• Hoi

    Ik probeer meestal zelf mijn covers te maken (ondanks het feit dat ik niet kan photoshoppen), maar deze wil me echt niet lukken. Als er iemand is die wilt helpen? Degene die de beste cover maakt, krijgt 6 credits.

    Samenvatting

    In een wereld waar de helft van de mensen de ene of andere vorm van magie bezitten, besluit één groep magiërs dat zij meer recht hebben om de wereld te leiden dan anderen, wat ze in het verleden al gedaan hebben, terwijl ze nu volledig uitgesloten zijn van die leiding.

    Een jonge magiër van die stam komt midden in de oorlog terecht en beseft dat er ook andere wegen zijn. Ver van haar familie, tussen mensen die haar soort verafschuwen, komt de grote druk op haar schouders om een einde te maken aan de oorlog. Zij blijkt voor velen nog de enige hoop te zijn.



    Er komen 7 vormen van magie in voor (ik zet ze even per twee, aangezien dat tegenpolen zijn)
    - Lichaamsmagie (genezen) en geestmagie (iemands geest binnendringen)
    - Lichtmagie (lichtstralen verbuigen) en geluidsmagie (geluidsgolven verbuigen)
    - Vliegmagie (waarbij ze dus kunnen vliegen door een soort krachtvelden die vleugels worden) en zwemmagie (krachtvelden als kieuwen, zwemvliezen)
    - Ziensmagie (toekomst en verleden zien)
    En ook mensen die geen magie beheersen


    Sowieso zou ik graag hebben dat de zeven magiën op de ene of andere manier in de cover verwerkt worden. (in het verhaal zijn lichaam en geest de belangrijkste)
    Verder dacht ik persoonlijk ook om er een wereldbol in te verwerken, maar anderzijds stoort een typische aardbol me ook weer wat. Dit is echter geen must. Eventueel ook iets dat de oorlog symboliseert. Wel op letten dat in die wereld geen elektriciteit ofzo is.
    Ik heb een paar ideeën voor plaatjes, maar die zijn zeker niet verplicht
    Lichaamsmagie: 1, 2
    Geestmagie: 1
    Lichtmagie: 1, 2, 3
    Geluidsmagie: 1
    Vliegmagie: 1, 2
    Zwemmagie: 1, 2
    Ziensmagie: 1
    Verder vond ik dit ook nog een mooi plaatje, al weet ik niet of het bruikbaar is: klik Het oog kan zowel voor de ziensmagie staan, als voor de geestmagie (ogen zijn de spiegels van de ziel, ze moeten vaak de ogen zien om hun magie te kunnen toepassen) en verder is er ook nog de wereldbol in...


    Dus, even samengevat
    MUST:
    - Titel (De andere geestmeester)
    - Mijn naam
    - 7 magiën (lichaam, geest, licht, geluid, vlieg, zwem, zien) (plaatjes mag je ook zelf zoeken)
    MAG:
    - Wereld
    - Oorlog


    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Graag had ik voor 1 november kunnen kiezen.
    Wie meer info wil over het verhaal, mag die altijd vragen
    6 credits voor de mooiste cover

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 0:49 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Oh. Ik kom er net achter dat ik Lichaamsmagie vergeten ben. Oeps.
    Achja. Zie dat oog dan maar als de geest en dat hoofd en de borstkast als het lichaam. Hehe (cat)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    katl1 schreef:

    MysteryLove

    Ondanks het feit dat niet alles er in zit, toch goed gelukt. Alleen zou ik liever een ander lettertype voor de titel hebben, ik vind het nogal hard en ik lees ook nogal gemakkelijk 'die' in plaats van 'de', het is verwarrend met die extra lijntjes en zeker bij de 'e'. Zou je dat misschien nog even kunnen aanpassen?


    Helaas is mijn laptop laatst gecrasht en zijn alle foto's die ik er recent op had geplaatst verwijderd. Hier baal ik echt heel erg van. Ik kan hem dus niet exact hetzelfde krijgen, maar ik denk dat ik wel ongeveer dezelfde cover, maar dan met andere tekst kan krijgen? Ik zal het in ieder geval proberen.


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik heb de foto van het water (je ziet het bijna niet, maar er zit ook water in) en het oog teruggevonden. Ik ben alleen nog op zoek naar dat oor met die streepjes...


    You can only love someone... If you first love yourself.

    MysteryLove schreef:
    Ik heb de foto van het water (je ziet het bijna niet, maar er zit ook water in) en het oog teruggevonden. Ik ben alleen nog op zoek naar dat oor met die streepjes...


    Ik ga morgen nog een keer kijken.


    You can only love someone... If you first love yourself.