• Pas op! Dit RPG kan heftige onderwerpen bevatten. -- Niet meedoen als je dit ergens tot aanspoort dus.


    Felton High, een kostschool voor probleemkinderen.
          Je zou denken dat je na een jaar daar op school toch wel een stuk beter "opgevoed" zou zijn, maar hier hebben vooral ouders een hele grote fout gemaakt. De leraren konden op een bepaald moment de leerlingen niet meer aan. -- Een groot deel van deze leerlingen eindigt dan ook vrijwel elke dag in het nablijf-lokaal, dé plek om je nieuwste grappen of protesten met je vrienden te bespreken binnen de muren van de school.
          Toch had je op saaiere plekken terecht kunnen komen. Onderling is er een soort ranglijst ontstaan tussen de leerlingen en als je pech hebt, eindig je onderaan en kan je dagelijks smurrie in je tas verwachten van de kinderen die zich heel wat beter voelen dan de rest. Toch ontstaan er vriendschappen en andere relatie's, mensen zien in wie hun vijanden zijn en wie ze het beste allemaal kunnen ontlopen. -- Maar ze hebben een ding gemeen, ze zitten hier niet zomaar en sommige zijn vastbesloten de leraren het leven zuur te maken, hoe vaak ze ook na mogen blijven door hun actie's.

    Regels.
    -. Wees origineel met de reden waarom je personage hier op school zit. Dit kan vanwege zelfmoordneigingen zijn, doordat hij onhandelbaar was, misschien wel heel iets anders. Het word in ieder geval erg gewaardeerd hier een beetje origineel mee te zijn en niet klakkeloos dat van iemand anders te kopiëren. Eigenlijk gaan alle kinderen waar van hun ouders niet meer wisten wat ze met hen aan moesten, hier naar school.
    -. Algemene regels, en uiteraard geen perfecte personages.
    -. Personages slapen met z'n tweetjes op een kamer, deze tweetallen mogen zelf gemaakt worden.
    -. Probeer zo veel mogelijk met iedereen te spelen! Je mag relatie's van tevoren afspreken, maar ga hier door alsjeblieft niet aan die mensen kleven. We spelen met z'n allen en de school is dan misschien groot. -- Aan het einde van het (hopelijk) eerste speeltopic vind ik het toch wel een must dat je met iedereen een keer hebt staan praten.
    -. Jongens en meisjes een beetje gelijk a.u.b ^^
    -. Minstens 200 woorden per post.
    -. Dingen zoals lesroosters, plattegrond van de school en mogelijkheden tot naar het winkelcentrum gaan etc. komen laten nog. (:

    Lijstje.
    Naam
    Rol [Leerling/leraar.]
    Leeftijd [Liefst tussen de 15/18]
    Geslacht
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Reden van toelating op school [Mag bij leraren weggelaten worden.]
    Kamergenoot [Mag bij leraren weggelaten worden.]
    Verleden
    Extra

    Rollen
    Meisjes.
    [list][*]Jacelyn Adelaide Romanoff - Sangster[*]Cassandra Adira Monroe - Falahee[*]Gereserveerd - Ryouta[*]Gereserveerd - Valois[*]Louise Vanessa Argent. - Oneira[/list]
    Leraren.
    [list][*]Christopher 'Chris' Yates - TouchofMystery[*]Florence Secundfield - Vivir[*]Bronwyn Alexandra Deyes - Talkhouse[*]Julian Canoy - MistyRocker[/list]
    Jongens.
    [list][*]Jason Marquez. - Aureolus[*]Tyler Jay Castillo-Montez. - Falahee[*]Charles Lance Simmons - Lensherr[*]Scott James Hale. - Oneira[*]Kai Leon Raimonds - Majikku[/list]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 13:19 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Van mij mag je aardig ver gaan qua verleden en heftige dingen hoor, lijkt me dat het voor iedereen wel duidelijk was dat dat nou eenmaal voorkomt op scholen zoals deze. (-- Kijk naar mijn personage,) en zo niet, zet ik nog een waarschuwing bovenaan het topic (:


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik wil graag een vrouwelijke docente. c:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik zit eraan te denken om Jared Leto the face claimen, maar ik blijf nog even doorzoeken (:


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    Mag ik een leraar?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Moeten we ook aangeven welk vak de docent(e) geeft?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    JASON MARQUEZ.

    I try so hard to help other people because i have no idea how to help myself.


    Rol
          Leerling.

    Leeftijd
          Jason is momenteel zestien jaar oud en hij verjaard op de twintigste van Juni.

    Geslacht
          Mannelijk.

    Innerlijk
    Depressief. - Goede leugenaar / Acteur. - Terughoudend. - Behulpzaam. - Denker. - Snel Jaloers. - Rustig.


    Uiterlijk


    I act like i don't care, but deep inside, it hurts.

    Reden van toelating op school
    Depressief, zelfmoordpogingen. Mensen wisten niet meer wat ze met hem moesten.

    Kamergenoot
          Wie?

    Verleden
          Alle ellende begon toen Jason zeven was. Zijn vader stierf nadat hij gewond was geraakt bij een gevecht in een voetbalstadion. Op school werd Jason zelf al regelmatig gepest, en op het middelbaar werd dit enkel erger. Hij kwam steeds vaker thuis met blauwe plekken, gekneusde ledematen en bloedneuzen. Hij verborg het zoveel mogelijk voor zijn moeder, verzon er altijd wat om heen. -- Maar toen hij dertien was, ontdekte ze het. Alles wat daarna kwam was verschrikkelijk, een psycholoog, gesprekken met de klas, ze wilde hem helpen maar het werkte niet.
          Toen ook nog eens zijn moeder overleed, werd het Jason allemaal teveel. Het begon met een paar simpele sneeën in zijn arm, maar het eindigde in een serieuze verslaving waar hij niet van af te krijgen was. Hij ging bij zijn oma in huis en heeft het tot zijn vijftiende geheim weten te houden dat hij zichzelf sneed, dat hij zichzelf liever gewoon direct van een klif stortte. -- Maar toen ze er achter kwam, werd hij direct van school gehaald. Ze wisten niet wat ze met hem moesten doen en stuurde hem naar deze school, waar hij nu een klein jaar zit.

    Extra


    I'm sorry I am not perfect. -- I'm sorry I cut. -- I'm sorry I break my promises. -- I'm sorry I want to give up. -- I'm sorry I want to die. -- I'm sorry I want to kill myself. -- I'm sorry I hide my emotions. -- I'm sorry I lie and say I'm fine. -- I'm sorry I am pushing you away.
    -- I'm sorry for everyting.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 18:10 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Talkhouse schreef:
    Moeten we ook aangeven welk vak de docent(e) geeft?


    Liefste wel (:
    Ik zet iedereen er zo bij!


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Mogen het ook praktijklessen zijn trouwens? Aangezien het troubled kiddos zijn, is praktijk denk ik wel belangrijk (:

    Edit: Ik face claim Jared Leto :3

    [ bericht aangepast op 3 nov 2014 - 17:23 ]


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    Jazeker ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    † They say bad things happen for a reason. But no wise word's gonna stop the bleeding †




    † Naam † Melody Vanessa Argent.

    † Rol † Leerlinge.

    † Leeftijd † Ze is zestien en geboren op 27 september 1998.

    † Geslacht † Vrouwelijk.

    † Innerlijk † Iedereen die Melody kent zou haar als een stil iemand omschrijven. En dit is ze ook. Ze heeft gewoon niet veel behoeften om te praten. Gezien ze bang is dat ze de verkeerde dingen zou zeggen. Daarbij; spreken is zilver, zwijgen is goud. Met deze uitspraak is ze het duidelijk eens. Het meisje is best verlegen en zal ook dan niet zo snel een gesprek starten. En als zij dit doet is het over het algemeen niet zonder stotteren of blozen. Over het algemeen ziet iedereen haar wel vrolijk iemand, hoewel ze weinig spreekt. Al haar pijn en verdriet kropt ze op en hierdoor heeft ze een grote last op haar schouders.
    Melody heeft veel geduld en zal deze niet snel verliezen. Ook al is haar lontje kort. Ze zorgt maar dat die wat langer is, dat zou maar gewoon moeten. Jaloezie is ook een slechte eigenschap van haar. Hieraan heeft ze een hekel, maar dit is wie zij is. En daar kan ze niets aan doen. Sommigen zouden haar een bitch noemen vanwege het weinige praten. En dit trekt ze best wel aan. Melody is redelijk onzeker, al ze dit niet laat merken.

