• Enface schreef:

    Studentenleven



    Een oudere huisbaas bied studenten voor kleine prijs een plek aan in het splinternieuw gebouwde studentenhuis. Zolang ze maandelijks de huur maar betalen mogen ze genieten van alle faciliteiten van het huis. Er zit echter wel een maar aan, zodra de bewoners zich niet gedragen moeten ze de volle prijs betalen in plaats het schijntje wat ze nu doen. Een bewoner kan het verpesten voor allemaal.
    Het studentenhuis bevind zich aan de rand van stad enkel op een kwartiertje fietsen afstand bevind zich het centrum met verschillende uitgaansgelegenheden, winkels en meer. Voor diegene die het nog dichter bij huis zoeken is er een klein cafétje op de hoek van de straat waar je 's middags ook kwijt kunt voor een kop koffie met een groot stuk taart. Er zijn een paar universiteiten en hogenscholen in de buurt maar de rest valt goed aan te reizen door de centrale ligging.
    De huishoudelijke taken liggen in de handen van de studenten en ook voor eten en boodschappen moet zelf gezorgd worden. Omdat het zowel gezellig als goedkoper is word er zoveel mogelijk samen avond gegeten.


    Het huis
    De buitenkant van het huis ziet er uit als een gezellig herenhuis en zodra je de voordeur uitstapt sta je in de straat. Van binnen is het huis echter veel groter dan het lijkt, vanuit de kleine hal kun je doorlopen naar de gezellige woonkamer. Als je een stukje doorloopt kom je terecht in het kleinekeukentje kunnen de studenten alles vinden wat ze nodig hebben, behalve een eettafel want die bevind zich in het kamertje ernaast. De slaapkamers kunnen de bewoners vinden op de tweede en derde verdieping, waarbij de jongens zich een verdieping hoger vinden dan de meiden. Op iedere verdieping zijn twee badkamers, een kleine en een wat grotere. Ook heeft iedere slaapkamer een klein balkonnetje, er past net aan twee stoeltjes op of op sommige een bankje maar daar blijft het ook bij.
    Bij het huis zit geen tuin, maar voor wie toch graag buiten zit is er een dakterras. Deze is vrij ruim en gevuld met genoeg zitplaatsen voor het hele huis. Verassend genoeg bevind zich er een zwembad in de kelder.
    Rollen:
    Meisjes:
    - Rickena “Ricky” McBriar - Starlord
    - Yune van Therme - Enface
    - ?
    - Samantha Charlie Chavelle - Falahee
    - Lily Kate Johansen - xkimx124
    - Ruby van Vorst - Tubbietoost
    - Karme Alaska Stavros-Colijn - Talkhouse
    - Chester Wellington - Sempre
    Jongens:
    - Milan Portingen - Ossea
    - Mick Kalma - Marriee
    - Daniel Willemse - Enface
    - Santino Lucas DiAngelo - Falahee
    - Drew Sterling - Mamo
    - Tom de Jonge Marrie
    - Kane Faulkner SocialCasualty
    - Austin Jonathan Kingston - Forman
    - Noah van den Berg - Quizslet.



    Kamerindeling:

    De kamerindeling zal volgen.
    Meisjes
    Kamer 1: Karme, Ricky, Falahee
    Kamer 2: Lily, Tubbietoost, Lori
    Kamer 3: Yune, Chester

    Jongens
    Kamer 1: Milan, Mick, Drew
    Kamer 2: Santino, Kane, Austin
    Kamer 3: Daniel, Tom, Noah

    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Studie:
    Extra:

    Regels:

    - Minimaal 150 woorden per post. Als je graag langere posten schrijft dan ga vooral je gang.
    - Geen eendagsvliegen, bedenk je alsjeblieft goed of je tijd hebt.
    - Meld het even als je een tijdje niet online kunt komen, dit is geen probleem maar dan kan er rekening mee worden gehouden.
    - 16 + graag onder een spoiler.
    - Geen perfecte personages. Imperfecte personages maken een RPG leuk.
    - Zonder overleg bestuur je niet een ander personage
    - Maximaal twee personages, maar houd deze dan beide actief.


    Praattopic

    speeltopic

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 11:38 ]




    Naam:
    Santino Lucas DiAngelo.
    Bijnaam:
    Hij wordt soms Sonny genoemd, maar dat is alleen door familie en goede vrienden.
    Nationaliteit:
    Italiaans met een beetje Nederlands.
    Hij heeft een Italiaanse vader en een Nederlands/Italiaanse moeder.
    Leeftijd:
    21
    Studie:
    Rechten.

    Innerlijk:
    Santino is een jongeman die gewend is te krijgen wat hij wil. Maar echt verwend kan je hem niet noemen. Natuurlijk helpt zijn familie wel eens, maar vaak zorgt hij dat hij eigenhandig zijn zin krijgt. Santino is een echte doorzetter, het is geen type dat zal opgeven. Hier kan hij behoorlijk ver mee gaan, beangstigend voor sommige mensen. Santino is echt het type dat het pas op zal geven als hij zelf écht niet verder kan. Het maakt hem bij wijs van spreken niet uit of hij zijn eigen leven op het spel zet, als hij zijn doel maar bereikt.
    Santino is intelligent en koppig, wat een behoorlijk irritante combinatie is. Santino is het gewend om gelijk te hebben, als het niet zo is geeft hij het ook niet toe omdat hij er vaak zo zeker van is dat hij zelf gelijk heeft. Santino kan soms behoorlijk zijn zin doordrijven, hij doet wat hij wil. Als hij zijn zinnen op iets heeft gezet is het erg moeilijk om hem daarvan af te brengen.
    Santino is een kalme jongen. Hij heeft nooit echt veel last van stress, hij weet namelijk dat het meestal gewoon goed gaat zolang je je hoofd koel houdt. Het opmerkelijke is dat zijn kalmte meestal overslaat op anderen. Hij zou bij wijs van spreken in een kamer vol chaos kunnen stappen, dan zou het gewoon langzaam rustig worden. Santino is niet ongeduldig. Het is algemeen bekend dat Santino altijd weer plannen heeft als het mis gaat. Dus als hij zo kalm is komt het meestal over alsof hij alles onder controle heeft, wat ook vaak zo is.
    Santino kan er echter slecht tegen als hij nergens controle over heeft. Het is van nature een echte leider en wil dat gewoon tonen. Al is het maar over een klein ding. Santino is wel een goede leider, wat natuurlijk handig is als je naar zijn toekomst kijkt. Santino is het type dat vaak de verantwoordelijkheid op zich neemt, het maakt hem niet uit of het van een klein iets is of van een hele groep. Verder is hij zelfverzekerd en weet hij altijd precies wat hij moet zeggen of doen. Een goede leider dus.
    Santino geeft veel om zijn familie en vrienden. Hij besteed vaak tijd aan die twee groepen, wat hem toch vrij populair maakt. De vraag is eerder of hij je echt vertrouwt. Santino heeft het meteen door als je iets achter zijn rug om doet, en dat zal zijn vertrouwen en respect voor jou toch verminderen. Maar als je zijn volle vertrouwen hebt is het een goede vriend.
    Ruzies met Santino zijn nooit leuk voor de ander. Hij heeft sowieso altijd wat intimiderends wat hem vaak helpt in conflicten. Hij is niet het type dat veel zal schreeuwen, of zijn handen zal gebruiken. Alleen als het nodig is. Hij is meer het type wat met een kille stem tegen je zal spreken, wat soms toch wat dreigender overkomt.
    Tot slot heeft Santino behoorlijk wat charmes en kan het een behoorlijke flirt zijn. Die twee gaan natuurlijk perfect samen. Hij kan dames makkelijk om zijn vingers winden, maar veel doet hij dan niet met ze. Het is algemeen bekend dat hij je vaak alleen zal gebruiken voor wat fun als je je gelijk overgeeft. Als het een challenge voor hem wordt vind hij je alleen maar interessanter. Hij is geen type dat zich snel zal binden, maar misschien is dat omdat hij nog niemand heeft gevonden die de moeite waard was...
    Uiterlijk:
    Santino's uiterlijk wordt vaak beschreven als 'mysterieus' en 'donker'. Vaak ook nog met een beetje dreiging, wat intimiderend. Santino straalt een bepaald iets uit waardoor veel mensen al gelijk weten dat de jongeman vrij veel macht en invloed heeft. Dit zorgt ervoor dat anderen het liefst goede vrienden met hem worden, of hem juist haten omdat het volgens hen alleen arrogantie is.
    Santino heeft donkerbruin haar dat meestal al snel goed zit, waar hij wel blij mee is. Hij heeft zijn haar vaak goed in model zitten, maar je zal hem niet snel horen klagen als het messy is. Santino heeft strakke kaaklijnen, wat een van de dingen is die gelijk bij hem opvallen. Hierdoor is zijn gezicht nogal scherp, maar dat past wel bij hem. Santino heeft altijd een kort baardje, wat hij goed bijhoudt. Te lang vind hij niks, maar keurig geschoren vind hij ook niets hebben.
    Santino heeft karamelbruine ogen die of heel veel zeggen, of niks. Het is vaak het eerste, maar in 'zijn wereld' is hij gewend de ijskoude en vooral kille blik op te hebben. In het dagelijks leven maakt het hem echter niks uit. Emoties kan je dan makkelijk opmaken door alleen naar zijn ogen te kijken. Blij? Je ziet het zo als hij die twinkeling in zijn ogen heeft. Kwaad, dat merk je ook gelijk. Soms voelt het alsof hij recht door je heen kijkt, wat sommigen echt niet kunnen hebben. Zo zijn zijn ogen dus een van de dingen waar hij ook echt mee bekend staat. Hij krijgt van alles voor elkaar met één blik en respect afdwingen gaat hem zo ook makkelijk af.
    Santino heeft een goed lichaam, waar hij dan ook wel zijn best voor doet. Hij heeft een lengte van zo'n 1.88, vrij lang dus. Maar een slungel is het niet, zeker niet. Hij heeft wel duidelijk spieren, die je goed ziet. Zijn gespierde figuur zie je al makkelijk. Een brede torso, gespierde armen etc. Santino heeft het voor elkaar gekregen om het er vrij natuurlijk uit te laten zien. Een bodybuilder is het natuurlijk niet en heel 'opgepompt' ziet het er ook niet uit. Dit maakt hem toch weer aantrekkelijker. Santino heeft verschillende littekens, grote tot kleine. Hij doet er altijd vrij vaag over als erom gevraagd wordt. Tot slot heeft hij in een oor altijd een klein diamantje zitten en heeft hij verschillende tattoos.
    Extra:
    Zijn vader staat aan het hoofd van een grote maffia familie in Italië, maar Santino heeft er nooit veel mee te maken willen hebben. Daarom is hij naar Nederland gegaan, om hier te studeren. Als anderen ernaar vragen is het altijd een vaag verhaal over veel invloed en een winstgevend bedrijf. Naast Italiaans spreekt hij nog een aantal talen vloeiend, maar wel met een klein accent. Hij spreekt Italiaans, Nederlands, Spaans, Portugees, Engels en Duits.


