• Tussen ongeveer 3500 en 1375 v.Chr. leefde er een ontzagwekkend, angstaanjagend monster op Kreta. Het was een bijzonder woest schepsel, half mens, half stier en steeds hunkerend naar mensenvlees. Koning Minos, de heerser van Kreta, hield de Minotaurus vast in een uitgestrekt netwerk van gangen dat het labyrinth werd genoemd. Het labyrinth was de meest duistere en vreselijke plek. Een hardnekkige mist vulde de lange kronkelende gangen, waaruit het onmogelijk was te ontsnappen.
    In die tijd was koning Minos oppermachtig in het gebied van de Middellandse Zee en om het woeste beest te voeden, vaardigde hij een wrede wet uit: alle landen aan de overkant van de zee moesten elk jaar in de lente om beurten zeven jongens en zeven meisjes sturen tussen de 16 en de 18 jaar oud, die dan één voor één het labyrint in gedreven zouden worden. Acht jaren gingen voorbij en Athene besloot genoeg te hebben van het opofferen van hun jongeren. De lading die ze nog zouden sturen, was vanaf jongs af aan getraind in de vechtkunst en klaar om het beest te verslaan!
    Dapper en trots vertrokken de jongeren op weg, maar zal die dapperheid aanhouden, zodra ze zichzelf in de meest benarde situaties vinden? Waar zijn ze met hun training als ze een onzichtbaar monster moeten bevechten, zonder enige wapens?

    In deze RPG zijn jullie een van de 14 Atheense jongeren die het labyrinth in worden gestuurd. Elk van die jongeren is van jongs af aan getraind en klaargestoomd, maar geen enkele training had hen op dit gevaar kunnen voorbereiden...
    De hardnekkige mist maakt het hen moeilijk te zien waar ze hun voeten zetten op de vaak met beenderen bezaaide grond, bovendien geraken ze elkaar snel kwijt. Geluid lijkt gedempt te worden en gangen kruisen elkaar overal. Wat misschien nog het ergste is... Het monster blijkt nog eens uitzonderlijk slim te zijn. Een voor een pakt hij hun aan, meestal als ze even afgezonderd zijn van de rest. Het laatste wat ze van zijn slachtoffers horen is een luid gegil en gekraak van botten...
    Toch zijn er nog enkele jongeren in leven van de vorige lading, wat duidelijk te horen is aan de gillen als het monster iemand te pakken krijgt... De jongeren die het overleefd hebben kunnen zich bij de Atheense groep aansluiten, hopend zo deze nachtmerrie te overleven.
    Het is hun opdracht het monster te verslaan en de slachting te stoppen.

    Rollen:
    Atheense meisjes: VOL
    - Vallari Lazopoulou ~ Sorridere |8|
    - Chara Nerissa Aretha Silliacus ~ Netzwerk |1|
    - Calanthe ~ Mad_Hatter |2|
    - Kristina Nikoletta Theresa ~ fleur123 |8|
    - Alyone 'Aly" Mercredi ~ VladiFerr |4|
    - Yva "Yv" Briar Gray ~ Risu |8|
    - Aurora Calantha Maheras ~ Derive |7|

    Atheense jongens: VOL
    - Leonidas Drakos ~ Feininger |2|
    - Icarus 'Ica' Pallos ~ Tarth |7|
    - Antreas ~ Fixit_FelixJr |9|
    - Alex Mercredi ~ VladiFerr |4|
    - Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    - Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    - Jason Zadora Sanchez ~ Aureolus |8|

    Overlevenden van vorige groepen:
    - Demetria Hermione Algaia ~ Oneira |1|
    - Arelia Memane Valerius ~ Sangster |8|

    - Thomas ~ Newt_Runner |1|
    - Akylas Abeiron ~ Shield |10|


    Relaties:
    Vallari Lazopoulou
    Bevriend met Katarina

    Chara Nerissa Aretha Sillacus
    Leonidas Drakos, een vriend - Chara heeft hem tijdens de trainingen ontmoet.

    Calanthe
    Ze is beste vrienden met Alex
    Vriendinnetje van Antreas

    Kristina Nikoletta Theresa
    Goed bevriend met Vallari

    Alyone 'Aly" Mercredi
    - Haar broer is Alex Mercredi.
    - Ze heeft een relatie met Jason Zadora Sanchez.
    - Een goede vriendin van haar is Yva "Yv" Briar Gray.

