• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Dit vind ik zo lullig voor mijn zusje... Doordat haar bus te laat was, haar trein naar haar belangrijke stagegesprek gemist en daardoor was ze te laat en zo zenuwachtig dat ze niet uit haar woorden kon komen, wat helemaal niks voor haar is, waardoor ze nu waarschijnlijk niet in het buitenland op stage mag, terwijl ze dat zo graag wilde. D:


    Misschien kan ze, als ze wordt afgewezen, nog contact opnemen om alles uit te leggen? Misschien krijgt ze een tweede kans?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben trots op mezelf, ik heb niet geknoeid tijdens het eten! Zoals altijd als ik nieuwe kleding draag.


    Your make-up is terrible

    Nomnomnom, zooo lekker is andijvie/boerenkool!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eindelijk een dogtag :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik kan blijkbaar mijn oplader niet eens op tafel laten liggen want iemand anders in dit huis heeft hem weer geclaimd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Can't read my, can't read my - no, you can't read my pokerface.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2014 - 22:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan ineens rijmen. Ö


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Het lijkt wel alsof iedereen denkt dat ik hen getrokken heeft. Al die hints naar de hema, hahahaha. x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ben echt trots op mezelf. Ik heb zoveel voor school gedaan vandaag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I am the shroom overlord *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Into the Storm... wat een creepy film. Nooit meer dat ik die ga kijken. Ik hou al niet van natuurrampenfilms... mam is ook al weggelopen. Maar hij is toch al bijna afgelopen dus tja... brr...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wtf. D:

    Wat is er???


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    (...)
    Wat is er???


    Vlaggetjes. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Vlaggetjes. D:

    Hahaha, ga je die ophangen? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.