• Enface schreef:

    Studentenleven



    Een oudere huisbaas bied studenten voor kleine prijs een plek aan in het splinternieuw gebouwde studentenhuis. Zolang ze maandelijks de huur maar betalen mogen ze genieten van alle faciliteiten van het huis. Er zit echter wel een maar aan, zodra de bewoners zich niet gedragen moeten ze de volle prijs betalen in plaats het schijntje wat ze nu doen. Een bewoner kan het verpesten voor allemaal.
    Het studentenhuis bevind zich aan de rand van stad enkel op een kwartiertje fietsen afstand bevind zich het centrum met verschillende uitgaansgelegenheden, winkels en meer. Voor diegene die het nog dichter bij huis zoeken is er een klein cafétje op de hoek van de straat waar je 's middags ook kwijt kunt voor een kop koffie met een groot stuk taart. Er zijn een paar universiteiten en hogenscholen in de buurt maar de rest valt goed aan te reizen door de centrale ligging.
    De huishoudelijke taken liggen in de handen van de studenten en ook voor eten en boodschappen moet zelf gezorgd worden. Omdat het zowel gezellig als goedkoper is word er zoveel mogelijk samen avond gegeten.


    Het huis
    De buitenkant van het huis ziet er uit als een gezellig herenhuis en zodra je de voordeur uitstapt sta je in de straat. Van binnen is het huis echter veel groter dan het lijkt, vanuit de kleine hal kun je doorlopen naar de gezellige woonkamer. Als je een stukje doorloopt kom je terecht in het kleinekeukentje kunnen de studenten alles vinden wat ze nodig hebben, behalve een eettafel want die bevind zich in het kamertje ernaast. De slaapkamers kunnen de bewoners vinden op de tweede en derde verdieping, waarbij de jongens zich een verdieping hoger vinden dan de meiden. Op iedere verdieping zijn twee badkamers, een kleine en een wat grotere. Ook heeft iedere slaapkamer een klein balkonnetje, er past net aan twee stoeltjes op of op sommige een bankje maar daar blijft het ook bij.
    Bij het huis zit geen tuin, maar voor wie toch graag buiten zit is er een dakterras. Deze is vrij ruim en gevuld met genoeg zitplaatsen voor het hele huis. Verassend genoeg bevind zich er een zwembad in de kelder.
    Rollen:
    Meisjes:
    - Rickena “Ricky” McBriar - Starlord
    - Yune van Therme - Enface
    - ?
    - Samantha Charlie Chavelle - Falahee
    - Lily Kate Johansen - xkimx124
    - Ruby van Vorst - Tubbietoost
    - Karme Alaska Stavros-Colijn - Talkhouse
    - Chester Wellington - Sempre
    Jongens:
    - Milan Portingen - Ossea
    - Mick Kalma - Marriee
    - Daniel Willemse - Enface
    - Santino Lucas DiAngelo - Falahee
    - Drew Sterling - Mamo
    - Tom de Jonge Marrie
    - Kane Faulkner SocialCasualty
    - Austin Jonathan Kingston - Forman
    - Noah van den Berg - Quizslet.



    Kamerindeling:

    De kamerindeling zal volgen.
    Meisjes
    Kamer 1: Karme, Ricky, Falahee
    Kamer 2: Lily, Tubbietoost, Lori
    Kamer 3: Yune, Chester

    Jongens
    Kamer 1: Milan, Mick, Drew
    Kamer 2: Santino, Kane, Austin
    Kamer 3: Daniel, Tom, Noah

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Studie:
    Extra:

    Regels:

    - Minimaal 150 woorden per post. Als je graag langere posten schrijft dan ga vooral je gang.
    - Geen eendagsvliegen, bedenk je alsjeblieft goed of je tijd hebt.
    - Meld het even als je een tijdje niet online kunt komen, dit is geen probleem maar dan kan er rekening mee worden gehouden.
    - 16 + graag onder een spoiler.
    - Geen perfecte personages. Imperfecte personages maken een RPG leuk.
    - Zonder overleg bestuur je niet een ander personage
    - Maximaal twee personages, maar houd deze dan beide actief.


    Praattopic

    speeltopic

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 11:38 ]

    Mag ik een vrouwelijke student?


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Mag ik een vrouwelijke student?


    16 - 09 - '17

    Jullie staan er allebei tussen :)

    Thanks, ik vul morgen m'n rol in.


    16 - 09 - '17

    Ik heb op het moment vier verschillende types in mijn hoofd, dus ik wacht even af wat het origineelst is aan de hand van de andere rollen.


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik een meisje en een jongen?


    El Diablo.

    Mag ik een vrouwelijke student?

    xkimx124 schreef:
    Mag ik een vrouwelijke student?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik wil ook graag een meisje, maar het kan even duren voordat ik haar invul omdat ik vandaag met mn toetsweek begin. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Mag ik een jongen? :3 vul hem vanavond of morgen in. Moet eerst gaan werken ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Mag ik een jongen? :3 vul hem vanavond of morgen in. Moet eerst gaan werken ^^


    Ja hoor! Geen zorgen, je hebt alle tijd (:

    De rest staat er ook tussen! Ik heb zelf ook een drukke week op school, dus maak je geen zorgen.


    Naam: Yune van Therme
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Yune staat positief in het leven, ze doet haar best om zo vrolijk mogenlijk voor de dag te komen en is snel enthousiast te krijgen. Ze is iemand die het liefst heel de dag ergens mee bezig is en kan dan ook slecht stil zitten, als het echt niet anders is dan zit ze wel te tikken met haar vingers of iets anders wat haar bezig houd. Omdat ze het liefst heeft dat iedereen om haar heen ook gelukkig is, is ze zeker niet te beroerd om een hand voor iemand uit te steken. Helaas gebeurd het vaak dat daar misbruik van gemaakt wordt, Yune is te goed van vertrouwen en behoorlijk naief. Dit is niet persé omdat ze niet intelligent genoeg is om zich te bedenken dat het niet klopt, maar ze wil te graag geloven dat het anders is.
    Hoewel Yune een enorme flapuit is en soms niet kan stoppen met praten zijn er wel zaken waar ze het liever niet over heeft. Ze kropt alle negatieve gevoelens en gebeurtenissen op en probeert er niet aan te denken laat staan dat ze het er met iemand over heeft. Ze vindt het simpelweg onnodig om er iemand mee lastig te vallen

