• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 18:35 ]

    Mt en Bear staat onder zijn spoiler ook al open voor relaties (: ik ga hem qua hockeyteam nog aanpassen!


    Mhm?

    Hello hello.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hey hey :Y)


    El Diablo.

    Mine.

    Maeve staat open voor relaties, voor wie wil. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    @Iriswestwallen & @writtenwords: ik had het idee dat bear misschien twee jaar geleden captain is gewesst, maar toen hij de taken van de fraternity erbij kreeg, dat veel te veel werd en zich toen niet opnieuw heeft opgegeven. Wat vinden jullie daarvan? Anders is ie gewoon lid en altijd zo geweest, geen probleem (:


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    @Iriswestwallen & @writtenwords: ik had het idee dat bear misschien twee jaar geleden captain is gewesst, maar toen hij de taken van de fraternity erbij kreeg, dat veel te veel werd en zich toen niet opnieuw heeft opgegeven. Wat vinden jullie daarvan? Anders is ie gewoon lid en altijd zo geweest, geen probleem (:


    Ik vind het prima! Dan was hij dat gewoon in zijn tweede jaar

    Luftmensch schreef:
    @Iriswestwallen & @writtenwords: ik had het idee dat bear misschien twee jaar geleden captain is gewesst, maar toen hij de taken van de fraternity erbij kreeg, dat veel te veel werd en zich toen niet opnieuw heeft opgegeven. Wat vinden jullie daarvan? Anders is ie gewoon lid en altijd zo geweest, geen probleem (:


    Ik vind het opzich goed, maar ik denk niet dat Joe het goed doet als 'vervangende captain' puur omdat Bear het heeft opgegeven. Als dit zo is, dan zal Joe hem wel zien als iemand die opgeeft, en dat ligt hem niet zo goed. Daarbij is Captain voor zover ik weet n heb gelezen niet iets wat je zelf kiest, of wat elk jaar wisseld/wordt herkozen, maar wat je wordt toebedeeld door het team/de coach. Sorry. Maar als iedereen het er verder over eens is, maak ik er wel wat van en ga ik er gewoon in mee.


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ik vind het opzich goed, maar ik denk niet dat Joe het goed doet als 'vervangende captain' puur omdat Bear het heeft opgegeven. Als dit zo is, dan zal Joe hem wel zien als iemand die opgeeft, en dat ligt hem niet zo goed. Daarbij is Captain voor zover ik weet n heb gelezen niet iets wat je zelf kiest, of wat elk jaar wisseld/wordt herkozen, maar wat je wordt toebedeeld door het team/de coach. Sorry. Maar als iedereen het er verder over eens is, maak ik er wel wat van en ga ik er gewoon in mee.


    Ik vind het het belangrijkste dat jij t oké vindt hoe het gaat, aangezien Joe de captain is en Bear al leiding van de fraternity

    Ik wil dit ook zeker niet alleen beslissen of alle ideeen afschieten. Ik hoop dat we gewoon iets kunnen vinden wat iedereen okay vindt, zodat iedereen het leuk vind om te spelen, zelfs al kost dat wat overleg. Daar is een praattopic voor, toch? (;

    Misschien kan Joe bij zijn verkiezing tot Captain Bear hebben gevraagd als Alternate Captain, omdat hij weet dat het team dan sowieso in goede handen zal zijn mocht hij ooit geblesseerd raken?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2018 - 20:59 ]


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Ik wil dit ook zeker niet alleen beslissen of alle ideeen afschieten. Ik hoop dat we gewoon iets kunnen vinden wat iedereen okay vindt, zodat iedereen het leuk vind om te spelen, zelfs al kost dat wat overleg. Daar is een praattopic voor, toch? (;

    Misschien kan Joe bij zijn verkiezing tot Captain Bear hebben gevraagd als Alternate Captain, omdat hij weet dat het team dan sowieso in goede handen zal zijn mocht hij ooit geblesseerd raken?


    Ik bedoelde het zeker niet als vervangcaptain. Ik had juist begrepen dat ze wel elk seizoen opnieuw kijken of ze dezelfde nemen of met iemand anders verder gaan. En ik neem aan dat je de positie kan weigeren. Ik had meer in mijn hoofd dat Bear al op voorhand had gezegd dat ze naar hem niet moesten kijken. Maar zelfs als hij dat niet had gedaan, was bvb Joe een even goede kandidaat. Maar tbh, het maakt mij oprecht niet uit, hij kan zeker ook gewoon een teamlid zijn (:

    Oeh misschien is dit wel iets: het zit wel in zijn karakter om niet blij te zijn wanneer hij niet als captain gekozen wordt - aandacht en dominantie en zo - waardoor hij de eerste jaren wat moeilijk kon doen (al stond winnen wel hoger op zijn to do list dan mokken), maar nu is hij er wel wat over en hij heeft nu toch geen tijd om dat erbij te nemen, waardoor het beter gaat? En dan kan hij eventueel nog steeds AC zijn. Want het past ook bij hem om niet gekozen te worden gezien zijn geschiedenis (:


    Mhm?

    Nola is af. Feest!