    Yva "Yv" Briar Gray
    Alyone "Aly" Mercredi – Vriendin

    Aurora Calantha Maheras
    /

    Leonidas Drakos
    Goede vrienden met:
    -- Chara Nerissa Aretha Silliacus (Netzwerk)
    -- Icarus 'Ica' Lias Pallos (Tarth)

    Icarus 'Ica' Pallos
    Leonidas 'Leon' Drakos - vriend, ontmoet tijdens de trainingen op school

    Antreas
    Vriendje van Calanthe

    Alex Mercredi
    - Zijn zus is Alyone Mercredi.
    - Hij heeft een grote crush op Aurora.
    - Zijn beste vriendin is Calanthe.

    Jason Zadora Sanchez
    Alyone, zijn vriendin.

    Demetria Hermione Algaia
    /

    Arelia Memane Valerius
    /

    Thomas
    /


    Wat in te vullen:
    Rol: Atheense jongen/ Atheens meisje/ overlevende
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:
    Relaties:


    Nog even wat extra uitleg: De personages zijn over het algemeen allemaal in dezelfde 'school' getraind. Ze sliepen en aten daar ook. Die school was speciaal voor deze gelegenheid geopend. Veelbelovende jongeren werden erop toegelaten.
    Om mee te mogen naar het labyrinth moesten ze een test doen en enkel de besten werden gezonden. De test was open voor iedereen, dus zowel gladiatoren en slaven en de jongeren vanop de trainingsschool als de kinderen van de rijken konden meedoen en uitgekozen worden.


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan (liefst onder spoiler)
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet.
    Dus niet na een dag al stoppen.
    - Maak je personage niet overpowerd of perfect.
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel met je eigen personage, niet dat van iemand anders

    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 21:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Unburnt schreef:
    (...)

    Hum, hij lijkt wel een type voor wat ik in mijn hoofd heb voor Aurora. Alleen ze kan het niet aan als hij dood gaat D:


    Hmm, aangezien er al een jongen dood gaat laat ik anders wel het zusje dood gaan mwhuahaha. Ik voel me evil vandaag.


    "Rebellion's are build on hope"

    Jason word een wat rustiger, serieus type die op zich wel tegen een grap kan maar ze niet zelf zal maken zonder dat iemand hem er in mee trekt.
    Als iemand al mogelijke ideeën heeft voor relaties, geef je maar een gil of stuur je een GB :3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik maak Demetria nu af, iemand die in is voor een uiteindelijke relatie kan me PB'en of GB'en.
    Ze is trouwens ook niet echt iemand die veel gaat praten, gezien ze bijna een heel jaar daar alleen is en dan ook niet echt spreekt.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ga Aurora na het werken aan m'n studie maken en dan zal ik eens de anderen beter gaan bekijken om te zien bij wie ze past qua relaties ^^


    •

    Unburnt schreef:
    (...)

    N'aaaah wat ontzettend lief van je ^^ Deze RPG sprak me al heel lang aan en de personen die mee doen ook, dus ik dacht: waarom niet?

    Hierbij claim ik alvast even de naam Aurora en faceclaim Marina Laswick.

    Daar ben ik blij om ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik maak mijn karakters ook eerst af en dan beslis ik wel wie er dood gaat hahaha.


    "Rebellion's are build on hope"

    Cicatrix schreef:
    † If you wanna be strong, learn how to fight alone. †




    † Rol † Overlevende.

    † Naam † Demetria Hermione Algaia.
    Demetria is afgeleid van Dimitria, wat moeder der Aarde betekend. Hermione is afgeleid van Hermes: "hij die uitlegt".

    † Leeftijd † Ze is achttien jaar oud.

    † Geslacht † Vrouwelijk.

    † Uiterlijk † [FC: Nina Dobrev] Wat aan haar opvalt zijn de littekens over haar lichaam. In haar gezicht heeft ze nog wat bloedende, door de wanden van het labyrint waar ze zich continu aan openhaalt en ze dus ook geen tijd hebben om te helen, ook in haar nek heeft ze een van de minotaurus zijn klauwen. En nog wat op haar benen en armen. Haar huid was normaal altijd licht getint, maar door het jaar het zonlicht niet gezien te hebben heeft ze een wat lichtere huid. Demetria's lange lokken zijn donkerbruin en hebben krullen. Deze hangen losjes over haar schouders. Haar ogen hebben een donkerbruine chocoladige kleur. En je zou verwachten dat ze dof staan, maar dit doen ze niet. Er zijn hooplichtjes in te zien. Maar ook een vechters blik. Ze is niet heel erg lang, 1 meter en 66 centimeter. Maar ze is hier blij mee.

    † Innerlijk † Demetria is iemand die niet opgeeft. Dit kun je ook wel merken aan dat ze al duidelijk één heel jaar in het labyrint aan het overleven is. Ze houdt zich meestal staande wanneer anderen dat niet kunnen, waardoor ze sterk lijkt. En bijna niemand ooit zal vragen of ze oké is, wat haar toch pijn doet. Aangezien ook zij die vraag soms wilt horen, ook al zal ze zeggen dat alles oké is. Gezien ze niet echt haar pijn en of verdriet toont. Dit heeft ze wel afgeleerd na die 12 jaren. Tenzij ze je heel erg vertrouwd. En dat is niet heel erg gemakkelijk. Je zult dit namelijk niet snel krijgen, en als je dit wel krijgt in een tijd van dik twee, drie maanden --wat voor haar doen kort is-- mag je jezelf prijzen. Breek je deze vertrouwensband, dan heb je wel een vijand. Aangezien Demetria een kreng kan zijn tegen de mensen die ze niet mag. Ze is het type meisje dat nogal..agressief over kan komen. Gezien ze sommige dingen niet accepteert. Veel dingen moeten ook gaan zoals zij het bedenkt, en dit maakt haar soms nogal wat bazig. Demetria is niet een opgever, en ook hier zie je dat aan het overleven. Ze heeft vaak nogal het gevoel alsof ze iemand anders zou moeten beschermen, net zoals Sotiris en Jason bij haar deden. Dus wilt ze graag degenen die jonger zijn dan haar beschermen. Demetria heeft niet heel erg veel geduld, en dit is wel vaak in haar nadeel. Al ze hier wel leert geduld te hebben. Ook heeft ze een kort lontje, en daar zijn sommigen ook niet altijd blij mee. De jongedame is redelijk arrogant, gezien haar trots hoog ligt door alles wat ze heeft mee gemaakt. Ze heeft een goed werkend stel hersenen en gebruikt deze dan ook. Demetria heeft ook moeite met praten. Gezien ze daar bijna een jaar niet heeft kunnen praten. Hierdoor doe ze dat ook niet zo snel.

    † Extra † Demetria is in haar bloedvaten een Spartaans meisje. Alleen doordat haar ouders op haar zesde door het Perzische Rijk, die in Sparta oorlog zocht, werden vermoord is ze met haar 2 oudere broers; Sotiris en Jason aar Athene gevlucht. De oudste broer, Sotiris, heeft zichzelf voor Jason en Demetria opgeofferd gezien de 3 werden aangevallen door een groep van 5 á 6 rovers. Hierdoor is Demetris met Jason verder gegaan. Na een tijd kwamen ze in Athene aan en nam een Atheense soldaat hun in huis. Waardoor hun beiden leerden te vechten. En ze is hierdoor in haar hart Atheens. Jason was 2 jaar eerder naar de speciale school dan Demetria, en toen zij er op kwam werd Jason net gekozen om het labyrint in te gaan. En is hij nooit terug gekomen. Hierdoor zal Demetria er ook alles aan doen om de Minotaurus te vermoorden, al zou ze zelf nog moeten sterven. In het jaar is het haar nog niet gelukt, maar ze is er wel zeker van dat het haar uiteindelijk gaat lukken. Alles wat ze daar doet is voornamelijk plannen, plannen en nog eens plannen. Ondertussen heen en weer vluchten en proberen het grote doolhof te kennen. Wat haar totaal niet lukt. Maar ze moet en zal uiteindelijk Jasons dood wreken.

    † Relaties †


    Op de relaties na heb ik haar afgekregen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    -

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 19:38 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    ^In die tijd hadden ze alleen niet echt mensen met blauw haar. Om precies te zijn hadden bijna alle Grieken donker haar, blond waren eigenlijk alleen de slaven, maar zo exact ga ik er nu ook weer niet op letten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Cicatrix schreef:
    (...)


    Op de relaties na heb ik haar afgekregen.

    Ze ziet er zeer goed uit!!! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SergeantCalhoun schreef:
    ^In die tijd hadden ze alleen niet echt mensen met blauw haar. Om precies te zijn hadden bijna alle Grieken donker haar, blond waren eigenlijk alleen de slaven, maar zo exact ga ik er nu ook weer niet op letten.


    Ik zal de FC aanpassen ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Risu schreef:
    (...)

    Ik zal de FC aanpassen ;3

    Bedankt! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SergeantCalhoun schreef:
    (...)
    Ze ziet er zeer goed uit!!! ;3


    Mooi, haha. Ik vind haar zelf --much ego here-- ook wel goed.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Mooi, haha. Ik vind haar zelf --much ego here-- ook wel goed.

    Haha, tja dat heb je soms eh, dat zo'n personage echt goed voelt! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kan ik nog een overlevende reserveren? c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.