• Wat is de bedoeling?
    Het is de bedoeling dat je een gedicht schrijft met als thema 'herinneringen aan Quizlet'. De goede of de slechte. Misschien zelfs een ode aan de vriendschappen die je aan de site over hebt gehouden. Wees creatief! Alle gedichten die hier worden gepost, zullen in een poll gezet worden. Het gedicht met de meeste stemmen is de winnaar van deze speciale dichtwedstrijd.

    Regels
    * Je mag maar één gedicht inleveren. Het is niet mogelijk om dit gedicht te veranderen: ingeleverd is ingeleverd. Dit is om te voorkomen dat gedichten worden veranderd terwijl er al door users wordt gestemd.
    * Je gedicht moet te maken hebben met het gegeven thema ‘herinneringen aan Quizlet’.
    * Je gedicht mag zowel in het Nederlands als in het Engels geschreven zijn.
    * Het is verboden om een gedicht in te leveren dat al bestaat (zowel een gedicht van jezelf als een gedicht van iemand anders > plagiaat). Het is dus de bedoeling dat je iets geheel nieuws inlevert en het je eigen werk is.
    * Gedichten moeten minimaal 8 regels en 2 strofes bevatten.

    * Als je met verschillende accounts op jezelf/een andere user stemt, riskeer je een xOTM – ban. Deze ban houdt in dat je voor drie maanden niet meer mee mag doen aan wedstrijden en niet meer mag stemmen. Daarnaast ben je gediskwalificeerd voor deze speciale dichtwedstrijd.


    Inleveren
    * Je gedicht kan ingezonden worden tot en met 7 november (dus tot 23.59 uur) in dit topic. Stemmen op de poll kan tot 8 november.
    * Je levert op deze manier in: Username: Titel. Gebruik hierbij geen extra codes (bijvoorbeeld cursief, een andere kleur, een ander lettertype, et cetera). Wanneer je gedicht niet op deze manier ingeleverd wordt, wordt deze niet in het topic gezet en zal hij dus niet mee doen met de wedstrijd.


    Bij wie kan ik terecht als ik een vraag heb?
    *Hier in het topic, bij Mulleroni, Aldea, Inquisitor, Derive, Teresa, Scandal en Camaro.

    Daarnaast vragen wij jullie:
    * Je hoeft niet te zeggen dat je meedoet, als je je SA ingeleverd hebt komt je verhaal in een lijst en wordt je automatisch in de poll gezet.
    * Je nieuwe username door te geven als je deze veranderd hebt, zo kunnen wij de polls ook up to date houden.
    *Andermans werk niet af te kraken, geen onrust/haat zaaien, of het topic vol te spammen.
    * Het stemmen eerlijk te laten verlopen. Stem één keer en niet op meerdere accounts. Ook zouden we het appreciëren als men ook daadwerkelijk de verhalen leest en er niet aan vriendjespolitiek wordt gedaan.


    Wat kun je winnen:
    De winnaar krijgt 25 credits!

    Inzendingen:
    mysterieus Q, mijn reddende engel...
    DontDropp 10 years a family
    lovelyreads Hervonden passie

    POLL

    [ bericht aangepast op 4 nov 2014 - 11:07 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 9 nov 2014 - 15:18 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Oeps, de halve post was weggevallen x] Nu klopt hij!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dit vind ik leuk, even mijn topics. :3


    wat was dit ookalweer

    xBooBear: Schrijven


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Lovelyreads: Hervonden passie

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 17:00 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Het klinkt als een leuke opdracht, dus nu hoef ik er alleen nog tijd voor te vinden. :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    myterieus : Mijn reddende engel

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Denkend aan Quizlet,
    zie ik vele verhalen,
    die traag door gebruikers,
    zijn ontstaan...


    :') Oké, nee. Misschien dat ik hier nog serieus aan mee ga doen, maar dan moet ik wel met een goed idee komen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind de wedstrijden voor het jubileum echt heel leuk, maar het is jammer dat er zo weinig tijd voor is. Er doen helaas maar weinig mensen mee...


    i put the fun in funeral

    Mijn gedicht: 10 years a family

    [ bericht aangepast op 7 nov 2014 - 22:00 ]


    If you're going through hell, keep going - Winston Churchill

    Oh, ik heb nog heel even. Snel denken :Y)


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio: De buitenkant


    wat was dit ookalweer

    Einmana : QUIZLET


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Het stemmen kan beginnen: klik hier voor de poll.
    May the odds be ever in your favor.

    * De poll is later online gekomen dan van te voren aangegeven is. Hiervoor onze excuses.
    Natuurlijk blijft er voldoende tijd over om te stemmen op de prachtige gedichten.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2014 - 15:19 ]


    Derive schreef:
    Het stemmen kan beginnen: klik hier voor de poll.
    May the odds be ever in your favor.

    * De poll is later online gekomen dan van te voren aangegeven is. Hiervoor onze excuses.
    Natuurlijk blijft er voldoende tijd over om te stemmen op de prachtige gedichten.


    Waarom staan de gedichten van Einmana en Fabrizio er niet bij?

    Allerliefste users,

    Vanwege alle feestelijke activiteiten welke georganiseerd zijn door het team zijn niet alle deadlines binnen de speciale wedstrijdtopics gehaald. Hierdoor is er besloten om het stemmen op de polls door te laten lopen tot morgenmiddag 11.59 uur.
    Daarna zal om 12.00 een algemeen topic geopend worden waarin alle winnaars van de speciale wedstrijden bekend worden gemaakt.

    Alvast onze excuses voor het ongemak en moge de beste winnen.

    Liefs,
    Moderators