• Ik heb een idee:

    4 bf wonen al 5 jaar bij elkaar om dat te vieren gaan ze een wereldreis maken ze besluiten ze om naar duitsland te gaan om daar te beginnen
    als ze in duitsland aan komen zien ze een concertgebouw daar zien ze alemaal gillende mensen buiten staan maar dan moet er 1 heel nodig naar de wc ze lopen stieken achter het concertgebouw om en voelen of er een deur los zit er zit 1 deur los en ze lopen naar binnen maar wat ze niet weten is dat ze bachstage staan maar dan zijn ze zo benieuwd en gaan ze rond kijken zouden ze betrapt worden of niet?
    en nee ze komen ze niet tijdens een concert tegen hoor zij zijn nog aan het oefen en zij lopen gewoon door het gebouw en vragen dan nugter aan hun naar de wc en als ze die hebben gevonden gaan ze weer weg en dan komen ze ze weer tegen maar dan weer verder in een ander land als ze weer verder zijn met hun reis ;)
    Zal ik het idee doen of niet en is het orgineel?


    You can't touch music but music touch you

    ligt eraan, dit is niet genoeg info voor mij om te gaan lezen ^^


    Life is hard and then we die

    ligt eraan, dit is niet genoeg info voor mij om te gaan lezen ^^

    ok zal ik er ff wat meer bij zetten ;)


    You can't touch music but music touch you

    Idd,te weinig info.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Idd,te weinig info.
    ja moest ff denbken hoe ik het ging uitleggen maar heb er al wat meer bij gezet ;)


    You can't touch music but music touch you

    Ik vind het niet zo orgineel nee XD doe dan gewoon dat je ze sowieso al kent inplaats van dat je ze tijdens een concert ontmoet, want dat is gewoon te onrealistisch & ik ben niet de enige die dat denkt.


    Life is hard and then we die

    Ik vind het niet zo orgineel nee XD doe dan gewoon dat je ze sowieso al kent inplaats van dat je ze tijdens een concert ontmoet, want dat is gewoon te onrealistisch & ik ben niet de enige die dat denkt.

    ja ik heb het nog nooit zo gedaan via een topic mis wil je me helpen? :$


    You can't touch music but music touch you

    (...)
    ja ik heb het nog nooit zo gedaan via een topic mis wil je me helpen? :$
    Ofcourse wil ik dt ^^ maar dan wel morgen want ik ga zo pitten! Ben best wel moe xD


    Life is hard and then we die

    (...)Ofcourse wil ik dt ^^ maar dan wel morgen want ik ga zo pitten! Ben best wel moe xD

    Okey tnx (K)


    You can't touch music but music touch you

    iemand nog tips voor mij?


    You can't touch music but music touch you

    ??


    You can't touch music but music touch you