• The biggest lie we tell ourselves, is that we are safe



    Het jaar 2021.
    De derde wereldoorlog begint als een groepje van acht vrienden gaat kamperen in de Australische wildernis. Zij maken de eerste paar dagen van de oorlog niet mee en merken ook niet hoe hun kleine stadje wordt overgenomen door de vijand. Zodra ze terug willen naar hun eigen huis, ontdekken ze wat er is gebeurt. Sommige families zijn afgeslacht, omdat ze zich hebben verzet en andere zijn gevangen genomen. De groep van acht moet ervoor zorgen dat de vijand vertrekt uit hun kleine boerenstadje. Dat gaat niet zonder slag of stoot. Ze moeten leren vechten en leren overleven in de wildernis. De Australische natuur is het enige waar ze nu veilig zijn, aangezien zij er allemaal zijn opgegroeid en de weg beter kennen dan wie dan ook. Met kleine aanvallen proberen ze hun vijand te verslaan.


    Rollen:
    Jongeren:Nog 2 rollen vrij
    - Gereserveerd ~ Netzwerk
    - Gereserveerd ~ MAYBENOT
    - Abigail June Grant ~ VladiFerr {1,1}
    - Arabella Lylea George[/pink[ ~ Falahee {1,1}
    - Everest Amilia Goodwin ~ Griever

    - Reth Neville Gideon ~ Derive {1,2}
    - Eli Nathaniel Walker ~ SocialCasualty


    Invullen:

    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd: (minimaal 18)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Wapens:
    Extra:



    Regels

    • nee, je personage kan niet opeens geweldig omgaan met een wapen. Dat moet je leren. En ja, je moet zelf aan wapens komen en dit kan alleen op de meest gevaarlijke manieren.
    • Minimaal 200 woorden.
    • We houden het OOC gezellig, eventuele meningsverschillen mogen best uitgepraat worden maar met respect naar elkaar.
    • Tussen haakjes praten als je iets buiten de RPG wilt zeggen, maar natuurlijk open ik ook een praattopic.
    • Minimaal één keer per week iets posten, als het dood loopt is er niets meer aan. Als je, vanwege wat voor reden dan ook, een tijd niet kan posten laat het alsjeblieft weten.
    • Perfecte personages zijn niet toegestaan, geen Mary Sue en Gary Stu.
    • Maximaal 2 personages, één jongen en één meisje.
    • 16+ mag, geef het alsjeblieft wel duidelijk aan zodat mensen die het niet waarderen het kunnen skippen.
    • Laat minstens twee mensen iets posten voordat je weer iets post. Als niemand reageert mag je natuurlijk eerder iets posten.
    • Je reservering blijft 72 uur staan (ook weer met uitzondering, als je maar aangeeft wanneer je je karakter post.)
    • En natuurlijk de huisregels van Quizlet.



    Wapens:

    Geweren:
    Krijg je niet zomaar, dit kan je bijvoorbeeld stelen van de vijand of pakken van dode soldaten. Hierdoor moet je sowieso in het vijandelijke gebied komen!!

    Messen:
    Kan je makkelijk uit verlaten keukens halen, maar voor echt goede messen alweer, van de vijand stelen.

    Dingen zoals pijl en boog:
    Dit is iets wat je zelf moet maken waardoor je dus goed met de natuur moet omgaan om een goed werkende pijl en boog te maken!!


    Omgeving: Hier schuilen de jongeren
    Klik, klik en klik.

    Rollentopic


    "Rebellion's are build on hope"

    Hallo mensen –– ik heb het de aankomende tijd ontzettend druk en ik zit op dit moment echt niet goed in mijn vel. Hierdoor ben ik voor onbepaalde periode niet al te actief in het praattopic/speeltopic. Mijn excuses hiervoor.


    Derive schreef:
    Hallo mensen –– ik heb het de aankomende tijd ontzettend druk en ik zit op dit moment echt niet goed in mijn vel. Hierdoor ben ik voor onbepaalde periode niet al te actief in het praattopic/speeltopic. Mijn excuses hiervoor.


    Sterkte!! x


    Starve the ego, feed the soul.

    Mijn topics (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MT


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Waarom loopt dit nou al dood?


    ik ben bezig met een reactie c:


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    MAYBENOT schreef:
    ik ben bezig met een reactie c:


    Ja – maar ik bedoel ook de rest die zich heeft ingeschreven en nog niets heeft gepost. . . :<


    Sorry, ik was vandaag en gisteren afwezig omdat ik een Halloween party had en was het vergeten te melden.


    Starve the ego, feed the soul.

    Vanaf half drie zal ik tot morgenavond niet meer online komen omdat ik op reizenweek ga naar italie met de bus. Ik zal nog proberen wat te posten, maar sorry als het dus niet meer lukt.
    Heb een fijn weekend allemaal.


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik heb deze week proefwerkweek waardoor een reactie de komende dagen waarschijnlijk uit zal blijven, sorry hiervoor!

    ik zal proberen vrijdag of op zijn minst zaterdag weer te reageren!


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Sorry dat het me zo lang geduurd heeft, ik probeer vanavond te reageren! (Eens ik een degelijk uiterlijk voor haar gevonden heb.)


    A girl who wonders.

    Weet iemand toevallig nog een uiterlijk voor een 20-jarige jongedame? (Maakt niet uit hoe ze eruit ziet, alleen liefst lange haren. ^^)


    A girl who wonders.

    Ik denk eerlijk gezegd niet dat deze RPG nog leeft.