• Heb jij het ook al eens meegemaakt dat jij en je beste vriendin verliefd zijn op dezelfde jongen?
    Ik raad het je niet aan,want ik & mijn beste vriendin zijn dus echt verliefd op dezelfde jongen, en dat gevoel is moordend. Ik moest dit even kwijt omdat ik niet boos kan/mag zijn op haar, maar toch doet het pijn omdat ik van 'm hou.


    all I want is the taste that your lips allow

    heb ik ook


    hoi

    het gaat er ook wel een beetje om wat die jongen zélf wil en niet wat jij en je vriendin willen (A)
    Dat heb ik ook een keer meegemaakt :S
    maar toen vondie ons allebij leuk =.=
    tkomt vast wel goed....
    hoop ik voor je xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Zet alles even op een rijtje & houd de vraag: 'Wie is het belangrijkst?' in je achterhoofd, zou ik zeggen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 23:37 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    dan zegt ze tegen me:
    "Nu zit ik naar hem te kijken en dan denk ik, wat is hij tog knap"
    En dan denk ik. 'ze heeft gelijk.
    maar het is een van mn beste vriendinnen, en zij en die jongen zijn Heeel goeie vrienden >.<


    hoi

    ijsprinses schreef:
    het gaat er ook wel een beetje om wat die jongen zélf wil en niet wat jij en je vriendin willen (A)
    Dat heb ik ook een keer meegemaakt :S
    maar toen vondie ons allebij leuk =.=
    tkomt vast wel goed....
    hoop ik voor je xD

    I know, maar als hij voor een van ons zou kiezen doet het toch pijn voor allebei & die jongen is dan ook nog eens een goeie vriend van ons..


    all I want is the taste that your lips allow

    Sesamestreet schreef:
    Zet alles even op een rijtje & houd de vraag: 'Wie is het belangrijkst?' in je achterhoofd, zou ik zeggen.


    None but ourselves can free our minds.

    Unread schreef:
    (...)
    I know, maar als hij voor een van ons zou kiezen doet het toch pijn voor allebei & die jongen is dan ook nog eens een goeie vriend van ons..


    Of neem hem allebij niet en zoek iemand anders :Y)
    xD
    Sorry ben niet egt in een denkhelpbui geval iets vandaag xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    jahh...ach jah. Heb ik wel eens mee gemaakt...
    De jongen vond mij eerst leuk, toen mijn beste vriendin, en toen weer mij,en toen vroeg hij mij verkering..en duzz zei ik jah.....
    Ik had een tijdje ruzie met mijn vriendin...omdat ze zich uit ging sloven...
    Maar nou is dat niet meer zo:P


    'Never call a girl ugly, because they're beautiful in their own special way' - Justin Bieber

    Ja, en dat is kuuuut. D:

    ik heb dus een ander iets, het is dat ik nu een vriendje heb, maar altijd als ik iemand leuk vind, zorgt een goede vriendin van mij dat die jongen haar leuk gaat viden, of gaat heel erg slijmen, en dan kan ik wel boos op haar worden, maar wat heeft het nut, en geloof me ik vertel haar nooit meer wie ik leuk vind. ;x maar dat is denk ik wel het zelfde gevoel als wat jij hebt.


    Life is a beautiful struggle

    Sesamestreet schreef:
    Zet alles even op een rijtje & houd de vraag: 'Wie is het belangrijkst?' in je achterhoofd, zou ik zeggen.

    had ik ook maar nu vindt zij hem niet meer leuk


    live long and prosper

    Nog nooit mee gemaakt.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik weet precies wat je bedoelt. Ik heb daar ook wel eens gehad. Voor mn vriendje dan he. ;p
    Maar je moet wel zorgen dat je vriendschap er niet onder lijdt. Dus niet extra met hem gaan om dr jaloers te maken ofzo. Maar ik zou proberen de verliefdheid te vergeten. Want als jij er och meegaat, verpest je je vrienschap met je vriendin, en als het uitgaat waarschijnlijk ook met die jongen. En voor het meisje geld hetzelfde. (:


    Without money we'd be all rich<3

    Een hele goede vriendin van mij en ik waren ook vroeger een x op dezelfde jongen. Maar wij hadden afgesproken onze vriendschap sowieso niet te laten verpesten door een jongen, en het gewoon te accepteren als hij een van ons vroeg (of niet).


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.