• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:23 ]

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Oops. Dat was niet voor jou bedoeld ;$
    Ik weet niet waarom maar ik haalde jullie door elkaar :'D


    Misschien omdat ze praktisch dezelfde pf hebben x'D.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Misschien omdat ze praktisch dezelfde pf hebben x'D.

    Vriendjes en vriendinnetjes die voor elkaar opkomen, help.

    OT: Boo freaking hoo als iemand een keer zwartreist.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Jon schreef:
    (...)
    Vriendjes en vriendinnetjes die voor elkaar opkomen, help.

    OT: Boo freaking hoo als iemand een keer zwartreist.

    Ja sorry. Vind ik bet normaal eigenlijk.
    Maar goed ik snap hoe t kan overkomen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik reis nooit zwart. Maar ik koop altijd van die actiekaartjes, dusja. Zwart reizen is een beetje nutteloos dan. :p

    Mocht je denken niet gesnapt te worden, kun je gewoon zwart reizen. Maar verder ben ik van mening dat je gewoon normaal moet betalen zoals ieder ander. Maar het kan geen kwaad een keertje zwart te reizen, als je zeker weet dat je niet wordt betrapt. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hou in gedachte dat een boete nog duurder is dan een kaartje kopen ervoor.

    Novoselic schreef:
    Vorig jaar reed ik altijd zwart met de bus. Ik zei gewoon dat ik met sms had betaald en liet dan een al eerder gebruikte sms zien, ik ben nog nooit gepakt geweest. Met de trein betaal ik wel altijd netjes mijn kaartje, is toch maar 6 euro doorheen het hele land voor mij, maar ik heb dus ook altijd controle omdat ik in totaal zo'n vier uur moet reizen. Ik heb wel al vaak mensen gezien die gewoon naar de wc gingen als ze controle hadden of die simpelweg vanaf het begin tot het einde van hun rit zichzelf daarin opsloten. :')

    Dat opsluiten lijkt me voor anderen irritant als zij echt eens moeten :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb een keertje gehad dat ik die ochtend vergat uit te checken en toen ik die middag weer terug de trein naar huis wilde nemen, niet incheckte, maar dus uitcheckte voor die ochtend. Ik dacht al dat het niet klopte toen ik m'n ov-kaart er langs haalde, maar de melding was in een flits weer weg. Voor de zekerheid probeerde ik het nog een keertje, maar toen weigerde dat apparaat, omdat ik dus 'vlak daarvoor in-/uitgechekt had'. Ik was al bijna te laat, dus ik gokte het er maar op :')
    En toen kwam de conducteur dus aanzetten met een wel heel onaangename verrassing... xd Gelukkig mocht ik bij het eerstvolgende station even snel opnieuw inchecken. Pfew! (:

    EDIT: Ik zit nu ook in de trein en net kwam er precies een conducteur binnen om te controleren :')

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 16:16 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    -

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 16:13 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik zou het zelf niet doen, niet in de trein. Je zal dan net zien dat je gecontroleerd wordt (:

    Anomaly schreef:
    Ik word al nerveus als er controle is terwijl ik me wel heb ingecheckt. :Y) Je weet maar nooit of door één of andere duistere macht je pasje gedeactiveerd is, eheh.


    This


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt niet iemand voor zwartreizen, maar ik begrijp het op zich wel - op sommige trajecten wordt je gewoon niet gecontroleerd en dan betaal je dus klauwen met geld voor 'niets'.
    Voordat ik mijn abonnement had had ik zo'n uitgeprinte actiekaart van de Albert Heijn, geloof ik, in de zomervakantie, waarbij je je ID moet laten zien omdat die op naam staat. Nu had ik dat ding van mijn beste vriendin gekregen en stond haar naam er op, dus ik was doodsbang toen de conducteur kwam controleren. Toen hij naar mijn ID vroeg gingen mijn handen trillen maar hij keek naar het papier en zei 'Oh, nee, ik zie het zo wel.' Op zo'n kaartje staat een willekeurig portret van een vrouw op de achtergrond gedrukt maar die man dacht dat ik dat was en dat was ook meteen de eerste en laatste keer dat ik zwart heb gereisd met de trein :') Ik ben daar een veel te groot watje voor.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Anomaly schreef:
    Ik word al nerveus als er controle is terwijl ik me wel heb ingecheckt. :Y) Je weet maar nooit of door één of andere duistere macht je pasje gedeactiveerd is, eheh.


    +

    Ik heb het één keer gedaan omdat ik was vergeten dat ik geen retourtje had gekocht en geen geld meer had ^^. Maar dat was Zaandam - Amsterdam dus ja kans op controle was heel klein

    [ bericht aangepast op 25 okt 2014 - 17:44 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik heb een keer zwart gereden en dat doe ik nooit meer. Ik kwam net 50 cent te kort op mijn ov en ik had toen nog geen studenten ov en geen oplaadpunt in de buurt, dus toen ben ik de bus ingestapt zonder te betalen. Natuurlijk was er net een enorme controle op het eind station en ja, ik heb toen een boete gehad.

    Nee, ik voelde me echt slecht en ik had me vast en zeker ook zo slecht gevoeld als ik geen boete had gehad.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zou zeggen sluit je niet op in de wc's! Toen ik op bezoek was in Nederland ging ik met mijn nicht naar Amsterdam, dus moesten we de trein nemen. Ik vond het dus echt belachelijk duur (hier in België kan je overal heen met de bussen, wat niet duur is) dus ik betaalde niet. En natuurlijk was het plan om ons op te sluiten in de wc. En de conducteur klopte letterlijk aan de deur van het toilet. En hij beval ons om er uit te komen, dus deden we het ook. Maar ik had niet betaald, ik ben toch van België. Mwuahahahhaha ^^


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Ik ben te eerlijk voor zoiets. Als ik niet zou betalen, zou ik me enorm schuldig voelen en mogelijk zelfs slecht dromen daarover. Ik ben te soft om zwart te reizen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury