• Soren Virtanen

    •••

    Human • Guardian • 25 • Outfit • @ Carnival • & Laurel
          Soren.
          Alhoewel zijn gehoor niet voldoende is ontwikkeld om haar stem te kunnen horen, ziet hij zijn naam gevormd — haar mondhoeken die omhoog krullen. Wanneer haar kijkers eveneens oplichten, ziet hij haar schouders ontspannen. Rondom haar hele lichaamshouding hangt een rust, alle stress verdwenen — een complete verandering.
          Vanwege het gemompel van anderen krijgt Soren in de gaten dat Laurel in beweging is weten te komen — op weg richting niemand minder dan hijzelf. Grijnzend stapt hij naar voren, haar tegemoet willen komend binnenin de menigte. Wanneer ze start te sprinten blijft hij echter doodstil stilstaan — de plotseling gevoelens van niets minder dan liefde rondom hem heen spoelend als een vloedgolf. Alhoewel ze elkaar slechts een minimale periode werkelijk echt kennen, heeft Laurel een vaste plaats verworven binnenin zijn kleine leven. Soren slikt moeizaam.
          'Vang!'
          Lachend weet hij zijn armen op tijd te openen voor een vliegende Laurel — haar armen om zijn nek in seconden. Ondanks dat ze middenin een menige staan, voelt het alsof zij tweeën de laatste personen op de aarde zijn momenteel. Voorzichtig krullen zijn armen zich rondom Laurel — haar ondersteunend tegen zijn lichaam.
          'Je bent echt weer terug.'
          Soren voelt zijn grijns langzaam veranderen in een oprechte glimlach — zijn kijkers slechts gefocust op haar gezicht.
          'Welkom thuis.'
          Alle warme gevoelens binnenin zijn borstkas vergroten, de duisternis rondom zijn verleden momenteel verlichtend. Onbewust versterken zijn armen hun greep rondom Laurel's bevende lichaam, haar dichter tegen zich aantrekkend. Wanneer hij haar kijkers kortstondig ziet shiften, plaatst hij haar voorzichtig op de grond. Zijn armen blijven rondom haar — hun lichamen vrijwel samen gesmolten tot één. Ondanks dat hij zijn kijkers standvastig op Laurel gericht houdt, voelt hij de volle maan boven hun hoofden fel branden.
          'Voordat het te laat is—'
          Soren brengt zijn rechtse hand omhoog richting Laurel's blozende wang — deze omvattend als kostbaar materiaal. Voorzichtig buigt hij naar voren, hun lippen samenkomend als puzzelstukjes. Soren ademt haar geur kortdurig diep in — bossen, natuur en thuis. Veel te snel laat hij haar los. Direct mist hij haar nabijheid.
          'Wees voorzichtig vanavond, ja? Kom weer bij me terug. Neem geen risico's, oké?'
          Voor enkele seconden richt Soren zijn blik over Laurel's schouder — kijkend naar de plaats waar ze zojuist vandaan is gekomen. Grijnzend richt hij zijn kijkers op haar, een kwajongensachtige blik verschijnend in hen. Zojuist had hij haar gezoend in een menigte terwijl een gedeelte van haar pack toekeek.
          'Dit was een mooie introductie. Ik zal later m'n excuses maken bij je packleden daarzo.'

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 11:14 ]


    •

    *

    [ bericht aangepast op 9 dec 2018 - 19:57 ]


    •

    Jaaaaaa, Mirte, love it! Wil je mij erbij zetten, alsjeblieft?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iucifer schreef:
    Jaaaaaa, Mirte, love it! Wil je mij erbij zetten, alsjeblieft?


    Ghehe — jou altijd, bookbuddy. :Y)


    •

    Nu ik weer ben aan het lezen wil ik er ook wel bij! Is dit ook het topic waar je je gelezen boeken sterretjes kon geven (of verwar ik dat met een ander topic XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nighthawks schreef:
    Nu ik weer ben aan het lezen wil ik er ook wel bij! Is dit ook het topic waar je je gelezen boeken sterretjes kon geven (of verwar ik dat met een ander topic XD)


    Yes, dat is dit topic. We beginnen pas in 2019, maar je kan al boeken van je to read lijstje doorgeven. :Y)


    •

    Nighthawks schreef:
    Nu ik weer ben aan het lezen wil ik er ook wel bij! Is dit ook het topic waar je je gelezen boeken sterretjes kon geven (of verwar ik dat met een ander topic XD)


    Dit kan toevallig ook bij Bookbuds. Al zijn er niet zoveel actieve mensen meer, maar ik ben het aan het vernieuwen voor 2019 hehe


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yess, Mt vast.