    † Secrets always have a price. †


    † Uiterlijk † [FC: Holland Roden] Melody heeft lange, rode lokken. En deze heeft ze van nature. Deze lokken zijn soms krullerig, gezien ze haar haren ook eens stijlt, en zitten meestal los. Soms heeft ze het in een vlecht of in een staart. Maar meestal hangen ze gewoon los over haar schouders. Ze is niet heel erg lang, integendeel. Melody is 1 meter en 66 centimeter lang. En op een of andere manier irriteert dit haar wel. Aangezien iedereen op haar neerkijkt. Toch wilt ze geen hakken dragen. Marteltuigen, noemt ze die dingen. Toch heeft ze af en toe de hakken aan. Dit is wel iets wat ze hatelijk vindt, maar ze wilt ook eens een keertje wat langer zijn. En niet zo'n klein meisje lijken. Dus als ze hakken draagt; zijn ze ook nog wel groot. Haar ogen hebben een bruine kleur en al deze je erg kil aan kunnen kijken. Al ze meestal vrolijk staan met een twinkeling erin. Om deze ogen zitten donkere, lange wimpers waar altijd een laagje mascara op komt. Ook draagt ze meestal eyeliner en donkergrijze of zwarte OOGSCHADUW, hierdoor lijken haar ogen wat donkerder. En vallen ze meer op. Melody haar lippen hebben een zacht roze kleur, met een rodige tint erbij. Meestal zit hier rode of zachtroze lippenstift op. Haar huid is licht, en wordt ook niet zo snel bruin. Ook heeft ze een paar brandwonden. Al ze die wel met verband verbergt.

    † Reden van toelating op school † Haar adoptie ouders wisten niet meer wat te doen gezien ze anorexia had. En toen wilden ze iemand anders maar met haar opzadelen.

    † Kamergenoot † Who wants? c:

    † Verleden † Toen Melody een jaar of acht was zijn haar ouders en oudere broers omgekomen bij een brand. Op wonderlijke wijze heeft zij dit overleefd. Alleen niet zonder slag of stoot. Ze was vanaf haar onderlichaam verlamd en heeft hier dan ook erg lang over moeten doen om weer te kunnen lopen. En nog langer voor fietsen of zwemmen. Ook heeft ze nog steeds op haar onderarmen brandwonden. Ze was na twee jaar daar weg en heeft toen een jaartje in een weeshuis gewoond. Waar ze gewoon met een andere meid; Charlotte, begon met dansen. Hiphop. Hier is Melody dan ook goed in geworden. Toen ze werd geadopteerd door het getrouwde stel; Whittemore. De man en vrouw wilden hun best doen om te zorgen dat Melody misschien een groot deel van alles zou vergeten. Maar dit lukte niet. In plaats van dat kreeg ze juist nachtmerries. Melody is vreselijk kwaad geworden toen de twee wilden dat ze haar achternaam veranderde in Whittemore. Beiden hadden er spijt van en vonden uiteindelijk dat zij fout zaten.
    Melody is die tijd bezig gegaan met dansen en kwam ook in een groep op een dansschool. Hier deed ze mee aan wedstrijden en was ook redelijk goed. Het enige probleem daar was dat de meiden in het dansteam haar zogenaamd te dik vonden en haar hiermee pestte. Dit trok ze erg persoonlijk aan en hierdoor had ze op haar veertiende een lichte vorm van anorexia. De Whittemore's wisten niet meer wat te doen en stuurden haar maar hier heen. Waardoor ze iedere week door haar 'ouders' ook met een psycholoog mag praten. Nu is ze redelijk ervan af en probeert ze weer normaal te eten. Al een terug val uiteindelijk het geval zou kunnen zijn.

    † Extra † Ze is zo'n halfjaar op Felton High.

    † I'm not living. Just surviving. †

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 18:28 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Is de geschiedenis van Kai toegestaan? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:
    Rol: Leraar
    Leeftijd: 28
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk
    Uiterlijk: Fc: Jared Leto
    Geeft les in: Muziek en Drama
    Verleden:
    Extra:

    Klein begin, maar ik moet zo eten, dus als ik klaar ben zorg ik dat ik hem helemaal afkrijg (:


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    Majikku schreef:
    Is de geschiedenis van Kai toegestaan? (:


    Sure ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Zitten de jongens trouwens echt vol want anders heb ik liever een leerling.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    Zitten de jongens trouwens echt vol want anders heb ik liever een leerling.


    Als ze echt vol zitten, zou ik eventueel mijn jongen willen laten vallen zodat jij dan een leerling hebt. Gezien ik zelf ook al een meisje heb.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded