• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waar maak ik me toch druk om?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mens, voel je niet zo aangevallen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe kan je zo positief zijn?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Majikku schreef:
    Mens, voel je niet zo aangevallen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je overdrijft punt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jezus, get off my back.


    kindness is never a burden.

    Geen shag meer, behalve een klein muizenbeetje. Da's echt bekkie pesten +_+. I'm going to die.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De dag begon zo goed, maar is gewoon weg kut geëindigd .


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    You don't know how much you have hurt me. And even if you knew, you wouldn't even care.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    You don't know how much you have hurt me. And even if you knew, you wouldn't even care.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I just don't know.


    26 - 02 - '16

    Can you quit talking and start working already?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Natuurlijk ben ik weer zo vroeg wakker gemaakt dat mijn roodgloeiende, en (not to mention) vermoeide ogen uit de kassen puilen. Een goed begin van Halloween. Suckers.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor het eerst in een half jaar voel ik me weer een beetje mooi. Lang leve pretty clothes.


    Your make-up is terrible

    Ben zo moe, deuk zo meteen voor even mijn bedje gewoon weer in...


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.