• Hai!

    Ik heb altijd al het probleem gehad dat ik mijn lippen kapot bijt, alleen wordt het tegenwoordig erger, want mijn lippen zien er vaker kapot uit. Het gebeurd echt vanaf het moment dat ik voel dat er een velletje los zit, dan moet het er gewoon af. Daarnaast doe ik dit ook als ik erg geconcentreerd bezig ben of mij verveel. Het begint nu natuurlijk echt irritant te worden, want af en toe doet het zelfs pijn, gelukkig bloed het niet. Ik vind het alleen zo moeilijk om er van af te blijven. Heeft iemand toevallig tips hoe ik hier mee kan stoppen?


    16 - 09 - '17

    Ik heb dit zelf ook! Echt vervelend als je lippen dan zo kapot zijn.
    Ik gebruik zelf altijd labello 's ochtends en 's avonds nadat ik mijn tanden heb gepoetst, dat vind ik prettig, dan lijken ze iets zachter te worden. Dit zou je ook overdag nog kunnen doen als je merkt dat je eraan gaan zitten friemelen. Labello is bovendien niet zo lekker, dus als het eenmaal op je lippen zit dan bijt je er (logischerwijs) niet meer op.
    Ook heb ik wel eens gehoord dat het helpt om regelmatig met een tandenborstel over je lippen te wrijven, zodat de bloedcirculatie daar wordt verbeterd en de losse velletjes en open stukjes sneller herstellen. Ik heb het zelf echter nooit geprobeerd omdat ik genoeg heb aan labello.
    Succes (;


    oi, suzy

    Nesantia schreef:
    Ik heb dit zelf ook! Echt vervelend als je lippen dan zo kapot zijn.
    Ik gebruik zelf altijd labello 's ochtends en 's avonds nadat ik mijn tanden heb gepoetst, dat vind ik prettig, dan lijken ze iets zachter te worden. Dit zou je ook overdag nog kunnen doen als je merkt dat je eraan gaan zitten friemelen. Labello is bovendien niet zo lekker, dus als het eenmaal op je lippen zit dan bijt je er (logischerwijs) niet meer op.
    Ook heb ik wel eens gehoord dat het helpt om regelmatig met een tandenborstel over je lippen te wrijven, zodat de bloedcirculatie daar wordt verbeterd en de losse velletjes en open stukjes sneller herstellen. Ik heb het zelf echter nooit geprobeerd omdat ik genoeg heb aan labello.
    Succes (;


    Bedankt, dat kan ik eens proberen (:


    16 - 09 - '17

    Een lippenbalsem helpt echt heel erg bij mij. Als ik aan mijn lippen ga zitten, smeer ik er balsem op. Ze worden daardoor ook zachter waardoor je die velletjes niet meer zo goed voelt en er niet aan gaat zitten trekken.

    Met een tandenborstel haal je ook losse velletjes weg volgens mij.


    Your make-up is terrible

    Dit is zo herkenbaar. Ik heb het met periodes, soms doe ik het heel erg, maar nu wat minder. Ik heb nagenoeg geen last van. Succes in ieder geval!


    ©1998

    Groningen schreef:
    Dit is zo herkenbaar. Ik heb het met periodes, soms doe ik het heel erg, maar nu wat minder. Ik heb nagenoeg geen last van. Succes in ieder geval!


    This, vooral in stressachtige periodes heb ik er meer last van..


    26 - 02 - '16

    Dit is zo herkenbaar. Ik doe dat ook heel vaak als ik mij verveel en als ik zon droog velletje vol, dan moet ik het persé kapot bijten.

    Door mijn medicijnen vervellen mijn lippen heel erg en wordt de huid dunner, waardoor ze heel snel kapot gaan en gaan bloeden. Het enige wat werkt ia gewoon pure vaseline, geen gekke balsems of wondercrèmetjes, en dat ieder uur aanbrengen als het kan.


    i put the fun in funeral

    Bedankt voor de tips!


    16 - 09 - '17

    Ik had toen ik was geopereerd aan mijn onderkaak ook last van mijn lippen, maar niet door het bijten, gewoon omdat ik ze niet nat kon maken dus werden ze zo snel droog en kwamen er velletjes op te zitten.

    Ik heb daar voor een tubetje vaseline gekregen bij de Apotheek vandaan speciaal voor je lippen, misschien kun je het daar vragen?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Clique schreef:
    Ik had toen ik was geopereerd aan mijn onderkaak ook last van mijn lippen, maar niet door het bijten, gewoon omdat ik ze niet nat kon maken dus werden ze zo snel droog en kwamen er velletjes op te zitten.

    Ik heb daar voor een tubetje vaseline gekregen bij de Apotheek vandaan speciaal voor je lippen, misschien kun je het daar vragen?


    Was dat pure vaseline? Want vaseline bestaat maar uit één ingrediënt (petroleum), dus dan kun je net zo goed een simpel blikje bij de etos halen.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 18:43 ]


    i put the fun in funeral

    Bonafide schreef:
    (...)

    Was dat pure vaseline? Want vaseline bestaat maar uit één ingrediënt (petroleum), dus dan kun je net zo goed een simpel blikje bij de etos halen.


    Vaseline in een klein tubetje voor je lippen. Ik weet zo de naam niet, zal hem zo wel even uit mijn handtas halen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus