• Vandaag, op 19 oktober, zijn Yayde, Gadreel en ik precies drie jaar bèta-readers. Ieder apart, voor de duidelijkheid, niet opgeteld. *O*
    Vraag me niet wat je bij zo'n fantaalstische gelegenheid hoort te zingen, want ik heb zelf ook geen idee. Ik vertrouw op jullie creativiteit. ^^


    Om deze gelegenheid te vieren krijgen jullie allemaal een stukje taaltaart! (Zo'n rond ding heet een "pie chart", pie = taart. Ik weet het, ik ben hilarisch. (bloos))



    Voor de mensen die allergisch zijn tegen statistieken, hebben we ook een doodgewone appeltaart. Met woorden erop, natuurlijk - niet de juiste, maar daar hebben we nu al drie jaar ervaring mee, dus dat komt wel goed.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, van fantaalstische gelegenheid. :')

    Gefeliciteerd alle drie! Dat jullie nog veel mensen mogen verbeteren. :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Haha, van fantaalstische gelegenheid. :')

    Gefeliciteerd alle drie! Dat jullie nog veel mensen mogen verbeteren. :Y)


    wat was dit ookalweer

    Gefeliciteerd! En omdat mijn allergie voor statistiek weer eens opspeelt *hoest, hoest*, neem ik een lekker stuk normale taart
    Hoera, hoera, hoera! (en dat was mijn liedje)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wiarda schreef:
    Fantaaltastisch. :')

    Beetje laadt, maar tog noch gefeliciteeeerdtdtdtdt!

    Mylintis schreef:
    Haha, van fantaalstische gelegenheid. :')

    Gefeliciteerd alle drie! Dat jullie nog veel mensen mogen verbeteren. :Y)


    Ik vroeg me al af of iemand mijn geweldige pun wel had opgemerkt. Goed om te weten dat het wordt gewaardeerd. :Y)



    SkywaIker schreef:
    Ik ben ook te laat, maar ik hoop dat deze dansende minions een hoop goed kunnen maken c:



    Er zijn er drie bèta, dat kun je wel zien dat zijn zij...



    Dat vinden wij allemaal zo fantaaltastisch, ja ja
    Daarom zingen wij allemaal zo blij blij blij...




    Ze Nederlandsen al lang, hoera hoera,.
    Ze verbeteren al lang, hoera, hoera.
    Zij lezen al lang, hoera, hoera.


    Natuurlijk, minions maken alles beter. :3
    En "ze Nederlandsen al lang" maakt me even heel hard aan het lachen, haha. Dankje. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik lach echt helemaal dubbel om die pie-chart (lol)


    ©1998

    Gefeliciteerd!

    "Er waren 3 beta's.. Hoera hoera!
    Dat kun je wel zien aan hun naam!
    Die is paars met een kleurtje hiera hoera! En dat doen ze 3 jaar! (:"