• Ja, ik had er vandaag nog een. Zo net om precies te zijn. Ik wilde mijn sokken uit de sokkenla pakken, dus trok ik de la wat uit, valt die hele la zomaar uit elkaar o.O

    Hebben jullie nog schrik momentjes meegemaakt?


    26 - 02 - '16

    Hahaha, ik had echt iets ergs verwacht. (':
    Hilarisch dit.
    Ik heb vaak van die momenten als ik opeens mijn mobiel niet meer in mijn zakken vind. :S


    "Can a man still be brave if he's afraid?" -"That is the only time a man can be brave."

    Elke keer als ik mijn laptop laat vallen, en op tijd vang.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Op werk deed ik een kastje open, kroop er een kakkerlak uit. Dat was niet prettig (cat)


    Tijd voor koffie.

    Ik moest wel ff lachen.
    Sawry 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    Sterben schreef:
    Ik moest wel ff lachen.
    Sawry 8D


    Ik achteraf ook wel :')


    26 - 02 - '16

    Ik verwachtte een spin ergens in dit verhaal en ik ben erg blij dat die verwachting niet is uitgekomen.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ooit wel eens gehad dat er opeens een hele plank uit je boekenkast valt? Nou, dat is ook niet zo'n heel geweldig moment :')

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 7:14 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Vertel mij wat...
    Toen ik gister middag thuis kwam van mijn werk zat de hele woonkamer vol bezoek en riepen ze opeens allemaal SURPISE!!!!

    mijn moeder dat de jongen die ik heel leuk vind ook uitgenodigd, en hij had gezegt dat hij graag maar mijn feestje kwam... Helaas is hij nooit gekomen (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Mijn schrik momentjes zijn altijd wanneer ik mijn ipod laat vallen, maar hij wordt opgevangen door mijn oordopjes :p


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    TouchofMystery schreef:
    Mijn schrik momentjes zijn altijd wanneer ik mijn ipod laat vallen, maar hij wordt opgevangen door mijn oordopjes :p


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Een poster die 's nachts van de muur valt :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bwuh, mijn poster viel van mijn muur eergisteren, twee uur s'nachts verdorie nog aan toe. En dan is het ook nog eens zo'n plastic 3D poster die niet normaal veel lawaai maakte toen hij viel (cat)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 8:48 ]

    SonOfGondor schreef:
    Ik verwachtte een spin ergens in dit verhaal en ik ben erg blij dat die verwachting niet is uitgekomen.


    wat was dit ookalweer

    Laatst viel mijn schilderij van de muur, en ik zat daar vlak onder. x)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh, ik herken dat! Kan ik ook altijd van schrikken, haha!

    Uhm, niet dat het zo snel weet, maar mij kennende wel. Oh, ik weet wat: vrijdag was ik met iemand heel geanimeerd aan het praten bij mijn kluisje op school. Ik was al vrij en en zij had nog les, maar ze liep met mij mee naar de uitgang. De bel ging en ze ging weg en ik wil m'n sleutel uit m'n jas halen, maar hij zat er niet in. Ook niet in m'n jas, broek, nog een keer mijn tas, vijf keer mijn jas en ook niet in het slot van mijn kluisje. Een onbekende medeleerling heeft 'm naar de conciërge gebracht toen ik daar wou vragen of er recent een sleutel was gevonden. Ik dacht dat ik een hartverzakking kreeg, lol. :')

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 16:07 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife