• Geloof het of niet, maar ik heb nesteldrang (krul)
    Nu de temperaturen kouder worden, uit zich dat op meerdere manieren. Ik krul me op in mijn heerlijk warme vierseizoenendeken in bed, ik wikkel de nesteldeken om me heen op de bank (tip: pak de zachtste woondeken die te koop is. Dat is een geschikte nesteldeken) en ik heb een lekker zachte teddy jas en een dikke lange sjaal waar ik me lekker in kan nestelen 😚

    Hoe nestel jij??


    No growth of the heart is ever a waste

    Ooo zo herkenbaar! Ik heb een week geleden van mijn vriend een blarmie gekregen (blanket with arms) en wàt een nestelgenot c: echt een aanrader!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oooh, ja ik ook! Via een Illumnicrate book-box een SUPERZACHTE deken gekregen en het heeft mijn leven zoveel beter gemaakt, omg :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mensen vinden mij echt een idioot.

    Ik fiets nog buiten rond in een t-shirtje. Ik heb het oprecht niet koud. Met een jas aan zweet ik me helemaal de tyfus (in een t-shirt zweet ik al).

    En ja, onderweg zeggen mensen tegen elkaar 'ik krijg het al koud als ik ernaar kijk'.

    Thuis heeft de verwarming nog niet aangestaan, het raam staat nog wagenwijd open, ventilatieroosters open. Zit hier ook in een t-shirt. En als ik dus onder m'n fleecekleedje kruip, doe ik eerst een korte pyjamabroek aan omdat het me anders te warm is.

    Ik vrees dat ik geen nesteldrang heb. Nou ja, ik verlang wel naar nieuwe schoenveters voor m'n Dr. Martens.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb een oodie. Ik leef in mijn oodie. Oh en een stoov, de stoov is life. En een dekentje en ik warm mijn handen aan mijn onwillige partner want anders heeft hij het warmer dan ik en dat is natuurlijk niet eerlijk. :Y)

    Oh oh, en kaarsjes maar da's voor de gezelligheid.


    The truth is out there.

    Ik dacht ff dat je met Nesteldrang iets heel anders bedoelde. Dus die titel zat ik echt: What?? (cat)
    Maar hier staat de houtkachel al regelmatig aan hoor. En dan zo heerlijk voor de kachel gaan zitten, met stiekem nog een dekentje en een kop thee. (A)


    It's never gonna happen, Guys.

    ^Whahaha daarom vind ik het woord ook zo grappig XD

    en omg wat een inventieve nestelsessies lees ik allemaal. Ik heb de elektrische deken op de bank, waar ik nu op genesteld ben. EPIC warm (yeah)


    No growth of the heart is ever a waste

    Sowieso thuis-comfy-outfit aan; een joggingbroek die ik volgens mij al 15 jaar draag, nachtkleding, mn zachte badjas, sokken en sloffen.
    Dan ga ik op de bank zitten met een dubbelgeslagen wollen deken. Vaak springt mijn kat al op de bank voordat ik zit (cat). M'n kat moet en zal op mijn schoot liggen, maar dan wél op de wollen deken.

    En dan zijn we samen blij. (Y)

    Haakwerkje erbij. Helemaal goed.

    Ik heb trouwens wel een fantastische thermostap waar mijn thee in gaat zodat ik de hele dag warme thee heb :Y). Dus warme goedjes nestelen zich wel in mijn lichaam via mijn slokdarm.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Breien geeft me altijd een super geborgen gevoel. :Y) Op de bank, tv aan of boek erbij en dan breien, dat is voor mij echt het ultieme nestelgevoel. Ik doe het alleen niet zo vaak. Oh, en de kat naast me, dat vind ik ook echt heel gezellig.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2022 - 22:26 ]


    Tijd voor koffie.

    Sisyphus schreef:
    Breien geeft me altijd een super geborgen gevoel. :Y) Op de bank, tv aan of boek erbij en dan breien, dat is voor mij echt het ultieme nestelgevoel. Ik doe het alleen niet zo vaak. Oh, en de kat naast me, dat vind ik ook echt heel gezellig.

    Breien?! Met een kat bij je op de bank? Wat coool!

    Krullie schreef:
    (...)
    Breien?! Met een kat bij je op de bank? Wat coool!


    Jaa, het is ook zo gezellig 😊


    Tijd voor koffie.

    Guyss ik viel vanmiddag genesteld op de bank in slaap met de elektrische deken aan, i was literally moaning in pleasure :$


    No growth of the heart is ever a waste

    Derks schreef:
    Ik heb trouwens wel een fantastische thermostap waar mijn thee in gaat zodat ik de hele dag warme thee heb :Y). Dus warme goedjes nestelen zich wel in mijn lichaam via mijn slokdarm.

    Omg epic :o
    Actually... ik drink ook continue thee want warm en lekker (blush)


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    (...)
    Omg epic :o
    Actually... ik drink ook continue thee want warm en lekker (blush)


    My body is powered by tea, hehe. Thee is mijn brandstof.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly