• Ben vrij hier je zelf gemaakt AMV's te plaatsen.
    Het is altijd leuk om van anderen te leren en te zien hoe jullie een AMV maken en over welke anime.
    Dus post hier jou gemaakte AMV's
    Ik heb er zelf ook een paar gemaakt.
    Hier de mijne als ik er nog meer maak zal ik ze op dit topic posten.
    Ik ben nog al een beginner in het video bewerken en het maken van AMV. Dus heb ik tips laat het me weten.
    Iedereen kan hier elkaar tips en tops geven als je dat leuk vind.
    Hier een paar van mijn AMV's (De bovenste 2 waren mijn eerste!)




    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Oeh zo leuk!! Zelf kan ik echt niks van wat te maken heeft met filmpjes enz. Maar 't ziet er echt leuk uit! :3


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik heb er zelf een paar rondzwerven op Youtube. Enige probleem is dat ik niet meer weet hoe ik die ook al weer genoemd heb, en ik wist toen totaal niet hoe je bewegende beelden kon gebruiken in video's dus zijn het plaatjes. Fail :p


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    Oeh :3 Ik zal kijken of ik snel mijn nieuwste AMV af krijg. Dan post ik hem hier. Mijn topics alvast ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ehm ik heb er tijdje geleden 1 gemaakt:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oke, ik heb mijn video's gevonden, maar ze zijn zo slecht dat ik me schaam om ze te plaatsten xD ga maar kijken op melovekakashi en lach je rot xD


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    Zal kijken of ik kan posten.


    Vampire + Servant = Servamp



    Hier is de AMV van haikyuu!!.
    Kwaliteit is slecht, maar het is mijn aller eerste amv.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2014 - 20:57 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Shuuya schreef:
    Ehm ik heb er tijdje geleden 1 gemaakt:

    mooie Amv

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 9:06 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Leuke AMV's! Ik bak er echt niks van....


    obsessive rage

    Ik heb er wel ééntje van een behoorlijk tijdje terug (ben eigenlijk bang om hem zelf terug te kijken).


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Mijn topics.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Mijn topics.


    Nu helaas geen tijd om te kijken.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 10:30 ]

    Ik heb er eentje voor Karneval. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sketches schreef:
    Ik heb er wel ééntje van een behoorlijk tijdje terug (ben eigenlijk bang om hem zelf terug te kijken).



    Ik vind deze echt mooi! Ö
    Nu heb ik zin om Angel Beats te rewatchen, maar damn, the feels. ;w;


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Anohana AMV


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise