• Ja! Hallo! xd
    Wie had er vroeger een Gameboy Advance (sp) en kent dit spel nog? Het was zeg maar de voorloper van Nintendogs!
    Mijn zusje en ik zijn van plan om een Gameboy te kopen, dus we gingen zoeken naar spelletjes en ik wist dat dit spelletje ook bestond, maar ik wist niet hoe het heette.
    Toen ik het eindelijk vond, kwam ik bij een online spel van die game uit en ik ben het al een tijd aan het spelen!
    Hier is de link voor de nieuwsgierigen: klik


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    You broke Quizlet!

    EDIT: En nu werkt reacties plaatsen weer, hahaha. Weird stuff.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 19:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omg lol!

    Ik ben ook opzoek naar een gameboy advance sp, hoop er snel een te vinden :3

    Ik heb dat spel overigens nog voor op de computer gehad, windows xp geloof ik ;'D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 19:31 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had Dogz voor de PS2! Het was geweldig, haha.


    :)

    Ah je topic deed raar, maar nu kan ik het wel lezen. Ik heb het spel zelf nooit gespeeld, maar ik houd ook niet zo van dat soort spelletjes.


    26 - 02 - '16

    Lol, wat deed mijn topic eigenlijk;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bij mij deed 'ie het gewoon. (':


    :)

    JamesPotter schreef:
    Lol, wat deed mijn topic eigenlijk;')
    Er was geen beginpost en ik kon een tijdje niet reageren. Geen idee of dat door jou kwam of door Quizlet zelf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bostick schreef:
    Omg lol!

    Ik ben ook opzoek naar een gameboy advance sp, hoop er snel een te vinden :3

    Ik heb dat spel overigens nog voor op de computer gehad, windows xp geloof ik ;'D


    Marktplaats is een goede vindplaats. Vraag wel of er een oplader bij zit, want sommige hebben dat niet!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb dat spel voor de DS gehad, ik was er echt helemaal gek op. :'D

    Overigens heb ik ook nog een tijdje Dogz 5 gespeeld op de PC. Wat een ramp was dat, zeg. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh, ik heb vroeger ooit een demo-vesie op de pc ervan gespeeld! Met die demo kon je maar iets van 40 dagen in het spel spelen. Ik heb het vaker opnieuw gespeeld toen. (krul)


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb de kattenversie van dat spel nog op de DS gehad, geloof ik. Ik vond het altijd zo leuk om mijn katten te kruisen met de katten van het park om dan allemaal speciale rassen te krijgen. ;'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    Ik heb de kattenversie van dat spel nog op de DS gehad, geloof ik. Ik vond het altijd zo leuk om mijn katten te kruisen met de katten van het park om dan allemaal speciale rassen te krijgen. ;'D


    Catz/Cats had ik wel, volgens mij :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ja, dat heb ik ook heel lang gespeeld. Jeugdherinneringen. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Woah, bestaat de gameboy nog? :'D


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Creepers schreef:
    Woah, bestaat de gameboy nog? :'D


    Zulke dingen zullen nooit verdwijnen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.