• Pas op! Dit RPG kan heftige onderwerpen bevatten. -- Niet meedoen als je dit ergens tot aanspoort dus.


    Felton High, een kostschool voor probleemkinderen.
          Je zou denken dat je na een jaar daar op school toch wel een stuk beter "opgevoed" zou zijn, maar hier hebben vooral ouders een hele grote fout gemaakt. De leraren konden op een bepaald moment de leerlingen niet meer aan. -- Een groot deel van deze leerlingen eindigt dan ook vrijwel elke dag in het nablijf-lokaal, dé plek om je nieuwste grappen of protesten met je vrienden te bespreken binnen de muren van de school.
          Toch had je op saaiere plekken terecht kunnen komen. Onderling is er een soort ranglijst ontstaan tussen de leerlingen en als je pech hebt, eindig je onderaan en kan je dagelijks smurrie in je tas verwachten van de kinderen die zich heel wat beter voelen dan de rest. Toch ontstaan er vriendschappen en andere relatie's, mensen zien in wie hun vijanden zijn en wie ze het beste allemaal kunnen ontlopen. -- Maar ze hebben een ding gemeen, ze zitten hier niet zomaar en sommige zijn vastbesloten de leraren het leven zuur te maken, hoe vaak ze ook na mogen blijven door hun actie's.

    Regels.
    -. Wees origineel met de reden waarom je personage hier op school zit. Dit kan vanwege zelfmoordneigingen zijn, doordat hij onhandelbaar was, misschien wel heel iets anders. Het word in ieder geval erg gewaardeerd hier een beetje origineel mee te zijn en niet klakkeloos dat van iemand anders te kopiëren. Eigenlijk gaan alle kinderen waar van hun ouders niet meer wisten wat ze met hen aan moesten, hier naar school.
    -. Algemene regels, en uiteraard geen perfecte personages.
    -. Personages slapen met z'n tweetjes op een kamer, deze tweetallen mogen zelf gemaakt worden.
    -. Probeer zo veel mogelijk met iedereen te spelen! Je mag relatie's van tevoren afspreken, maar ga hier door alsjeblieft niet aan die mensen kleven. We spelen met z'n allen en de school is dan misschien groot. -- Aan het einde van het (hopelijk) eerste speeltopic vind ik het toch wel een must dat je met iedereen een keer hebt staan praten.
    -. Jongens en meisjes een beetje gelijk a.u.b ^^
    -. Minstens 200 woorden per post.
    -. Dingen zoals lesroosters, plattegrond van de school en mogelijkheden tot naar het winkelcentrum gaan etc. komen laten nog. (:

    Lijstje.
    Naam
    Rol [Leerling/leraar.]
    Leeftijd [Liefst tussen de 15/18]
    Geslacht
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Reden van toelating op school [Mag bij leraren weggelaten worden.]
    Kamergenoot [Mag bij leraren weggelaten worden.]
    Verleden
    Extra

    Rollen
    Meisjes.
    [list][*]Jacelyn Adelaide Romanoff - Sangster[*]Cassandra Adira Monroe - Falahee[*]Gereserveerd - Ryouta[*]Gereserveerd - Valois[*]Louise Vanessa Argent. - Oneira[/list]
    Leraren.
    [list][*]Christopher 'Chris' Yates - TouchofMystery[*]Florence Secundfield - Vivir[*]Bronwyn Alexandra Deyes - Talkhouse[*]Julian Canoy - MistyRocker[/list]
    Jongens.
    [list][*]Jason Marquez. - Aureolus[*]Tyler Jay Castillo-Montez. - Falahee[*]Charles Lance Simmons - Lensherr[*]Scott James Hale. - Oneira[*]Kai Leon Raimonds - Majikku[/list]

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 13:19 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Die was dan van mij al haha


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik hoop dat het geen probleem is als ik zowel Scott áls Louise morgen af maak. Gezien ik zodra naar voetbaltraining moet, en na dat nog wat leuks voor eco moet doen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Welke rollen zijn er nog vrij? (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik geef iedereen tot Woensdagochtend zijn of haar rol af te maken tenzij diegene echt geen tijd heeft. -- Morgen komt in ieder geval het praattopic, als een groot deel van de rollen (grotendeels) is ingevuld, ook het eerste speeltopic. Iedereen bedankt voor het snelle invullen! (:

    Alles kan nog gereserveerd worden.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Julian Canoy

    "Sometimes I'm hungry, like, hungry in a verbal sense. Which is why I write everything down instead of saying it."





    Bijnamen Zijn familie noemde hem altijd Jules, en hij vindt het vervelend als iemand waarmee hij niet omgaat hem zo noemt.
    Voor vreemden is het gewoon Julian, en voor leerlingen ook, want Julian vindt het niks om zo formeel te doen. De tieners kunnen hem dus bij voornaam noemen.


    Rol Leraar

    Leeftijd 22

    Geslacht Mannelijk

    Innerlijk
    Door zijn fijne jeugd heeft Julian een heel vervormbaar karakter. Hij kan zich altijd goed aanpassen, heeft geleerd om beleefd te zijn en mensen met respect te behandelen. Volwassenen waren dol op hem. Toen hij ouder werd, werd hij stiller. Hij hield er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan. Zijn stille maar vriendelijk karakter is typerend voor Julian. Hij is ook redelijk naïef, hij gelooft al gauw dat er nooit meer iets goeds zal gebeuren als er eens iets tegenzit, laat zich ontzettend snel terugvallen in zijn depressie en gaat af op het oordeel van anderen. Hij isoleert zichzelf graag van andere mensen, maar heeft toch ook wel weer iets met ze. Hij kan voornamelijk goed omgaan met vrouwen, op de één of andere manier. Hij heeft nooit echt vrienden gehad en weet dus ook niet hoe het is om close te zijn met iemand.
    Julian is altijd betrokken geweest in de literatuur. Het boeit hem enorm, hij is van mening dat woorden de manier zijn om te leren toveren. Schrijven is altijd iets geweest wat zijn hoofd leeg kon maken, wat hem beter kon doen voelen en wat zijn uitlaatklep was in moeilijke tijden. Dat gevoel van taal komt van zijn vader, die vroeger op school altijd al een echte studiebol wat betreft talen is geweest.
    Julian's probleem was voornamelijk dat hij niemand had waarmee hij kon praten. Hij kon moeilijk zijn emoties uiten en deze kwamen naar buiten door zichzelf pijn te doen. Dit is een eigenschap die ervoor zorgt dat veel mensen hem introvert vinden. Door zijn problemen kan hij zich inleven in jongeren die worstelen met zichzelf, en hij is van mening dat door de taal op zo'n manier te brengen dat het iedereen aanspreekt, het jongeren écht kan helpen.
    Julian is overigens een echt hondenmens. Hij is dol op de trouwe viervoeters en heeft altijd honden gehad.

    Uiterlijk Julian is een erg knappe jongeman. Hij heeft krullend, halflang chocoladebruin haar wat meestal warrig rondom zijn hoofd zit. Zijn gezicht is heel rond, met bolle wangen en een bleke huid. Hij heeft prachtige bruine ogen. Julian is 1.81m lang, nogal mager en draagt voornamelijk truien of t-shirts met vesten in donkere kleuren. Hij heeft het liefst lange mouwen aan om zijn littekens te verbergen. Verder draagt hij simpele jeans en sneakers. Hij doet niet veel aan zijn uiterlijk, hij scheert zich enkel.
    Faceclaim: Craig Roberts

    "Love is like a lasso controlled by a hot cowgirl. You'd like to escape, because you're scared, but you can't. And at the same time you're craving for the cowgirl to come get you."


    Verleden Julian groeide op in een heel normaal gezin. Hij heeft gewoon twee ouders, een jonger broertje en een jonger zusje. Hij was heel erg gelukkig met zijn leven, tot hij in de puberteit raakte. Hij zakte in een soort spiraal van omslachtigheid en was eigenlijk altijd verdrietig. Dat ging zo door tot zijn veertiende. Hij werd heel erg verliefd op een mooi meisje in zijn jaar, maar ze zag hem niet staan. Dat maakte hem zo vreselijk kapot dat hij opeens niet meer wilde leven. Julian liep soms weg van huis, om door het bos te lopen, dat kalmeerde hem heel erg. Hij nam altijd standaard vier dingen mee: pen, papier, een mes en een zakdoek. Dan zocht hij een mooi plekje uit, bekeek het eens goed en schreef dan gedichten op. En als hij uitgeschreven was, dan pakte hij zijn mes om in zijn armen te snijden. Het bloed depte hij weg met de zakdoeken en die zakdoeken dropte hij ergens in een prullenbak. Zo ging het heel lang door. Op zijn zestiende kwamen zijn ouders erachter en stuurde hem naar een psychiater, met wie hij moest praten en van wie hij medicatie kreeg. Julian groeide over zijn automutilatie heen maar bleef emotioneel beschadigd door die ene verliefdheid die hem nooit ergens had gebracht. Toen ontmoette hij een ander meisje, die een jaar ouder was dan hij. Ze was erg goed voor hem en behandelde hem zoals hij altijd had gehoopt hoe een meisje met hem om zou gaan. Hij werd verliefd op haar en zij op hem, maar opeens moest hij examens doen en na die examens was zij weg. Voorgoed. Julian ging Engels studeren en ging ondertussen bezig met het schrijven van een boek, over de twee meisjes in zijn leven. Na 4 jaar haalde hij zijn diploma en solliciteerde bij een kostschool voor probleemjongeren, waar hij werd aangenomen.

    Extra Leraar Engels

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 18:15 ]


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Aureolus schreef:
    Ik geef iedereen tot Woensdagochtend zijn of haar rol af te maken tenzij diegene echt geen tijd heeft. -- Morgen komt in ieder geval het praattopic, als een groot deel van de rollen (grotendeels) is ingevuld, ook het eerste speeltopic. Iedereen bedankt voor het snelle invullen! (:

    Alles kan nog gereserveerd worden.


    Dus een mannelijke jongere kan ook? :'p


    Rise and rise again until lambs become lions

    Mannelijke jongere kan ook ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Aureolus schreef:
    Mannelijke jongere kan ook ^^


    Dan reserveer ik bij deze een jongen! (:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik zet je er zo bij! :3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ugh, heeft iemand een paar goede slechte eigenschappen die ik evt kan gebruiken? Ik heb nu gemoedelijk en slordig, maar ik wil hem natuurlijk géén Gary Stu maken.


    I'll stop laughing as soon as it stops being funny

    Ik zou zeggen, kijk naar de goede eigenschappen -- Welke slechte eigenschap kan je daar tegenover zetten?

    Iemand trouwens nog wat aan te merken op Jason? ^^


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Dus geen kamergenoot en/of relatie voor Kai. Wordt gezellig (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik twijfel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jason is gewoon hetero, dus relatie zit er niet in. Daarnaast denk ik niet dat het goed afloopt met die twee gezien ze qua karakter ook nogal botsen zo te zien :3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Wat vinden jullie van Julian? Damn, ik ben verliefd op z'n faceclaim :')

    Ik vind Jason echt fantastisch, zijn problemen komen wel een beetje overeen met die van Julian. En natuurlijk is Thomas Sangster echt een hottie


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner