• Hee Quizletters!

    Kennen jullie die reclame van McDonalds waar een familie allemaal dingen gaat doen samen?
    Moeder en dochter gaan shoppen en de jongens vervelen zich. De vader en zoon voetballen en de meiden vervelen zich en hun nieuwe schoenen worden verkloot. Aan het einde doen ze iets dat ze allemaal leuk vinden; ze gaan naar McDonalds.

    Nou... die reclame dus. Nu zoek ik dus dat o zo leuke liedje dat erachter zit. Ik heb het al op proberen te zoeken, maar kan het niet vinden!

    Iemand enig idee hoe deze heet?

    Voor de personen die hem niet kennen, hier een stukje lyrics;
    "Hello love, goodbye night. Everything's gonna be alright." Dat is het enige dat ik er overigens van kan.

    Please help me find it! D:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 20:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit reageerde mensen op zo'n forum dat ik vond na het intikken op google

    Dit commente iemand:
    ''Het is helaas geen bestaand nummer. Iemand anders heeft die vraag ook op de Facebook pagina van McDonald's gevraagd en zij kreeg het volgende antwoord: "de muziek onder de McDonald's film is bewerkte stockmuziek. Dat betekent zoveel dat we een bestaande basis hebben gebruikt en daar een andere compositie van hebben gemaakt."

    Maar iemand maakte ook een suggestie over het liedje:
    The Babysitters Circus - Everythings Gonna Be Alright

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 20:41 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Volgens deze site is het geen bestaand nummer, maar bewerkte stockmuziek, wat betekent dat ze een bestaande basis hebben gebruikt en er een eigen compositie van hebben gemaakt.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Sketches schreef:
    Dit reageerde mensen op zo'n forum dat ik vond na het intikken op google

    Dit commente iemand:
    ''Het is helaas geen bestaand nummer. Iemand anders heeft die vraag ook op de Facebook pagina van McDonald's gevraagd en zij kreeg het volgende antwoord: "de muziek onder de McDonald's film is bewerkte stockmuziek. Dat betekent zoveel dat we een bestaande basis hebben gebruikt en daar een andere compositie van hebben gemaakt."

    Maar iemand maakte ook een suggestie over het liedje:
    The Babysitters Circus (maar I dunno dat lijkt me sterk want iedereen kent dat liedje wel)


    Nooo D:

    Dat is zo jammer :'D
    Nope, ken dat nummer niet bij naam. Misschien als ik hem hoor, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)

    Nooo D:

    Dat is zo jammer :'D
    Nope, ken dat nummer niet bij naam. Misschien als ik hem hoor, hahah.


    Misschien is het wel een zo'n liedje dat je alleen veel in mijn omgeving hoorde en dan neem je aan dat veel mensen het kennen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''