    El Diablo.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 19:40 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Naam: Lily Kate Johansen

    Leeftijd: 18 jaar

    Innerlijk: Lily Kate is een meisje die goed weet wat ze wilt. Mensen die Lily goed kennen zullen haar omschrijven als een zorgzaam, grappig, vrolijk, spontaan en gek persoon. Ze is een echte flapuit, waarmee ze overigs wel veel mee in de problemen komt, geheimen zijn niet altijd veilig bij haar. Lily is haar hele leven al door haar moeder gepusht, om miss Nederland te worden. Toen ze vorig jaar slaagde voor haar HAVO diploma, stond haar moeder er ook echt op dat ze haar droom zou gaan verwezenlijken om miss Nederland te worden. Met grote tegenzin van Lily is ze toch miss Nederland geworden, maar dit jaar wil ze gewoon echt een studie volgen, waar ze zelf 100 procent achter staat. Lily is een gevoelig meisje die vaak haar emoties te snel laat zien. Tegen mensen die ze niet goed kent kan ze soms een beetje bitchy doen, waar ze dan vaak later spijt van krijgt, omdat ze totaal niet wilt worden gezien, als een gemeen persoon. Haar grote passie is: Dansen. Ze danst al sinds haar zesde bij een vaste dansschool. Ze danst vooral de stijl modern, omdat ze daar goed haar gevoel in kwijt kan, wel vind ze het erg jammer dat ze doordat ze nu gaat studeren, niet meer zo vaak per week zal kunnen trainen. Lily is echt een gezelschapsmens, ze kijkt elk jaar weer uit naar december, de gezelligste maand van het jaar. Ook houdt ze wel van een feestje, alleen is de combinatie van Lily en alcohol niet zo goed, ze kan er erg slecht tegen. Meestal probeert ze daarom zo min mogelijk te drinken, maar soms heeft ze er ook wel eens lak aan, en gaat ze helemaal los. Ze heeft een eigen blog: LL betekent Lily's Life, hierop probeert ze wekelijks dingen te posten van wat ze heeft meegemaakt.

