• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toch maar douchen, dan...


    Your make-up is terrible

    Ik wil slapen. x_x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hopelijk slaat mijn idee aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog even knallen.


    I miss you. Even more since that moment you decided to leave.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HHAHAHA, die bloopers op 't einde, HAHAHA.
    Nu heb ik buikpijn van het lachen. Ö


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Jazzie schreef:
    I miss you. Even more since that moment you decided to leave.


    Ik heb zoveel zin om het gewoon op te geven, want ik ga het toch niet kunnen.


    Take me to wonderland

    Jazzie schreef:
    I miss you. Even more since that moment you decided to leave.


    kindness is never a burden.

    Dysphoria schreef:
    Ik heb zoveel zin om het gewoon op te geven, want ik ga het toch niet kunnen.


    26 - 02 - '16

    God bless Xkit door de nieuwe, lelijke Tumblr shit.


    Your make-up is terrible

    Yaaay, I like my new name so much!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Soms vraag ik me echt af waar ik alles nog voor doe. Ik voel me ontzettend slecht en volgens mij heeft mijn leven gewoon geen zin. Ik kan voor niemand iets goed doen :c


    26 - 02 - '16

    It's on.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dysphoria schreef:
    Ik heb zoveel zin om het gewoon op te geven, want ik ga het toch niet kunnen.


    Dit. Frans is echt het meest stomme vak ooit. C'est inutile! (ja ja het enige woord dat ik kan onthouden is nutteloos :'D)


    Spoiler alert: you will save yourself