    Voor haar zoek ik in ieder geval denk ik: ex-vrienden (die ze in de tijd met haar moeder heeft genegeerd (niks persoonlijks)) en geen idee verder. Yay. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Luftmensch schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het zeker niet als vervangcaptain. Ik had juist begrepen dat ze wel elk seizoen opnieuw kijken of ze dezelfde nemen of met iemand anders verder gaan. En ik neem aan dat je de positie kan weigeren. Ik had meer in mijn hoofd dat Bear al op voorhand had gezegd dat ze naar hem niet moesten kijken. Maar zelfs als hij dat niet had gedaan, was bvb Joe een even goede kandidaat. Maar tbh, het maakt mij oprecht niet uit, hij kan zeker ook gewoon een teamlid zijn (:

    Oeh misschien is dit wel iets: het zit wel in zijn karakter om niet blij te zijn wanneer hij niet als captain gekozen wordt - aandacht en dominantie en zo - waardoor hij de eerste jaren wat moeilijk kon doen (al stond winnen wel hoger op zijn to do list dan mokken), maar nu is hij er wel wat over en hij heeft nu toch geen tijd om dat erbij te nemen, waardoor het beter gaat? En dan kan hij eventueel nog steeds AC zijn. Want het past ook bij hem om niet gekozen te worden gezien zijn geschiedenis (:


    Dat snap ik (: maar het is meer dat Joe het wel zal zien dat hij meer als vervanging wordt gezien voor de 'echte captain' die heeft opgegeven, in dat scenario. Zelfs als hij wel is gekozen als goede kandidaat zal het in hem altijd blijven wringen, en zal hij vanaf dat punt Bear echt niet meer hetzelfde zien als ervoor, maar als opgever, zelfs al heeft Bear goede redenen.

    Ik denk dat het tussen de twee alfa mannetjes in 1 team sowieso niet makkelijk zal zijn en altijd zeker in het begin zal botsen (; Daarbij lijkt mij ook dat een uni team misschien niet zo happig is om iemand een captain te maken waarvan bekend is dat hij toch wel een heel grove overtreding heeft gemaakt uit woede/agressie. Een coach zal dat namelijk waarschijnlijk wel hebben nagevraagd bij de coach van zijn high school. Misschien dat het nu goed gaat, na een grote uitval/ruzie tussen de twee over dat Bear niet en soort 2e viool wil spelen, terwijl Joe het juist goed bedoelde omdat hij Bear waardeert voor zijn kwaliteiten. Joe zal het Captainschap nooit afstaan zonder dat het team dat wil, maar hij heeft Bear dan wel gevraagd omdat hij ook zijn kwaliteiten ziet als leider, zelfs als Bear daar in eerste instantie niets van ziet/of mogelijk er niets van wil weten.


    Bowties were never Cooler

    Romeo Jay DeSantos
    • MED STUDENT •


    Voor Ro zoek ik nog:
    Beste vriend
    - Beste vriendin
    - Ex-Girlfriend
    - Ex-scharrel(s)
    - Mensen die hij ongestoord al zijn aandacht kan geven :'D
    - Childhood friend
    - Study buddy
    - Iemand waar hij altijd een hapje kan halen (hij kan net een ei koken namelijk maar houd van eten)
    - Overige dingen als jullie ideeën hebben ^^

    Relaties:
    Joshua Oliver 'Joe' Williams - Good friends
    [...]
    Agustina Catherina García Rodríguez - Good Friends (with benefits sometimes)
    [...]
    Maeve Alexia Braiden - Ex scharrel turned Best friend & Personal chef
    [...]
    Nola Valentina Griffin - His long lost Spanish Gossip girl
    [...]
    Florentin Célestin Lévesque - Friends, and study buddies, and cuddle buddies
    [...]
    Dulce San Nicolás Iglesias - The ex-girlfriend
    [...]

    [ bericht aangepast op 30 sep 2018 - 23:36 ]


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Romeo Jay DeSantos
    • MED STUDENT •


    Voor Ro zoek ik nog:
    - Beste vriend(in)
    - Ex-Girlfriend
    - Ex-scharrel(s)
    - Iemand waar hij met enige regelmaat (zeker paar x in de week) naast slaapt. Because he hates sleeping alone
    - Mensen die hij ongestoord al zijn aandacht kan geven :'D

    - Childhood friend
    - Study buddy
    - Iemand waar hij altijd een hapje kan halen (hij kan net een ei koken namelijk maar houd van eten)
    - Overige dingen als jullie ideeën hebben ^^

    Relaties:
    Joshua Oliver 'Joe' Williams - Good friends
    [...]
    Agustina Catherina García Rodríguez - Good Friends (with benefits sometimes)
    [...]


    Dit hadden we voor Agustina en Romeo toch? Just to be sure

    WrittenWords schreef:
    (...)

    Dit hadden we voor Agustina en Romeo toch? Just to be sure


    Yesss, sorry die had ik verkeerd begrepen dan. Hij is wel het type dat meerdere mensen aandacht wil geven tho (Lots of hugs and stuff) :'D


    El Diablo.