• Hier is het speeltopic!
    We beginnen dat iedereen in de trein zit. Dit geldt niet voor de slaven, want zij hebben over het algemeen geen thuis meer. Hun ouders zijn gevlucht of gestorven.

    Het idee

    Voldemort is al een paar jaar aan de macht en heeft de organisatie van Zweinstein helemaal omgegooid. De afdeling van Huffelpuf is verdwenen. Bijna alle volbloed leerlingen zijn ingedeeld bij Zwadderich, de halfbloeden zijn verdeeld over Ravenklauw en Griffoendor (uitzonderingen daargelaten).
    Er worden lijfstraffen uitgevoerd, de sfeer is een beetje hetzelfde als in de laatste HP film

    De volbloeden hebben verschillende privileges:
    - Zij hebben een eigen slaaf.
    - Zij hebben grotere en luxere slaapruimten.
    - Zij kunnen Leer van de Zwarte Kunsten als extra vak kiezen.
    - Zij mogen zwerkballen.
    - Ze kunnen eventueel een persoonlijkheidsherbeoordeling aanvragen als ze wensen ove te stappen naar een andere afdeling (doorgaans naar Zwadderich).

    Halfbloeden krijgen daarentegen afgedankte kleding van de volbloeden. Zij mogen wel les volgen, maar worden in alles benadeeld door hen die van puur bloed zijn.

    Modderbloedjes zijn ‘ondersteunend personeel’ en hebben helemaal geen rechten. Zij volgen geen onderwijs, maar vervullen de rol van huiselfen. Hun meesters bepalen alles voor hen: de kledij die ze dragen, hoe ze hun dag doorbrengen en wat ze eten.


    Regels
    Dit verhaal zal een MSV worden. Voor meer uitleg hierover kun je hier kijken.

    In het kort komt het hierop neer:
    - MSV’s worden in de derde persoon geschreven
    - MSV’s zijn als het ware een verhaal met co-auteurs. Iedereen heeft evenveel in te brengen.
    - MSV-posts moeten op hun eigen manier bijdragen aan het verhaal. Een minimum aantal woorden is niet nodig.
    - Herhalingen in MSV-posts zijn overbodig en niet wenselijk, omdat deze het verloop van het verhaal afremmen.
    - Er is geen maximum aantal personages, maar maak het niet niet te bond. Het is fijn als je met weinig begint (2 of 3) en eventueel later mensen erbij maakt.
    - Wanneer je besluit te stoppen met het verhaal, is het de bedoeling dat je je personage er zelf uitschrijft, zodat het verhaal door blijft gaan.


    Personages:

    Slaven
    Alaine S. – Jeffrey , slavin van River]
    Amelia Clarke – Demi , slavin van Castor
    Angelina Merus – Mevalina], slavin van Celestino
    Dean Samuels – Anouschka, slaaf van onbekend
    Gaby June Fields– Marijn, slavin van onbekend
    Hannah Jill Fleming – Lisanne , slavin van Suzuka Nakamoto
    Jasmijn Victore – Jeffrey, slavin van Jack
    Lucas Merryclock – Marieke , slaaf van Lola
    Lucy Green – ArianatorXx , slavin van Bryan
    Nora Alycante – Chloë , slavin van Juvenalis
    Onyx Victore – Natas, slavin van Van
    Pipkin McKinnon – Ellen , slaaf van Freya
    Rosabelle Evans – Silvana slavin van Hayden
    Stacey Kentwell – ArianatorXx , slavin van Lenin
    Zoë Gray – Fantasy0Girl, slavin van Glenn

    Zwadderich
    Aletta Ingrid Wolff – Marieke , meesteres van onbekend
    Bryan Blackwood [VB] – Ellen , meester van Lucy
    Freya Reeves [VB] – Lisa, meesteres van Pipkin
    Glenn Murray [VB] – Demi , meester van Zoë
    Jack Leaf [VB] – Marjanne, meester van Jasmijn
    Juvenalis Vivian [VB] – Jeffrey , meester van Nora
    Lenin Stavolov [VB] – Natas , meester van Stacey
    Lola Jones [VB] – ArianatorXx, meesteres van Lucas
    Suzuka Nakamoto [VB] – Delano, meesteres van Hannah
    Van Carlton Madden [VB] – Alicia , meester van Onyx

    Griffoendor
    Donathan "Don" Westwick [HB] – Maartje
    Eleanor Townsend [VB] – Anouschka, meesteres van onbekend
    Jake Milligan [HB} – Silvana
    Jenna Shaw [HB] – Fantasy0girl
    Katja Springfield – Marijn

