• Mijn broer gaat begin januari voor een half jaar weg naar Curaçao. Nu wil ik naast foto's ook nog iets anders mee geven wat hij mee kan nemen als aandenken van mij of van het gezin. Het zal licht moeten zijn en niet te groot. Nu vroeg ik me af of jullie ideeën hadden.

    Daarbij nog een vraag betreft dit eiland. Ik ga in de meivakantie 2 weken naar hem toe met mijn ouders, hij is dan ook halfverwege van zijn stage. Is iemand daar al eens op vakantie geweest en weet hij of zij leuke plekjes waar je echt heen moet gaan. We hebben een huurauto van mijn broer ter beschikking voor de twee weken en we verblijven zoals het er nu naar uitziet in een huisje of appartement.

    Alvast bedankt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn directe gedachte: vraag het aan Gail aka Aspen. Zij woont daar namelijk en kan je vast en zeker wel iets erover vertellen! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Mijn directe gedachte: vraag het aan Gail aka Aspen. Zij woont daar namelijk en kan je vast en zeker wel iets erover vertellen! (:


    16 - 09 - '17

    Mulleroni schreef:
    Mijn directe gedachte: vraag het aan Gail aka Aspen. Zij woont daar namelijk en kan je vast en zeker wel iets erover vertellen! (:

    Ik dacht precies hetzelfde, haha :'D. Toch handig hé?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh oh! *steekt vinger op*
    Hhaha, ik woon dus op Curacao en kan je mooi van alles vertellen. Ik zal je zo een pb sturen met allemaal plekken die zeker moet bezoeken. *O*


    -

    Geef haar typish nederlands eten mee! Stroopwafels, drop, hagelslag etc

    JeffreyWoods schreef:
    Geef haar typish nederlands eten mee! Stroopwafels, drop, hagelslag etc


    De eerste twee woorden uit de beginpost zijn 'Mijn broer'. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    De eerste twee woorden uit de beginpost zijn 'Mijn broer'. (cat)



    o ja shit, ben een beetje in dromeland

    ahaha JeffreyWoods geeft niets hoor. Naja die dingen mist hij niet, hij houd meer van buitenlandse dingen dus daarmee maak ik hem niet blij.
    En Aspen, super dat je me een pb stuurt.
    Ik zei nog tegen mijn moeder. Zo vlieg je nooit en zo vlieg je twee maal in een jaar tijd. Vorige week was mijn eerste vlucht=3


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mulleroni schreef:
    Mijn directe gedachte: vraag het aan Gail aka Aspen. Zij woont daar namelijk en kan je vast en zeker wel iets erover vertellen! (:


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Een weckpotje vol kleine briefjes, met op elk briefje een boodschap. Als het past een briefje voor elke dag dat je hem niet ziet.
    Ik weet alleen niet of hij dat meekrijgt x/


    Not all those who wander are lost.

    Phantasior schreef:
    Een weckpotje vol kleine briefjes, met op elk briefje een boodschap. Als het past een briefje voor elke dag dat je hem niet ziet.
    Ik weet alleen niet of hij dat meekrijgt x/
    Dat is wel echt een leuk iets al ben ik alleen bang dat het hem niet gaat worden. Hij werkt in de licht en geluidsbusines. Dus de tijden zijn verspreid van dag op nacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Dat is wel echt een leuk iets al ben ik alleen bang dat het hem niet gaat worden. Hij werkt in de licht en geluidsbusines. Dus de tijden zijn verspreid van dag op nacht


    Jammer, misschien werkt het ook als je in plaats van het begin van een dag een bepaalde maaltijd gebruikt (de eerste van de 'dag' bijvoorbeeld)?


    Not all those who wander are lost.

    Phantasior schreef:
    (...)

    Jammer, misschien werkt het ook als je in plaats van het begin van een dag een bepaalde maaltijd gebruikt (de eerste van de 'dag' bijvoorbeeld)?
    Dat is inderdaad ook een leuke. En misschien dat ik wel voor elke dag doe maar dat hij zelf maar moet kijken wanneer hij het bekijkt XD Kans dat hij op de laatste dag denk, fuuuuck dat ding, maar het gaat om het gebaar toch haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...) Dat is inderdaad ook een leuke. En misschien dat ik wel voor elke dag doe maar dat hij zelf maar moet kijken wanneer hij het bekijkt XD Kans dat hij op de laatste dag denk, fuuuuck dat ding, maar het gaat om het gebaar toch haha


    Voor in het vliegtuig XD


    Not all those who wander are lost.

    ik ga om het jaar naar Curaçao, maar ik denk dat je al genoeg hulp hebt ^^
    Veel plezier trouwens!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman