• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:23 ]

    Ik word al nerveus als er controle is terwijl ik me wel heb ingecheckt. :Y) Je weet maar nooit of door één of andere duistere macht je pasje gedeactiveerd is, eheh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nu je het zegt, bij ons wordt er echt nooit gecontroleerd o.o
    Maar je moet het zelf weten, ik denk dat het opzich wel lukt zonder dat ze je snappen.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Fixit_FelixJr schreef:
    ^ Wauw heel stoer (: jij bent vast trots op jezelf met t zwartrijden!

    Gewoon betalen, t is niet gratis. Ja ze maken er dik winst op, maar t kost niet voor niets geld (: En als je niet contant hebt, pin dan, of koop een kaartje online. Zo moeilijk is t allemaal niet :') Treinreizen is geen hogere wiskunde of zo

    Gfys.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Fixit_FelixJr schreef:
    ^ Wauw heel stoer (: jij bent vast trots op jezelf met t zwartrijden!

    Gewoon betalen, t is niet gratis. Ja ze maken er dik winst op, maar t kost niet voor niets geld (: En als je niet contant hebt, pin dan, of koop een kaartje online. Zo moeilijk is t allemaal niet :') Treinreizen is geen hogere wiskunde of zo

    Ik denk idd dat gewoon betalen het beste is. Zou me zelf nooit op mijn gemak voelen zonder vervoersbewijs.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SergeantCalhoun schreef:
    (...)
    Ik denk idd dat gewoon betalen het beste is. Zou me zelf nooit op mijn gemak voelen zonder vervoersbewijs.


    Dit kan je ook zeggen zonder bot over te komen naar Lotta. :'D


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Dit kan je ook zeggen zonder bot over te komen naar Lotta. :'D

    Ik zei gewoon 'ik denk dat betalen het beste is'. Als ik daarmee zo bot overkwam, sorry hoor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Fixit_FelixJr schreef:
    ^ Wauw heel stoer (: jij bent vast trots op jezelf met t zwartrijden!

    Gewoon betalen, t is niet gratis. Ja ze maken er dik winst op, maar t kost niet voor niets geld (: En als je niet contant hebt, pin dan, of koop een kaartje online. Zo moeilijk is t allemaal niet :') Treinreizen is geen hogere wiskunde of zo

    Ohoohh! Moraalridder alert!

    ON: Ik ben 1 keer mijn ov vergeten en heb uit ellende een kaart met de volle pond betaald over een traject waarbij je moet overstappen. Het eerste deel word je nooit gecontroleerd, het tweede deel wel. Dus ik mezelf vervloeken en uitschelden :D. Op de terugweg heb ik een student gevraagd of ik mee kon reizen op zijn kaart (dat mag alleen als je er zelf een hebt, maar als ik word gepakt doe ik of mijn neus bloedt). Dus heb een kaart voor die helft van het traject gehaald. Het tweede deel terug reisde ik zwart. Dat traject reis ik wel vaker zwart omdat ze daar echt zowat nooit controleren.
    Nu moet ik zeggen dat ik me daar niet echt rot over voel. Yep, ik voel me er inderdaad best stoer over om zo nu en dan de staat terug te pakken die je aan andere kanten ook leeg plukt. Hoewel dat natuurlijk ook een terugwerkende kracht heeft. Mensen gaan voor de snelle bevrediging...


    No growth of the heart is ever a waste

    SergeantCalhoun schreef:
    (...)
    Ik zei gewoon 'ik denk dat betalen het beste is'. Als ik daarmee zo bot overkwam, sorry hoor.


    Daar gaat t echt niet over hoor, ik heb het over het '^ Wauw heel stoer (: jij bent vast trots op jezelf met t zwartrijden!'.


    wat was dit ookalweer

    SergeantCalhoun schreef:
    (...)
    Ik zei gewoon 'ik denk dat betalen het beste is'. Als ik daarmee zo bot overkwam, sorry hoor.


    "Wauw heel stoer (: jij bent vast trots op jezelf met t zwartrijden!"
    "Zo moeilijk is t allemaal niet :') Treinreizen is geen hogere wiskunde of zo"

    Nope, niet bepaald vriendelijk :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Daar gaat t echt niet over hoor, ik heb het over het '^ Wauw heel stoer (: jij bent vast trots op jezelf met t zwartrijden!'.

    Dat was ik niet.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SergeantCalhoun schreef:
    (...)
    Dat was ik niet.


    Waarom reageer je dan? We hebben het namelijk over het persoon dat die lullige reactie plaatste.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Fixit_FelixJr schreef:
    ^ Wauw heel stoer (: jij bent vast trots op jezelf met t zwartrijden!

    Gewoon betalen, t is niet gratis. Ja ze maken er dik winst op, maar t kost niet voor niets geld (: En als je niet contant hebt, pin dan, of koop een kaartje online. Zo moeilijk is t allemaal niet :') Treinreizen is geen hogere wiskunde of zo


    Ja, want jij bent zo heel stoer.

    Sommigen van ons mogen dan het geluk hebben dat ons OV door onze ouders wordt betaald, maar dat heeft lang niet iedereen.

    On topic, één of twee keer. Ene keer per ongeluk en de andere keer had ik echt geen geld bij me.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Libertas schreef:
    (...)

    Waarom reageer je dan? We hebben het namelijk over het persoon dat die lullige reactie plaatste.

    Maar ik werd gequote.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SergeantCalhoun schreef:
    (...)
    Maar ik werd gequote.


    Oops. Dat was niet voor jou bedoeld ;$
    Ik weet niet waarom maar ik haalde jullie door elkaar :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik wil graag even proberen mijn mening duidelijk te stellen en hoop dit op een vriendelijke manier te doen. Ik wil dus niet opjutten.

    Ik denk dat je gewoon best kan betalen, omdat het normaal is dat je betaalt voor wat de NS voor jou doet. Om even wat te vergelijken: je gaat ook niet naar een pretpark zonder ervoor te betalen.
    Dan kan je misschien wel denken: de staat terugpakken. Maar NS is een bedrijf, het is dan bijna zoals een winkel gaan leegroven omdat je de staat wil terugpakken aangezien alles te duur is. Natuurlijk wel een beetje overdreven gezegd, maar ik probeer gewoon mijn punt duidelijk te maken.
    Nu snap ik wel dat je even in de problemen kan zitten met het betalen en dat niet iedereen geld toegestoken krijgt van ouders en zo, maar dan lijkt het me beter, in geval van nood, even wat van vrienden te lenen of zo, of gewoon te zoeken naar een andere oplossing.


    “To live will be an awfully big adventure.”