• -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 18:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oh wow, dit had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen bij jou. Jammer dat het zo slecht gaat en je snijden is niet zo slim, je doet jezelf alleen maar meer pijn aan en ik denk niet dat je je steeds wil herinneren wat je gedaan hebt eenmaal die littekens zich op je armen gaan vormen. Kan je niet met iemand gaan praten? Iemand die je hiermee kan helpen?
    Ik ben er in ieder geval voor je als je graag iets kwijt wil! Sterkte, Lottatje!


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Oh wow, dit had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen bij jou. Jammer dat het zo slecht gaat en je snijden is niet zo slim, je doet jezelf alleen maar meer pijn aan en ik denk niet dat je je steeds wil herinneren wat je gedaan hebt eenmaal die littekens zich op je armen gaan vormen. Kan je niet met iemand gaan praten? Iemand die je hiermee kan helpen?
    Ik ben er in ieder geval voor je als je graag iets kwijt wil! Sterkte, Lottatje!

    Eh tja – daar denk ik zelf ook wel over na, de laatste tijd, maar ik ben echt vreselijk verlegen en al, dus ja. Ik ga wel langs bij een psycholoog voor thuisproblemen met m'n moeder, maar dat is iets zo totaal anders dat het me raar lijkt om die man ineens lastig te vallen met dat.
    Verder ontzettend bedankt voor je lieve reactie. Ik begrijp wel dat mensen dat niet zo van me verwachten, want ik doe altijd heel erg m'n best om het verborgen te houden. :3

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 22:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it


    16 - 09 - '17

    Wauw, ik schrok ook even. Ik lus nog steeds geen choco Lot, iets anders please? ;p
    Hmm, van dat snijden wist ik al, geloof ik.
    Je stelt je niet aan, hoor. Je was toch ook hooggevoelig? (;
    Ik ben er ook voor je Lottie! Net zoals Syllie!
    En probeer is i.p.v. je zelf te snijden wat anders te doen, waarmee doe je het? Misschien handig om dat weg te gooien of iets, uit je buurt te houden, vraag het desnoods aan iemand daar.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik vind echt heel jammer dat zo'n lief en mooi meisje zoals jij je zo voelt. Als ik jouw reactie zie dat je al met die man praat, zal ik toch proberen om een met hem er over te praten. Hij zal er waarschijnlijk echt niet van opkijken en anders is hij gewoon een eikel poephoofd.
    Mocht je erover willen praten, ik ben er altijd voor je. <3


    wat was dit ookalweer

    Wat vreselijk naar Lotta. Om eerlijk te zijn klinkt dit echt niet goed en geloof ik ook niet dat dit zomaar weer overgaat. Ik kan me enigszins in je verplaatsen, ik heb zelf vaak last van periodes waarin ik eigenlijk wens dat ik er nooit was geweest en waarin ik geen contact leg met mensen en de hele dag in mijn bed lig en eet. Ik heb mezelf nog nooit gesneden, daarentegen, om een of andere reden vind ik het prettiger om mezelf te slaan, iets wat natuurlijk veel minder gevaarlijk is.
    Ik denk dat je echt beter met iemand kan praten die er verstand van heeft. Ik weet niet of je iemand kent waarbij je dit kan aankaarten, waarbij je je prettig voelt? Je hart kun je natuurlijk hier luchten, je kunt je verhaal bij mij en ongetwijfeld heel veel anderen kwijt, maar wij kunnen je niet echt helpen.

    Voor nu heel veel liefde en sterkte, ik hoop dat je er uit komt!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ach nee toch, Lotta.

    Ik denk dat jouw psycholoog het heel erg zou waarderen mocht je hem vertellen wat er is. Een psycholoog is er niet alleen voor het probleem tussen jou en je moeder, maar is er ook voor dit soort dingetjes. Je moet je ei bij hem kwijt kunnen.
    Als je dit nou eens bij het volgende gesprek doet? Ik weet zeker dat hij je helpt. Daar zijn die mensen voor.

    *knuffel*
    Het komt goed. Geloof me. Ik heb dit ook meegemaakt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cenation schreef:

    Echt, hé. Wou ik net gaan sturen. Ö
    It's mine. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Cenation schreef:
    Oh wow, dit had ik eerlijk gezegd niet zien aankomen bij jou. Jammer dat het zo slecht gaat en je snijden is niet zo slim, je doet jezelf alleen maar meer pijn aan en ik denk niet dat je je steeds wil herinneren wat je gedaan hebt eenmaal die littekens zich op je armen gaan vormen. Kan je niet met iemand gaan praten? Iemand die je hiermee kan helpen?
    Ik ben er in ieder geval voor je als je graag iets kwijt wil! Sterkte, Lottatje!


    Dit.
    En zelf heb ik in een periode gezeten waar een vriendin het deed, en mijn beste vriend geloof ik nog. En daar heb ik om gehuild.
    Je doet niet enkel jezelf meer pijn, maar als anderen er achter komen hebben met name je echte vrienden ook pijn.
    Stoppen is moeilijk, maar het is noodzakelijk dat je stopt. Gezien het ook mis kan gaan

    Als je je ei eens kwijt wilt of advies wilt mag je mij altijd een bericht sturen.
    x


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Oneira schreef:
    (...)

    Dit.
    En zelf heb ik in een periode gezeten waar een vriendin het deed, en mijn beste vriend geloof ik nog. En daar heb ik om gehuild.
    Je doet niet enkel jezelf meer pijn, maar als anderen er achter komen hebben met name je echte vrienden ook pijn.
    Stoppen is moeilijk, maar het is noodzakelijk dat je stopt. Gezien het ook mis kan gaan

    Als je je ei eens kwijt wilt of advies wilt mag je mij altijd een bericht sturen.
    x
    Precies die zin. ^^


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    Wauw, ik schrok ook even. Ik lus nog steeds geen choco Lot, iets anders please? ;p
    Hmm, van dat snijden wist ik al, geloof ik.
    Je stelt je niet aan, hoor. Je was toch ook hooggevoelig? (;
    Ik ben er ook voor je Lottie! Net zoals Syllie!
    En probeer is i.p.v. je zelf te snijden wat anders te doen, waarmee doe je het? Misschien handig om dat weg te gooien of iets, uit je buurt te houden, vraag het desnoods aan iemand daar.

    Jup, officieel ben ik hoogsensitief en hoogbegaafd - en er werd een tijdje gedacht dat ik asperger/autisme had, maar blijkbaar toch niet, lol - maar ik houd eigenlijk niet zo voor al die benamingen. Ik ben gewoon ingewikkeld. :'D

    Echt ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties! Ik vind het zo aardig van jullie allemaal, het doet wel wat met me. Misschien dat ik het inderdaad eens zou moeten bespreken met iemand, but I am so shy and awkward. :'D

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 22:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    don't be sad .. =[
    okay dat is natuurlijk kutadvies. but honestly, weet dat er mensen voor je zijn en natuurlijk heeft iedereen wel eens een slechte periode maar dat maakt jouw problemen niet minder problemen of minder ernstig. Ik zou je echt aanraden jezelf (proberen) niet te snijden want hoe meer je het doet hoe erger het wordt. Het lost gewoon niks op en geloof me later krijg je er spijt van.
    mIsschien helpt t om op school met een vertrouwenspersoon te praten (of een mentor of leraar) die weten er soms net wat meer van af en kunnen je hulp geven en ik hoop dat het beter met je gaat lieve schat =3


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Bat schreef:
    (...)
    Jup, officieel ben ik hoogsensitief en hoogbegaafd - en er werd een tijdje gedacht dat ik asperger/autisme had, maar blijkbaar toch niet, lol - maar ik houd eigenlijk niet zo voor al die benamingen. Ik ben gewoon ingewikkeld. :'D

    Echt ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties! Ik vind het zo aardig van jullie allemaal, het doet wel wat met me. Misschien dat ik het inderdaad eens zou moeten bespreken met iemand, but I am so shy and awkward. :'D
    Nu krijg ik zin om je te gaan bellen, maar mijn mobiel is nog steeds leeg, oja, ik zou 'm op gaan laden en nog iets, haha.
    Hoogbegaafd ook nog, dat is gaaf! :Y)
    Ach, waarom bestaan er geen - hoe heet dat oke weer - oja handleidingen voor elke persoon, dat zou stukken handiger zijn. :Y)
    Iig succes en veel sterkte!

    Toen waren mijn woorden opperdepop... :/

    [ bericht aangepast op 29 okt 2014 - 22:28 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Veel sterkte en hulp zoeken, it's going to be alright en ik gun je het allerliefste en het allerbeste. <'3


    Everything is illuminated by the light of our past.

    whoa calm the fuck down.
    je moet dingen echt positiever gaan bekijken ):


    I live for the applause, you will die for it.