• Tussen ongeveer 3500 en 1375 v.Chr. leefde er een ontzagwekkend, angstaanjagend monster op Kreta. Het was een bijzonder woest schepsel, half mens, half stier en steeds hunkerend naar mensenvlees. Koning Minos, de heerser van Kreta, hield de Minotaurus vast in een uitgestrekt netwerk van gangen dat het labyrinth werd genoemd. Het labyrinth was de meest duistere en vreselijke plek. Een hardnekkige mist vulde de lange kronkelende gangen, waaruit het onmogelijk was te ontsnappen.
    In die tijd was koning Minos oppermachtig in het gebied van de Middellandse Zee en om het woeste beest te voeden, vaardigde hij een wrede wet uit: alle landen aan de overkant van de zee moesten elk jaar in de lente om beurten zeven jongens en zeven meisjes sturen tussen de 16 en de 18 jaar oud, die dan één voor één het labyrint in gedreven zouden worden. Acht jaren gingen voorbij en Athene besloot genoeg te hebben van het opofferen van hun jongeren. De lading die ze nog zouden sturen, was vanaf jongs af aan getraind in de vechtkunst en klaar om het beest te verslaan!
    Dapper en trots vertrokken de jongeren op weg, maar zal die dapperheid aanhouden, zodra ze zichzelf in de meest benarde situaties vinden? Waar zijn ze met hun training als ze een onzichtbaar monster moeten bevechten, zonder enige wapens?

    In deze RPG zijn jullie een van de 14 Atheense jongeren die het labyrinth in worden gestuurd. Elk van die jongeren is van jongs af aan getraind en klaargestoomd, maar geen enkele training had hen op dit gevaar kunnen voorbereiden...
    De hardnekkige mist maakt het hen moeilijk te zien waar ze hun voeten zetten op de vaak met beenderen bezaaide grond, bovendien geraken ze elkaar snel kwijt. Geluid lijkt gedempt te worden en gangen kruisen elkaar overal. Wat misschien nog het ergste is... Het monster blijkt nog eens uitzonderlijk slim te zijn. Een voor een pakt hij hun aan, meestal als ze even afgezonderd zijn van de rest. Het laatste wat ze van zijn slachtoffers horen is een luid gegil en gekraak van botten...
    Toch zijn er nog enkele jongeren in leven van de vorige lading, wat duidelijk te horen is aan de gillen als het monster iemand te pakken krijgt... De jongeren die het overleefd hebben kunnen zich bij de Atheense groep aansluiten, hopend zo deze nachtmerrie te overleven.
    Het is hun opdracht het monster te verslaan en de slachting te stoppen.

    Rollen:
    Atheense meisjes: VOL
    - Vallari Lazopoulou ~ Sorridere |8|
    - Chara Nerissa Aretha Silliacus ~ Netzwerk |1|
    - Calanthe ~ Mad_Hatter |2|
    - Kristina Nikoletta Theresa ~ fleur123 |8|
    - Alyone 'Aly" Mercredi ~ VladiFerr |4|
    - Yva "Yv" Briar Gray ~ Risu |8|
    - Aurora Calantha Maheras ~ Derive |7|

    Atheense jongens: VOL
    - Leonidas Drakos ~ Feininger |2|
    - Icarus 'Ica' Pallos ~ Tarth |7|
    - Antreas ~ Fixit_FelixJr |9|
    - Alex Mercredi ~ VladiFerr |4|
    - Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    - Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    - Jason Zadora Sanchez ~ Aureolus |8|

    Overlevenden van vorige groepen:
    - Demetria Hermione Algaia ~ Oneira |1|
    - Arelia Memane Valerius ~ Sangster |8|

    - Thomas ~ Newt_Runner |1|
    - Akylas Abeiron ~ Shield |10|


    Relaties:
    Vallari Lazopoulou
    Bevriend met Katarina

    Chara Nerissa Aretha Sillacus
    Leonidas Drakos, een vriend - Chara heeft hem tijdens de trainingen ontmoet.