    Ravenklauw
    Asalour Totelaer [HB] – Alicia
    Castor Deimos [VB] – Chloë , meester van Amelia
    Celestino Sutherland [VB] – Margot, meester van Angelina
    Hayden Williams [VB] – Lisa , meester van Rosabelle
    Juanita Belladonna Gomés Suarez [HB] – Natas
    Logan Waterman [HB] – Marjanne
    Luca Tylar [HB} – Ellen
    Nevaeh Reed [HB] – Demi
    River Winchester [VB] – Maartje, meesteres van Alaine

    Overig:
    Ophelia Salome Vanca "Banshee" Von Ruden-Erimar [VB] – Alicia, voormalig meesteres van Jasmijn

    Leerlingen:
    Schoolhoofd – Severus Sneep (M)
    Astronomie – Isis Oswald (V)
    Bezweringen – Sesamore Switch (M)
    Geschiedenis van de Toverkunst – Theodore Boterberg (M)
    Kruidenkunde – Ida Volos (V)
    Leer der Oude Runen – Aldred Wolkenveldt (M)
    Toverdranken – Hildebrand Slakhoorn (M)
    Transfiguratie – Daphne Roselier (V)
    Verzorging van Fabeldieren – Walter Vleeschhouwer (M)
    Verweer Tegen de Zwarte Kunsten – Abel Murray (M)
    Voorspellend Rekenen – Felix Gustáv (M)
    Zwarte Kunsten – Cain Blinker (M)

    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Jager 1:
    Jager 2:
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:
    Wachter: Robin Tigrisblack


    Zwadderich
    Wachter: Rick James Blake
    Jager 1: Rose Marlene Malfoy
    Jager 2: Angelina Jones
    Jager 3:
    Drijver 1: Jack Leaf
    Drijver 2: Glenn Murray
    Zoeker: [


    Ravenklauw
    Wachter: Castor Deimos
    Jager 1: Alicia Adriana Hale
    Jager 2: Celestino Sutherland
    Jager 3:
    Drijver 1:
    Drijver 2:
    Zoeker:


    Verwante topics:
    Inschrijftopic.
    Rollenstory
    Speeltopic 1, speeltopic 2, speeltopic 3

    [ bericht aangepast op 19 okt 2014 - 16:04 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Denys schreef:
    Sorry voor mijn afwezigheid de laatste tijd.. Is er iemand die op een reactie van mij wacht?

    Kan ik mijn perso naar een van de jouwe schrijven want ik heb ook al veel te lang niks meer gedaan....


    Swift as the Wind, Silent as a forest, Fierce as Fire, Immovable as a Mountain~Takeda Shingen, Fuurinkazan

    Robin keek de jongen aan. "ik snap het als je het eng vind. Maar onhoud ik doe niks zondee dat jij het goed vind. Ik wouw kijken over een een spreuk was dat stel dat jij ene vogel op je schouder zet. Dat je dan door een van zijn ogen kan kijken. Maargoed ik leg even uit hoe mijn kamer in elkaar zit. We staan nu in het midden met ons gezicht naar de deur. Links in de hoek achter me staat nijn twee Persoons bed. Rechts achter ons staat een een persoon bed voor jou. Links van de deur ene kast en rechts een tafel met twee stoelen. Snap je hoe ik dit zeg?"

    Asalour wierp een blik op Celestino die uit het raam staarde en de sterren observeerde. Ze wilde maar wat graag naast hem staan, maar durfde haar affectie niet te tonen en zeker niet met Vivian erbij.
    Ze slaakte een zucht, pakte een nieuwe kaart en begon haar bevinden daar op over te schrijven.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    DelanoDKM schreef:
    (...)
    Kan ik mijn perso naar een van de jouwe schrijven want ik heb ook al veel te lang niks meer gedaan....


    Je kan wel naar Nevaeh of naar Glenn. Ik zal eerder naar Nevaeh gaan ehehe


    That is a perfect copy of reality.

