• Ja ik heb morgen bij Lo test van Loopoverslag ik wil em nek niet breken o.O.
    dit vind ik echt creepy!!
    NOWAY dat ik dat ga doen, heb ik nog liever een Nul.


    *He's the one.

    Loop overslag, dat ken ik niet is dat een soort flikflak, ofzo..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    o_O Klote

    morgen gaat meneer vos zeker weer zeiken over stage zeiken omdat die dat vandaag niet mocht :P

    Loop overslag, dat ken ik niet is dat een soort flikflak, ofzo..


    ja dat is eeuhm hoe leg je dat uit je loopt en dan moet je handstand doen maar je raakt maar 1seconde de grond want dna moet ej je weer omhoogduwen en een soort van halve salto maken en zo op je voeten terecht komen, zie ej mij dat al doen dacht het dus niet!!!


    *He's the one.

    (...)

    ja dat is eeuhm hoe leg je dat uit je loopt en dan moet je handstand doen maar je raakt maar 1seconde de grond want dna moet ej je weer omhoogduwen en een soort van halve salto maken en zo op je voeten terecht komen, zie ej mij dat al doen dacht het dus niet!!!

    Haha, eigenlijk niet nee, nu lach ik je uit..x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Kim word genegeerd op der eigen verjaardag nog wel xD

    OMG KIM HAPPY B-DAY.<3333 sorry x'D


    *He's the one.

    (...)
    Haha, eigenlijk niet nee, nu lach ik je uit..x'D


    Ik ga me ma zover krijgen om een broefje te schirjven ze zei daar juist zelf halo dat ga jij niet doen dus nu ga ik er strks verder op in gaan.


    *He's the one.

    o_O Klote

    morgen gaat meneer vos zeker weer zeiken over zeiken omdat die dat vandaag niet mocht :P


    ik snap het niet x'D


    *He's the one.

    (...)

    ik snap het niet x'D

    ik bedoel dat die over stage ging zeiken en dat die dat niet van me mocht :P

    KIIIMM HAPPY B-DAY!!
    En Heunn<3 It's not fair he --' Ik moet over 2 weken die klote bieptest doen ><

    EN ik heb superhard ambras met een k-kind en mijn zus en haar vrienden&mijn nicht&een vriendin van haar gaan die morgen na school slaan (duivel)

    haha Annelies ik heb het lopen er al op zitten

    Kim ha zo dat x'D.<333

    Maar ik ehb geen zin in die loopoverslag!!!


    *He's the one.

    Oew, dat hebben wij niet op school. [/blij]

    Misschien over een paar jaar. Hoop van niet.
    Maarja.
    Succes morgen dan. x]


    I'm falling apart..

    Daknje maar ik ga efe praten met me moede ren vertellen dat ik te jong, te belangrijk en te mooi ben om dezz wereld al te verlaten x'D


    *He's the one.