    Calanthe
    Ze is beste vrienden met Alex
    Vriendinnetje van Antreas

    Kristina Nikoletta Theresa
    Goed bevriend met Vallari

    Alyone 'Aly" Mercredi
    - Haar broer is Alex Mercredi.
    - Ze heeft een relatie met Jason Zadora Sanchez.
    - Een goede vriendin van haar is Yva "Yv" Briar Gray.

    Yva "Yv" Briar Gray
    Alyone "Aly" Mercredi – Vriendin

    Aurora Calantha Maheras
    /

    Leonidas Drakos
    Goede vrienden met:
    -- Chara Nerissa Aretha Silliacus (Netzwerk)
    -- Icarus 'Ica' Lias Pallos (Tarth)

    Icarus 'Ica' Pallos
    Leonidas 'Leon' Drakos - vriend, ontmoet tijdens de trainingen op school

    Antreas
    Vriendje van Calanthe

    Alex Mercredi
    - Zijn zus is Alyone Mercredi.
    - Hij heeft een grote crush op Aurora.
    - Zijn beste vriendin is Calanthe.

    Jason Zadora Sanchez
    Alyone, zijn vriendin.

    Demetria Hermione Algaia
    /

    Arelia Memane Valerius
    /

    Thomas
    /


    Wat in te vullen:
    Rol: Atheense jongen/ Atheens meisje/ overlevende
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:
    Relaties:


    Nog even wat extra uitleg: De personages zijn over het algemeen allemaal in dezelfde 'school' getraind. Ze sliepen en aten daar ook. Die school was speciaal voor deze gelegenheid geopend. Veelbelovende jongeren werden erop toegelaten.
    Om mee te mogen naar het labyrinth moesten ze een test doen en enkel de besten werden gezonden. De test was open voor iedereen, dus zowel gladiatoren en slaven en de jongeren vanop de trainingsschool als de kinderen van de rijken konden meedoen en uitgekozen worden.


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan (liefst onder spoiler)
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet.
    Dus niet na een dag al stoppen.
    - Maak je personage niet overpowerd of perfect.
    - OCC het liefste met {}, [], (), /, /, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel met je eigen personage, niet dat van iemand anders

    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 21:22 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sangster schreef:
    Kan ik nog een overlevende reserveren? c:

    Absoluut, ik zet je erbij! ;3
    Jongen of meisje? :)

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 13:49 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Een meisje graag ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Is deze FC beter?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Risu schreef:
    Is deze FC beter?

    Eerlijk gezegd ziet ze er een beetje oud uit, voor maximum 18 jaar, maar ik wil dat wel een beetje door de vingers zien. Ik weet hoe moeilijk een faceclaim kan zijn! ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Een beginnetje, ik hoop hem dit weekend af te krijgen.

    JASON ZADORA SANCHEZ.



    Leeftijd:
          Jason is nét zestien jaar oud, en daarmee een van de jongste die mee gaat. Dit neemt echter niet weg dat hij minder kan betekenen voor de dood van het monster dan de andere zouden doen.

    Geslacht:
          Mannelijk.

    Uiterlijk:

    Innerlijk:
    Leiderstype, Doelgericht, Sarcastisch, Doorzetter, Zelfstandig, Wantrouwend en Vriendelijk.

    Leiderstype.
          Jason is wat je noemt een leiderstype. Door zijn snelle manier van denken heeft hij vaak een idee al compleet uitgelegd voordat de anderen het bedacht hebben.

    Extra:

    Relaties:

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 14:34 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    SergeantCalhoun schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd ziet ze er een beetje oud uit, voor maximum 18 jaar, maar ik wil dat wel een beetje door de vingers zien. Ik weet hoe moeilijk een faceclaim kan zijn! ;3
    Danke xd Idd, soms denk ik echt AARGH waar is n goeie FC xd

    Edit: Ik heb nog een oude rol liggen, Of nouja, oud.. ik denk dat ik die anders maar eens uit de kast ga trekken ;3

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 14:02 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Risu schreef:
    (...) Danke xd Idd, soms denk ik echt AARGH waar is n goeie FC xd

    Edit: Ik heb nog een oude rol liggen, Of nouja, oud.. ik denk dat ik die anders maar eens uit de kast ga trekken ;3

    Haha is idd moeilijk soms.

    En is goed hoor!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Blaise schreef:
    Een beginnetje, ik hoop hem dit weekend af te krijgen.

    (..)


    THOMAS BRODIE-SANGSTER.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sangster schreef:
    (...)

    THOMAS BRODIE-SANGSTER.


    JHA


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik FC Jack en Finn Harries en claim de namen James en Riley McMahon :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''




    † Rol
    Overlevende

    † Naam
    Arelia Memane Valerius

    † Leeftijd
    Achttien

    † Geslacht
    Vrouwelijk

    † Uiterlijk
          Arelia heeft lange bruine lokken die net over haar borsten vallen. Met een lengte van 1.75 is ze niet één van de kleinsten en daarom is ze ook vrij blij met haar lengte. Haar ogen zijn prachtig groen van kleur en ze heeft altijd wel een glimlach op haar gezicht geplakt. Veel spieren heeft ze niet, maar snelheid heeft ze wel. Over het algemeen blijft Arelia een tenger meisje die graag wilt vechten voor haar leven.
          Ze heeft vele littekens op haar lichaam door de minotaur en het labyrint zelf, maar verbergen van de littekens doet ze niet.

    † Innerlijk
    Arelia is iemand met vele kanten. Ze kan poeslief zijn als je een goede vriend(in) van haar bent, maar ze laat eigenlijk alleen haar harde kant zien. De kant die volgens haar vele malen beter is dan dat ze eigenlijk zelf is. Ze is iemand die eigenlijk erg veel om anderen denkt, maar dat laat ze niet zien aan anderen. Jace wilt gezien worden als een sterk iemand, die niet gevoelig is voor de dood. Haar grootste angst is de dood, dat weet ze diep in haar hart, maar dan wilt ze gewoon niet toegeven.
          Arelia kan een goede vriendin voor je zijn, in hart en nieren. Als je eenmaal haar gevoelige plek hebt geraakt, zal ze ook voor je door het vuur gaan zonder enige twijfel. Het is alleen als je geen goede indruk op haar hebt gemaakt tijdens de eerste ontmoeting, zal ze je nooit, maar dan ook echt nooit vertrouwen. Ze is nogal wantrouwig met de mensen om haar heen en zal dan ook alleen een bepaald aantal mensen toelaten in haar vriendenkring. Ze zal nooit een grote vriendenkring hebben en de hele kamp te vriend hebben, lijkt niks voor haar.
          Bovenal heeft Arelia een grote ego, ze wilt mensen laten denken dat ze helemaal voor niks bang is, terwijl ze voor vele dingen bang is. Ze kan daarom nogal arrogant en egoïstisch uit de hoek komen, want ze is niet bang om haar mond op te trekken. Ze is niet bang om haar mening te uit en het kan haar werkelijk niets schelen wat mensen over haar mening denken.

    † Extra
    † Relaties

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 12:51 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    -

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 19:38 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Sangster schreef:




    † Rol
    Overlevende

    † Naam
    Arelia Memane Valerius

    † Leeftijd
    Net zestien geworden

    † Geslacht
    Vrouwelijk

    † Uiterlijk
    † Innerlijk
    † Extra
    † Relaties


    Niet om te zeuren, maar als ze een overlevende is kan ze niet nét 16 zijn toch? Ze worden tussen de 16 en 18 naar binnen gestuurd en als ze overlevende is dan zit ze er al een tijdje. .


    •

    Unburnt schreef:
    (...)

    Niet om te zeuren, maar als ze een overlevende is kan ze niet nét 16 zijn toch? Ze worden tussen de 16 en 18 naar binnen gestuurd en als ze overlevende is dan zit ze er al een tijdje. .
    This. ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Oops. Ik had achttien in gedachten, maar geen idee waarom ik zestien had getypt.

    Never mind. Heb het al veranderd.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 15:08 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.