    In de omgeving van Yune is het een choas, ze is continu alles kwijt en vergeet van alles. Ze doet echt haar best wel om wat georganiseerder te zijn, en dat gaat gelukkig aardig met behulp van een agenda en memo´s maar een warbol blijft ze toch wel. Hiernaast is Yune ook echt een ontzettende twijfelaar, het liefst stelt ze keuzes zo ver mogenlijk uit of laat ze andere die maken. Ze weet echt wel wat ze wil maar doet er gewoon veel te moeilijk over waardoor ze al helemaal niet meer kan kiezen.
    Yune komt uit een vrij gezin waarin ze gewend is te doen en laten wat ze wil zolang er respect voor elkaar is. Ze vind het dan ook verschrikkelijk als iemand haar belemmerd of haar verteld wat ze moet doen en ook dominant gedrag kan ze absoluut niet waarderen.
    Uiterlijk: Yune is maar klein, haar lengte is ongeveer zo'n 1.66. Ze is vrij slank gebouwd maar het is niet dat ze geen grammetje vet meer op haar botten heeft zitten. Yune is heel trots op haar blonde lokken, het liefst steekt ze het nooit op en zelfs dan zal ze een paar lossen plukken rond haar gezicht laten hangen. In haar gezicht zitten een paar blauw kleurige ogen die omlijst worden door lange donkere wimpers. Om ze nog meer uit haar gezicht te laten springen accentueerd ze haar ogen vaak met een laagje mascara en soms een beetje eyeliner.
    Op Yune's gezicht staat bijna altijd een glimlach, en haar ogen schitteren bijna ondeugend.
    Studie: Yune is een vroege leerling, maar wist toen ze van school kwam nog helemaal niet wat ze wilde doen. Ze heeft een jaar aan de kunstacademie gestudeerd toch bleek in de spotlight staan niet helemaal haar ding. Nu begint ze aan 'Arts and Media Management'. Yune is nog op zoek naar een baantje om haar studie te bekostigen.
    Extra: Doordat in het verleden een vriend van Yune is overleden bij een ongeluk in combinatie met drank en drugs is ze er niet al te dol op. Drugs zijn bij haar helemaal uit de boze, ze wil er niets mee te maken hebben en zou er zelfs een beetje boos om kunnen worden. Drank is een ander verhaal, ze zal alijd degene zijn die je een glas cola komt brengen of je naar bed brengt als je niet meer op je eigen voeten kunt staan. Dit houd niet in dat ze zelf helemaal niet drinkt maar Yune weet ook dat ze zelf niet te best tegen alchol kan.
    Yune heeft een jaar of twee geleden een relatie gehad met Milan maar na een vakantie samen had hij geen zin meer om de moeite te doen elkaar te zien. Ze vindt en vond het verschrikkelijk dat hij blijkbaar zo weinig voor haar over had en het heeft haar behoorlijk gekwetst. Tegenwoordig heeft Yune een nieuwe vriend, Luke. Hoewel het niet helemaal soepel loopt zijn ze nu bijna een half jaar samen.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 19:12 ]



    Naam:
    Mick Kalma

    Leeftijd:
    20 jaar

    Uiterlijk:
    Mick is 1.78 lang en heeft een normaal postuur. Wel is hij flink gespierd. Hij heeft donkerbruine ogen.


    FC:
    Nick Bateman

    Studie:
    ALO

    Innerlijk:
    Mick is een hele lieve jongen. Hij zal nooit iemand kwaad doen, ook al mag hij je niet. Hij is heel positief en altijd vrolijk. Behalve wanneer hij een kater heeft, dan kan je hem beter ontwijken. Al is hij niet iemand die vaak te veel drinkt, een biertje gaat er altijd wel in bij Mick. Met Mick kan je onwijs lachen, ook vind hij veel dingen goed. Verder is hij wel heel onzeker over zichzelf, denkt bij veel dingen veel te veel na. Het is al een stuk verbeterd met vroeger, maar alsnog blijft hij een onzekere jongen, vooral als het om meisjes gaat.



    Extra:
    Mick kan enorm goed dansen en heeft de dans academie gedaan, omdat het niet zeker is dat hij er werk in kan krijgen gaat hij nog een opleiding erbij doen. Wel iets met de sport natuurlijk. Mocht hij niet doorbreken met het dansen, begint hij zijn eigen dansschool. In Amerika heeft hij zijn dans opleiding gehaald, toen der tijd woonde hij bij zijn toenmalige vriendin Lauren. Het was zijn eerste echte vriendin wat hij had. Mick had het onwijs druk en zo zijn ze uit elkaar gegroeid, waardoor het uit is gegaan. Mick had het er moeilijk mee, dus is toen ook weer naar Nederland verhuist. Nu heeft hij weer een nieuwe vriendin, Chelsey waar hij al drie maanden mee gaat. Ze heeft veel macht over hem, Mick heeft het zelf niet door. Chelsey is erg bezitterig over Mick, met andere meisjes praten hoeft hij niet te doen want anders krijgt hij weer ruzie met Chelsey. Ook is Chelsey iemand die altijd aandacht wil, of het positief of negatief is maakt haar niet uit. Er moet over haar gepraat worden.

    Mick zijn vriendin: Chelseyy

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 15:42 ]

    Ik zou graag een jongen willen bezetten met FC Dylan o'Brien (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag ik een jongen?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."