren die vrienden met mijn wil zijn.. Maar aub niet iemand die een paar dagn contact houdt en me dan dumpt ! x


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Aaaaahhh..Jacjuu <3
    Laat die vriendin gewoon, ze is het niet waard en tjaah.. Soms kunnen vriendschappen nou eenmaal uit een vallen..


    Movie hunter.

    Verplaatsing naar Relatie. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Gewoon laten gaan. Klinkt oppervlakkig, is het ook, maar het is de harde waarheid. Er zijn veel meer andere mensen waar je, je aandacht aan zou moeten besteden.


    Life is hard and then we die

    Je moet het vergeten. Als jullie (schijbaar) veel ruzie hebben, is dat niet leuk. en dan kun je beter elkaar met rust laten. Hoe moeilijk dat ook is.

    [Ikke Vriendje Zijn! xD]


    Tears falling down because you break my heart...

    ik denk dat je haar moet vergeten... het is miss echt heel moeilijk maar zoek iemand anders om tegen aan te praten miss klikt het dan wel
    Dinnetjes?


    Love is the world. And that's make my smile.

    als zei je zo snel laat vallen, dan ist geen egte vriendin en jou vriendschap dus niej waard. Das hoe ik er over denk.

    xx.SweetMemory


    Can't break destiny, but i hope destiny is on our side