    Snel liep Jenna naar haar kamer en sloot de deur. Gelukkig was er niemand. Gehaast zocht ze de ingrediënten voor het drankje bijelkaar en begon te brouwen. Toverdranken was nooit haar beste vak geweest maar dit keer ging het wel. Gelukkig. Even later was alles klaar en moest het zo drie uur blijven staan. Jenna zette de ketel onder haar bed en liep naar de eetzaal. Daar schoof ze haar avondmaal naar binnen en liep een beetje doelloos rond, steeds keek ze op haar horloge of de drie uur al voorbij waren. Maar steeds duurde het nog veel te lang. Uiteldelijk besloot ze om haar huiswerk te gaan maken, zodat ze tenminste wat te doen had.
    -
    Waar is Glenn op dit moment? Sorry dat ik een tijdje (uchum nogal lang uchum) niet gerageerd heb ;)


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Juvenalis bestudeerde de sterren en sprak zijn bevindingen hardop uit. Hij nam aan dat zijn slavin het allemaal zou noteren in haar meest nette handschrift.
    Af en toe bleef hij echter even stil en liep naar Asalour, om over haar schouder mee te kijken naar haar bevindingen. Ze leek er echter niet blij mee te zijn, want telkens als ze het merkte raakte ze nog geïrriteerder dan eerst.

    Plotseling drukte hij zijn vinger op Asalour's papier.
    'Dat klopt niet,' sprak hij toen luid.

    Asalour werd rood en sloeg zijn hand weg.
    'Alsof jij het beter weet,' bromde ze. Ze wilde naar het papier kijken, maar besloot hem niet het genoegen te geven dat ze zelf ook dacht misschien een fout gemaakt te hebben.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Juvenalis knikte.
    'Die ster draait niet met de klok mee, maar tegen de klok in. '

    Asalour schudde haar hoofd en besloot niets te zeggen. Hij had gelijk... Ze was in staat zijn tong eraf te rukken met een Gruizelvloek, maar deed het natuurlijk niet.
    'Blijf jij maar lekker in die waan, Vivian.'
    Ze trok de kaart naar zich toe, zodat hij er niet meer op kon kijken.
    'Zou je me nu met rust willen laten? Ik heb nog meer te doen.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Goed, goed' zei Juvenalis luchtig.
    'Als jij geen uitmuntende scores wilt halen, zal ik me verder ook niet met je studie bemoeien.'
    Hij draaide zich om en liep met trage passen terug naar zijn telescoop.

    'Vorige jaren heb je je er ook niet mee bemoeid en toen waren mijn scores ook Uitmuntend,' antwoordde Asalour zelfvoldaan.
    Toen hij niet keek, corrigeerde ze haar fout en stelde haar telescoop bij. Vanuit haar ooghoeken zag ze Vivian hetzelfde doen en tuurde snel weer door de lens om de laatste hand te leggen aan haar sterrenkaart. Dat zou een hoop schelen tijdens de lessen van professor Oswald.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Lily's handen gingen met een spons over het bord. Ze dacht aan vroeger, waar ze nu zou zijn als Voldemort er niet was geweest. Misschien had ze dan wel net zoals alle anderen 's avonds aan het diner gezeten en had ze de dag met haar vrienden besproken. Misschien had ze 's ochtends wel een brief gekregen van haar ouders, die zeiden dat ze haar zo misten en dat ze haar graag zo snel mogelijk weer wilden zien. Maar helaas was Voldemort er wel en stond Lily nu hier, in de keuken, borden schoon te maken waar anderen van hadden gegeten. Ze keek om zich heen en zag niemand dus ze begon zachtjes, heel zachtjes, te zingen. Het was een liedje wat haar moeder vroeger voor haar zong, Lily kende de tekst niet helemaal dus de delen die ze niet kende vulde ze op met improvisatie.


    -

    Zoë liep naar de keuken met een stapel vuile borden. Bij de deur bleef ze staan, binnen zong iemand. Af en toe werd het zingen zachtjes geneurie. Toch klonk het prachtig. Het deed Zoë denken aan vroeger. Toen ze nog samen met naar ouders woonde. Er welden tranen op in Zoë's ogen. Boos kipperde ze de tranen weg en stapte de keuken binnen.


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.

    Toen ze de deur open hoorde gaan stopte Lily abrupt met zingen. Ze draaide zich snel om en zag dat het Zoë was. Een opgeluchte zucht rolde over haar lippen terwijl ze verder ging met de afwas. Ze voelde het warme schuim en herinnerde zich dat ze vroeger altijd samen met haar zus in bad ging. Haar zus, nog een persoon wie ze was kwijtgeraakt aan Voldemort.


    -

    'Hi.' Zie ik schor nadat ik de borden naast Lily had neergezet.


    But Miss Everdeen, it are the things we love the most, that destroy us.