• ... want vanmiddag is mijn telefoon dus kapot gegaan. Hij kan nog wel aan enzo, ik kan hem ook nog besturen, maar ik baal er gewoon ontzettend van want ik heb hem pas sinds juni.

    Tegen mijn ouders heb ik gezegd dat hij uit mijn broekzak van de trap is gevallen, maar dat is dus niet zo. Ik heb zo'n heel lief zusje die spullen van mijn kamer wegpakt en dan beweert dat ze dat niet heeft gedaan, en vanochtend toen ik ging ontbijten heb ik daar wat van gezegd. Ze was not-amused en bleef ontkennen, tot ze echt helemaal boos werd. Ik ben toen naar mijn kamer gegaan, maar was mijn telefoon vergeten en had die dus beneden laten liggen. Achteraf gezien is dat heel heel heel heel dom geweest, aangezien mijn oh-zo-lieve zusje hem gepakt heeft en ermee naar mijn kamer is gelopen (zolder, jeej). Toen ze bovenaan de trap stond heeft ze heel veel lopen schelden en gezegd dat ik alles van haar kapot maak (geen idee waar ze dat vandaan haalt, maar goed :8 ) en toen heeft ze dus mijn telefoon van de trap af gegooid. Yaaaaaaaaaaaaaaaaay -_____-

    Zusjes, geweldig...

    Maar ik baal nu echt ontzettend, want niet alleen mijn scherm is naar de gruzelementen, ook de batterij is helemaal ingedeukt en er zijn allemaal hapjes uit en witte vlekjes op, het glas voor beide camera's (front en back) is gebarsten en als ik mijn schermbeschermer eraf zou trekken, zou hij glasloos zijn.

    Gelukkig werkt hij nog wel en kan ik wel whatsappen en spelletjes spelen enzo, daar ben ik dan wel weer blij mee.

    Mijn moeder heeft heel erg medelijden ermee dat hij "uit mijn broekzak van de trap gevallen is" en gaat proberen of ze van de verzekering een vergoeding kan krijgen. Thank god dat ze die smoes geloofd, want als mijn zusje hem zou moeten betalen dan zou hij nooit gerepareerd ofzo kunnen worden, omdat ze dat gewoon niet doet.


    Om dit topic een beetje nuttig te houden: Waar balen jullie heel erg van?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wajooo, ik had dat zusje alle hoeken van de kamer laten zien, haar spaarpot gepakt en die kapot gemaakt.... Echt serieus!!!

    Ik heb ook z'n o zo lieve broers!!!
    Ik heb er namelijk 3!!!!
    Ben de 1na jongste!!!
    Dus ik ken dat soort grappen van fam..
    Bier over lappie heen gooien, "o Sorry suzzzie, kan toch niet tegen bier"
    Of mij over het balkon hangen!!!
    Mijn kamer rotzooi maken, en zo kan ik nog wel veeel meer opnoemen waar ik dus van baal!!!

    Hoop dat je telefoon gemaakt kan worden...


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Ives schreef:
    Wow als mijn broertje dat had gedaan met mijn mobiel had ik hem wat aangedaan, waarschijnlijk water over zijn computer en laptop gegooid ofzo.
    In Groningen heb je iemand (we noemen hem de turk) die telefoonschermen heel goedkoop binnen een dag maakt. Misschien zit er ook wel zo'n goedkope maker bij jou in de buurt?


    In Beverwijk (Noord-Holland) heb je de Beverwijkse Bazaar (ook wel zwarte markt genoemd) en daar heb je heel veel van die mensen die het voor je maken voor niet heel duur. Ze zijn dan ook best snel klaar ^-^

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 18:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stiekem heb ik een best wel gemene gedachte:

    Gooi je zusje gewoon van de trap. Koekje van eigen deeg, toch? :W


    26 - 02 - '16

    Majikku schreef:
    (...)

    In Beverwijk (Noord-Holland) heb je de Beverwijkse Bazaar (ook wel zwarte markt genoemd) en daar heb je heel veel van die mensen die het voor je maken voor niet heel duur. Ze zijn dan ook best snel klaar ^-^


    Ja, zwarte markt in Utrecht (Vleuten, whatever) doet dat ook, maar ja die doen allemaal voor samsung, htc, iphone etc. Ik weet niet of die ook voor Huawei doen.

    Iig eerst afwachten wat de verzekering er van zegt. En mocht de reparatie duurder zijn dan een nieuw toestel... dan koop ik liever een nieuw toestel (dan heb je iig weer garantie, bij reparatie vervalt de garantie)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik baal nu nog erger, want de korreltjes glas bij de frontcamera (rechtsbovenin) breken steeds meer af en gaan onder de schermprotector zitten waardoor nu de rechterbovenkant van mijn scherm ook niet meer indrukbaar is -.- alles barst steeds meer, beetje bij beetje, alles wordt steeds onleesbaarder en urgh, dit is echt heel irritant. Ook gaat de schermprotector los zitten door al die korreltjes, waardoor er ook gewoon stukjes glas uit vallen etc. en de batterij laadt heel slecht op :c Ook zit er een grote vlek op de gewone, backcamera, omdat het glaasje daarvan gebroken is, en als het een beetje regent en er komt vuil in.. Ik krijg het er gewoon ook serieus niet meer af.

    De verzekering heeft nog niet gereageerd, dus dat wordt even sparen en mijn ouders even heel lief aan kijken of ze binnenkort een keer naar de Utrechtse Bazaar willen...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Ik baal nu nog erger, want de korreltjes glas bij de frontcamera (rechtsbovenin) breken steeds meer af en gaan onder de schermprotector zitten waardoor nu de rechterbovenkant van mijn scherm ook niet meer indrukbaar is -.- alles barst steeds meer, beetje bij beetje, alles wordt steeds onleesbaarder en urgh, dit is echt heel irritant. Ook gaat de schermprotector los zitten door al die korreltjes, waardoor er ook gewoon stukjes glas uit vallen etc. en de batterij laadt heel slecht op :c Ook zit er een grote vlek op de gewone, backcamera, omdat het glaasje daarvan gebroken is, en als het een beetje regent en er komt vuil in.. Ik krijg het er gewoon ook serieus niet meer af.

    De verzekering heeft nog niet gereageerd, dus dat wordt even sparen en mijn ouders even heel lief aan kijken of ze binnenkort een keer naar de Utrechtse Bazaar willen...

    Laat je zusje betalen, zij zit hier fout.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jon schreef:
    (...)
    Laat je zusje betalen, zij zit hier fout.


    Doet ze niet.

    Als ik tegen mijn ouders zeg dat mijn zusje het veroorzaakt heeft, is het mijn schuld "Want dan had ik maar geen ruzie met haar moeten zoeken."
    Nee dan had zij maar eens met d'r vieze poten van mijn spullen af moeten blijven. GVD


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Godverdomme, ik start hem net op (had hem net uitgezet om de batterij te inspecteren) is het scherm van binnen ook kapot. Nou ja, kapot, er zitten allemaal strepen door heen.

    Heeft iemand hier verstand van telefoons en weet toevallig of dit nog te redden valt? :'c






    Edit: Het blijft maar erger worden. Hoe meer ik typ op whatsapp/snapchat of wat dan ook, het wordt steeds minder leesbaar. Helllllllllllp

    [ bericht aangepast op 24 okt 2014 - 22:41 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoe oud is je zusje, eigenlijk? D: Ik vind het maar gestoord dat ze die dingen durft te doen. Je zusje heeft idd wat hulp nodig denk ik. Ik heb nog nooit van iemand gehoord die lucifers en aardappelmesjes op haar eigen kamer bewaard. En ik wil niet paranoia overkomen ofzo, maar wie weet wordt ze later een pyromaan of moordenaar als ze nu niet leert wat erover is. (Kan helaas altijd.) Ze durft al veel dingen kapot te maken, dat een normaal kind niet zou overwegen kapot te maken. Later steekt ze mss iets in de fik met die lucifers, en loopt het uit de hand en brand heel het huis af.. ;o


    Ik wil een tuin vol egels

    AngelFox schreef:
    Hoe oud is je zusje, eigenlijk? D: Ik vind het maar gestoord dat ze die dingen durft te doen. Je zusje heeft idd wat hulp nodig denk ik. Ik heb nog nooit van iemand gehoord die lucifers en aardappelmesjes op haar eigen kamer bewaard. En ik wil niet paranoia overkomen ofzo, maar wie weet wordt ze later een pyromaan of moordenaar als ze nu niet leert wat erover is. (Kan helaas altijd.) Ze durft al veel dingen kapot te maken, dat een normaal kind niet zou overwegen kapot te maken. Later steekt ze mss iets in de fik met die lucifers, en loopt het uit de hand en brand heel het huis af.. ;o


    Ze is 13... En ja, daar ben ik ook bang voor.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Doet ze niet.

    Als ik tegen mijn ouders zeg dat mijn zusje het veroorzaakt heeft, is het mijn schuld "Want dan had ik maar geen ruzie met haar moeten zoeken."
    Nee dan had zij maar eens met d'r vieze poten van mijn spullen af moeten blijven. GVD

    Dat is zo frustrerend, zo leert ze het natuurlijk nooit. Hiermee kan je naar de rechter stappen, en misschien doe jij dit niet, maar als dit een normale reactie wordt op problemen gaat zij het zichzelf heel moeilijk maken later.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vinception schreef:
    (...)

    Doet ze niet.

    Als ik tegen mijn ouders zeg dat mijn zusje het veroorzaakt heeft, is het mijn schuld "Want dan had ik maar geen ruzie met haar moeten zoeken."
    Nee dan had zij maar eens met d'r vieze poten van mijn spullen af moeten blijven. GVD


    Sorry, het is gemeen misschien. Maar echt, jouw zusje is een ongelooflijke kutbitch man O_O


    wat was dit ookalweer

    als ze met haar telefoon loop "per ongeluk duwen" of de telefoon uit haar handen slaan.
    zou ik doen tenminste(cat)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Vinception schreef:
    (...)

    Ze is 13... En ja, daar ben ik ook bang voor.

    Nog jong genoeg om haar te veranderen in een normaal kind. (Het is nooit te laat, maar hoe vroeger, hoe beter.) Weten je ouders dat ze die dingen op haar kamer heeft?

    En ik zou alsnog je moeder de waarheid vertellen dat je zusje het van de trap had gegooid. En uitleggen waarom je het niet meteen zei, nl. dat je zusje anders de gsm zou moeten betalen wat ze toch niet zou doen. En "Dan had je maar geen ruzie moeten maken met je zusje" is geen reden dat het gedrag van je zusje goedgekeurd kan worden. Vertel mss ook waarover de ruzie ging. Hopelijk zal je moeder haar op een andere manier straffen ipv te laten betalen. Een maand geen zakgeld, huisarrest ed.


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh wow. Ik had je zusje meteen van de trap af gegooid. En weer naar boven gesleept en nog een keer naar beneden gegooid. Oeps?
    Volgens mij is je telefoon een gevalletje prullenbak geworden en kan je beter een nieuwe kopen. Het maakt trouwens niet uit of je de waarheid aan je moeder verteld of niet, je kan alsnog proberen het geld van de verzekering te krijgen. Maar even serieus, ik zou bang zijn met zo'n kind van 13 in huis, die is niet goed hoor.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.