    Stenenlikker

    Ik weet niet hoeveel ik ga lezen in 2019.
    Maar super leuk idee ^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ga dit weekend even kijken naar wat ik wil gaan lezen volgend jaar!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    *

    [ bericht aangepast op 10 dec 2018 - 21:38 ]


    •

    Hallo lieve Q. lezers,
    Het is overmorgen alweer zo ver — de start van het nieuwe jaar. Ik ben zelf van plan om het lezen weer op te gaan pakken. De afgelopen maand (ja, maand) heb ik een enorme reading slump gehad en heb ik geen één boek gelezen, wat best wel schrikbarend is voor mij. Ik ben er weer helemaal klaar voor om mezelf te gaan verliezen in boeken en het eerste boek wat ik ga lezen, ligt al klaar op mijn nachtkastje.

    Hopelijk blijft dit topic levendig door het hele jaar heen en raden we elkaar super leuke boeken aan waar we met z'n allen van kunnen genieten. :Y)

    Liefs,
    Mirte


    •

    Ik ben helemaal excited om mijn to-read lijst van komend jaar op te stellen c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Morales schreef:
    Ik ben helemaal excited om mijn to-read lijst van komend jaar op te stellen c:


    Yesss dit is de instelling die we willen zien. :Y)


    •

    Oeh, ik ga hier nu even voor zitten! I'm excited! 2019 ben ik van plan een shitton aan boeken er doorheen te gaan jagen.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2018 - 18:14 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mijn to-read voor 2019 is er ook c:

    Ik heb de boeken waar ik nog mee bezig ben, maar die ik waarschijnlijk niet voor 2019 afkrijg, er ook bij gezet. Kan ik mijn lijst trouwens nog aanpassen als het ertoe aankomt? Want soms zie ik een random boek en denk ik: die moet ik lezen. Ik heb meestal niet echt een heel vaste lijst van boeken die ik wil lezen voor een jaar, ik lees meestal gewoon waar ik op dat moment zin in heb :') Maar dit zijn de boeken waar ik het meest naar uitkijk, dus waarschijnlijk ga ik er wel een heel aantal uit deze lijst lezen c: De volgorde van de boeken is trouwens compleet random.

    Boeken die ik uit wil lezen in 2019, gestart in 2018:
    x A Song of Ice and Fire - George RR Martin
    x The Catastrophic History of You and Me - Jess Rothenberg
    x The Raven Boys - Maggie Stiefvater
    x Brief Answers to the Big Questions - Stephen Hawkings
    x Vicious - V.E. Schwab
    x Under the Dome - Stephen King

    Boeken waaraan ik nog moet beginnen:
    x Vengeful - V.E. Schwab
    x A Darker Shade of Magic - V.E. Schwab
    x City of Ghosts - Victoria Schwab
    x Schaduwen der verdoemenis - Natascha van Limpt
    x Wayward Son (Simon Snow 2) - Rainbow Rowell (zou in 2019 moeten uitkomen)
    x Fangirl - Rainbow Rowell
    x Caraval - Stephanie Garber
    x They Both Die at the End - Adam Silvera
    x More Happy Than Not - Adam Silvera
    x What If It's Us - Adam Silvera & Becky Albertalli
    x Call Me By Your Name - André Aciman
    x Wonder - R.J. Palacio
    x Shadow and Bone - Leigh Bardugo
    x Siege and Storm - Leigh Bardugo
    x Ruin and Rising - Leigh Bardugo
    x Six of Crows - Leigh Bardugo
    x Crooked Kingdom - Leigh Bardugo
    x Red Rising - Pierce Brown
    x Miss Peregrine's Home for Peculiar Children - Riggs Ransom
    x An Ember in the Asher - Sabaa Tahir
    x Children of Blood and Bone - Tomi Adeyemi
    x Geekerella - Ashley Poston
    x The Hate U Give - Angie Thomas
    x Autoboyography - Christina Lauren
    x The Isle of the Lost - Melissa de de la Cruz
    x Illuminae - Amie Kaufman
    x Seafire - Natalie C. Parker
    x American Gods - Neil Gaiman
    x Norse Mythology - Neil Gaiman
    x Coraline - Neil Gaiman
    x The Graveyard Book - Neil Gaiman
    x Sabrina - Nick Drnaso
    x The Diabolic S.J. Kincaid
    x Miles Morales - Jason Reynolds
    x All American Boys - Jason Reynolds
    x Long Way Down - Jason Reynolds
    x Circe - Madeline Miller
    x Neverwold Wake - Marisa Pessl
    x Sheets - Brenna Thummler
    x Renegades - Marissa Meyer
    x A Very Large Expanse of Sea - Tahereh Mafi
    x An Absolutely Remarkable Thing - Hank Green

    [ bericht aangepast op 30 dec 2018 - 20:46 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.