    Uiterlijk:





    Lily is 1.75 meter lang en heeft een slank figuur. Als miss moet je er natuurlijk altijd voor zorgen dat je lichaam goed in vorm is. Als model moet je heel dun zijn, maar als miss is dat niet echt nodig, dus ze heeft zo wel haar vrouwelijke vormen. Ze is trots op haar mooie blonde haren en blauwe ogen. Meestal gaat ze make-up loos door het leven, maar op sommige speciale dagen. Ze is geen rokjes en jurkjes persoon. Het liefst heeft ze een leuke spijkerbroek aan met witte allstars en haar haren op een knot, lekker casual.
    Studie: Kinder verpleegkundige.
    Extra: Afgelopen jaar had Lily een relatie met Stan. Daar bleek ze zwanger van te zijn, haar moeder en stan stonden allebei niet positief tegen deze zwangerschap en ook vanwege de miss verkiezing en haar jonge leeftijd, heeft ze abortus laten plegen, daar heeft ze het nog steeds erg moeilijk mee. Ze heeft daardoor nog niet erg veel zin in een nieuwe relatie. Ze kan vaak goed opschieten met jongens en weet ze ook goed te verleiden, maar als het er eenmaal op aan komt, trekt ze zich toch terug, omdat ze te bang is om gekwetst te wordeb

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 20:35 ]

    vul straks de rest in

    Enface schreef:
    Voor jullie beide geldt dat ik eerst SocialCasualty de kans wil geven om de jongen te claimen omdat ze het als eerste vroeg. Sorry!

    Dan zou ik wel heel graag de jongen willen claimen, want dit lijkt me echt een leuke rpg.
    Sorry Amphrobia en Majikku ;(


    Starve the ego, feed the soul.

    @Enface, misschien kun je meerdere personages toelaten? Gezien je rpg echt aanslaat :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    SocialCasualty schreef:
    (...)
    Dan zou ik wel heel graag de jongen willen claimen, want dit lijkt me echt een leuke rpg.
    Sorry Amphrobia en Majikku ;(


    Dat is goed, en fijn om te horen (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 20:30 ]

    Als je dat besluit te doen wil ik graag de jongen ^-^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Agh god nu vraag je me wat. Ik ben bang dat als ik hem zo groot laat worden dat het zeg maar minder 'persoonlijk' word tussen de personages. En mijn ervaring is dat juist dat helpt om een RPG draaiende te houden. Don't hate me, maar ik denk dat ik het even een weekje aan kijk hoe het loopt. En mocht ik het idee hebben dat het kan dan zal ik jullie een berichtje sturen. Zien jullie dat zitten?
    Ik wil wel even zeggen dat ik het echt super tof vindt dat er enthousiast op gereageerd word (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 20:43 ]

    Als hij dan al gestart is hoeft het van mij niet, want ik heb vaak genoeg meegemaakt dat als ik inspring met een personage dat ik toch alleen maar genegeerd wordt. Dus alleen als hij niet gestart is mag je wel een berichtje sturen (:

    [ bericht aangepast op 27 okt 2014 - 20:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, ik wil echt super graag meedoen, ook als inspringer, dus laat het me alsjeblieft weten! ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Je kunt het toch op een maximum van 18 a 20 doen? Naar mijn weten draait een rpg beter met meerdere personages, al is het wel zo dat er minder connectie is. Al vind ik wel dat de personen zelf het initiatief moeten nemen om hun personages met iedereen te laten omgaan (en geen relaties die in 1,2,3 ontstaan ^^)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Majikku Ah helaas, maar ik zal het dan wel laten horen. Ik wil je beloven dat er niet genegeerd wordt maar dat kan ik natuurlijk nooit garanderen.
    @Amphrobia Zal ik doen!

    Gally schreef:
    Je kunt het toch op een maximum van 18 a 20 doen? Naar mijn weten draait een rpg beter met meerdere personages, al is het wel zo dat er minder connectie is. Al vind ik wel dat de personen zelf het initiatief moeten nemen om hun personages met iedereen te laten omgaan (en geen relaties die in 1,2,3 ontstaan ^^)


    Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik denk dat juist connectie belangrijk is in deze RPG omdat ie verder geen super sterk verhaal heeft. Ik denk dat ik het daarom toch even aan kijk. En mocht ik er naast zitten wat prima mogelijk is dat is iedereen van harte welkom want ik voel me er ook best rot over om nee te zeggen. Dat vindt ik ook, ik hoop ook dat iedereen daar toe bereid is en de relaties realistisch houd.

    Enface schreef:
    (...)

    Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik denk dat juist connectie belangrijk is in deze RPG omdat ie verder geen super sterk verhaal heeft. Ik denk dat ik het daarom toch even aan kijk. En mocht ik er naast zitten wat prima mogelijk is dat is iedereen van harte welkom want ik voel me er ook best rot over om nee te zeggen. Dat vindt ik ook, ik hoop ook dat iedereen daar toe bereid is en de relaties realistisch houd.


    Je hebt iderdaad wel gelijk, maar ik vind het best jammer gezien ik weet dat Majikku een enorm goede en actieve rpg'er is ^^' En ik ben zeker bereid om mijn personage met zoveel mogelijk mensen om te laten gaan :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH