• -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 18:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sterben schreef:
    whoa calm the fuck down.
    je moet dingen echt positiever gaan bekijken ):
    Dat is moeilijk, hoor.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Djiez, al die reactie's met "je moet jezelf niet snijden", "dit klinkt niet goed". Ik moet er bijna van lachen. Laat dat kind doen wat ze wilt, ze komt er heus wel achter wat goed en fout is. Ik zeg niet dat snijden goed is en wat experimenteren er mee goed is, maar zo slecht is het niet. En als dit al niet helemaal goed klinkt dan heb ik volgens mij zware psychische problemen.

    Wat naar voor je! Ga misschien eens iets leuks doen met je vrienden, naar de film bijvoorbeeld. Hun zullen dat wel waarderen, en jij uiteindelijk vast ook wel :').


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Awh Lotta ):
    Wat ontzettend rot dat je - je zo ellendig voelt dat je jezelf pijn doet.. Het belangrijkst wat ik daarop kan zeggen is dat je er mee moet stoppen. Voor jezelf en de mensen die om je geven. Ik hoop echt dat je weer uit dat diepe dal van negativiteit mag komen. Het is zonde dat zo'n leuke meid als jij zich zo rottig voelt. Geef niet op. Je komt er vanzelf weer uit. Mij is het nu voor een groot deel ook gelukt, met vallen en opstaan, en ik kan nu eindelijk weer zeggen dat het enigszins goed met me gaat. Ik hoop dat jij dat ook snel mag zeggen. Hou vol, na regen komt zonneschijn. Hoe cliché dat ook klinkt, maar toch is het waar. Feel free om mij, en waarschijnlijk ook vele anderen op dit forum, een bericht te sturen als het niet gaat. Ik ben er voor je!


    26 - 02 - '16

    Eauton schreef:
    (...)Dat is moeilijk, hoor.
    Ik weet het, ik ken het.
    Maar er is geen andere oplossing. Of je moet veel leuke dingen doen/afleiding.


    I live for the applause, you will die for it.

    Drown schreef:
    Djiez, al die reactie's met "je moet jezelf niet snijden", "dit klinkt niet goed". Ik moet er bijna van lachen. Laat dat kind doen wat ze wilt, ze komt er heus wel achter wat goed en fout is. Ik zeg niet dat snijden goed is en wat experimenteren er mee goed is, maar zo slecht is het niet. En als dit al niet helemaal goed klinkt dan heb ik volgens mij zware psychische problemen.

    Wat naar voor je! Ga misschien eens iets leuks doen met je vrienden, naar de film bijvoorbeeld. Hun zullen dat wel waarderen, en jij uiteindelijk vast ook wel :').


    Ik vind het best logisch en ernstig anders hoor, niks grappigs aan.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Drown schreef:
    Djiez, al die reactie's met "je moet jezelf niet snijden", "dit klinkt niet goed". Ik moet er bijna van lachen. Laat dat kind doen wat ze wilt, ze komt er heus wel achter wat goed en fout is. Ik zeg niet dat snijden goed is en wat experimenteren er mee goed is, maar zo slecht is het niet. En als dit al niet helemaal goed klinkt dan heb ik volgens mij zware psychische problemen.

    Wat naar voor je! Ga misschien eens iets leuks doen met je vrienden, naar de film bijvoorbeeld. Hun zullen dat wel waarderen, en jij uiteindelijk vast ook wel :').

    Ze zal inderdaad wel weten dat het snijden fout is. Maar als niemand er zich iets van aantrekt, trekt de persoon het zelf ook minder aan terwijl het snijden wel ernstig is. Wat als ze eens de verkeerde ader snijdt? Of er gaan littekens komen die nooit meer verdwijnen.

    Zoals anderen het al hebben gezegd, zoek een bezigheid dat je afleidt van het snijden en gooi dat gerief weg. : ) Misschien kan een psycholoog je helpen? Een oude vriendin vertelde me dat ze wel eens naar de psycholoog ging, en dan haar verhaal deed. En ookal zei de psycholoog soms niks, ze voelde zich al stukken beter dat er iemand was waar ze haar verhaal aan kwijt kon. En die oude vriendin van me zag er anders altijd oké uit, niet ongelukkig voor zover ik weet. Maar misschien dat een psycholoog dus wel kan zien wat er met je aan de hand is. Veel sterkte! (flower)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik ken je niet, en weet ook niet hoe je bent. Maar wat het ook is, stop met jezelf te snijden alsjeblieft... Ik voel me altijd rot als ik hoor/lees dat iemand zich zelf snijdt. Vreselijk gewoon.
    Maar dus, als je dingen die je vroeger leuk vond niet meer leuk vindt, waarom probeer je dan niet een beetje met je leven te experimenteren. Probeer nieuwe dingen uit en wie weet voel je je veel beter.
    Dat hoop ik toch.
    En stop met dat snijden, goed?
    Kus, Vanessa. (K)


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    AngelFox schreef:
    (...)
    Ze zal inderdaad wel weten dat het snijden fout is. Maar als niemand er zich iets van aantrekt, trekt de persoon het zelf ook minder aan terwijl het snijden wel ernstig is. Wat als ze eens de verkeerde ader snijdt? Of er gaan littekens komen die nooit meer verdwijnen.

    Nou, die littekens gaan er komen die niet zomaar verdwijnen.

    Stop met het snijden en de negatieve gedachten. Het gaat er zo echt niet beter van worden.
    Het is niet erg dat je veranderd. Je bent jong, je leert jezelf beter kennen. There's nothing wrong with that. Laat jezelf groeien met positieve gedachten (omg, I sound like a hippie :'), but I mean it). Or else it's gonna bite you in the ass en wordt het alleen maar verslaafder.
    Oh, en voordat dit verkeerd word opgenomen. Nee, ik bedoel 't niet gemeen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Californication schreef:
    (...)

    Ik vind het best logisch en ernstig anders hoor, niks grappigs aan.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.