• Hoi allemaal

    Een tijdje geleden zijn Lotte (Lotinwonderland) en ik begonnen aan onze eigen podcast! De afleveringen bestaan uit een gesprek tussen ons beiden, over de grote en kleine problemen waar je tegenaan kan lopen in deze chaotische wereld. Denk aan een negatief zelfbeeld, naar de psycholoog gaan maar ook een volle kleerkast hebben maar niets om aan te trekken.
    Ik ben er heel erg enthousiast over, dus vandaar deze schaamteloze zelfpromotie :3
    Je kan ons volgen op Instagram via on.stabiel of op Spotify, Apple podcast of Google Podcasts. Dat zal vanaf morgen kunnen want dan komt de eerste aflevering online! Ik kan alvast verklappen dat hij zal gaan over vergelijkingsdrang (a.k.a: hoe we onszelf continu vergelijken met andere mensen).

    Als jullie nog vragen hebben of thema's die écht eens besproken moeten worden... laat dan zeker een berichtje achter in dit topic *O*





    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zag het al passeren op Instagram! De trailer is alvast superleuk, dus ik ga zeker eens luisteren. (bloos)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Leuk hoor. Ben benieuwd!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klinkt ontzettend leuk! Ik ga eens gluren op Spotify gheheh


    Dramatic

    Ik dacht dat het lanceer platform 24u zou nemen om onze podcast te reviewen, maar blijkbaar niet! De podcast is dus vanaf nu te beluisteren via Spotify, Apple podcast of Google podcast. Gewoon 'onstabiel' intypen en dan kom je meteen bij ons uit! *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    oeeeeh ik moet nog een nieuwe podcast om te luisteren (: misschien die van jullie eens opzoeken nu dan!


    because i knew you, i have been changed for good

    Heb hem geluisterd en vond het heel verfrissend om te horen dat er meer mensen strugglen met dit soort onderwerpen :'D
    Ben benieuwd naar de volgende aflevering!


    Dramatic

    Renna schreef:
    Heb hem geluisterd en vond het heel verfrissend om te horen dat er meer mensen strugglen met dit soort onderwerpen :'D
    Ben benieuwd naar de volgende aflevering!


    Wat leuk om te horen! Die herkenbaarheid is precies waar we voor gingen. Dankjewel <3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben nu naar de eerste episode 1 aan het luisteren! Ben benieuwd of ik me overal evenveel in ga kunnen herkennen haha.
    Ik ken trouwens ook heel weinig mensen uit Limburg, dus ik vind het wel leuk om nu eens Limburgs te horen. (krul)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik ben nu naar de eerste episode 1 aan het luisteren! Ben benieuwd of ik me overal evenveel in ga kunnen herkennen haha.
    Ik ken trouwens ook heel weinig mensen uit Limburg, dus ik vind het wel leuk om nu eens Limburgs te horen. (krul)


    Ja ik spreek vooral Limburgs haha, Lotte is eerder van de grens bij Nederland. Ik hoop dat mijn accent niet té hard door klinkt :W
    Wel heel leuk dat je meeluistert!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Heilige Koe, wat ben jij een bezige bij! Ik bewonder je echt voor al je mooie projecten!

    EDIT: naar het thema van je Podcast: niet dat je niet bewonderenswaardig bent als het niet allemaal (meer) zou lukken (;

    [ bericht aangepast op 16 jan 2023 - 18:23 ]


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Heilige Koe, wat ben jij een bezige bij! Ik bewonder je echt voor al je mooie projecten!

    EDIT: naar het thema van je Podcast: niet dat je niet bewonderenswaardig bent als het niet allemaal (meer) zou lukken (;


    Hahaha 'heilige koe', die had ik nog nooit gehoord :'D
    Dankjewel :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb de eerste twee afleveringen geluisterd en ze waren heel goed. Ik vond het zo grappig om te zien dat iemand die een huis heeft en een boek geschreven heeft en gepubliceerd zich nog inadequaat voelt. Ik heb geen van die dingen! En toch moet ik me herinneren dat ik toch heel gelukkig ben, en ik denk dat dat de boodschap is


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Frodo schreef:
    (...)

    Ja ik spreek vooral Limburgs haha, Lotte is eerder van de grens bij Nederland. Ik hoop dat mijn accent niet té hard door klinkt :W
    Wel heel leuk dat je meeluistert!

    Op de een of andere manier wist ik meteen wie van de twee je was haha. (wbw)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    SonOfGondor schreef:
    Ik heb de eerste twee afleveringen geluisterd en ze waren heel goed. Ik vond het zo grappig om te zien dat iemand die een huis heeft en een boek geschreven heeft en gepubliceerd zich nog inadequaat voelt. Ik heb geen van die dingen! En toch moet ik me herinneren dat ik toch heel gelukkig ben, en ik denk dat dat de boodschap is


    Dat is inderdaad exact de boodschap! Zo leuk dat je luistert ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mt, dit klinkt echt super ldus ik ga binnenkort luisteren.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.