• Hooi! (:

    Ik heb een klein probleempje. Mijn mobiel gaf aan te weinig opslagruimte te hebben. Dus natuurlijk, ging ik dingen verwijderen.
    Maar ik kan geen enkel plaatje of foto verwijderen. Ik kan op mijn mobiel niet eens naar ''gallerij''. :/

    Dus toen dacht ik slim te zijn door mijn mobiel aan de laptop te koppelen en op die manier foto's te wissen. Alle zelfgemaakte foto's/filmpjes.
    Maar ook dat lukt niet, want onderstaand plaatje (is aanklikbaar) is wat ik te zien krijg.

    Kan iemand me hiermee helpen? Ik snap niet zo goed wat ik nu doen moet en naar mijn idee staat er niet eens een beveiliging op! :')
    Thanks! :3

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 15:48 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aish. Dat heb ik ook al een paar keer gehad. Ik ga meestal naar mijn camera toe dan en dan komt er natuurlijk zo'n melding te staan van geheugen vol en sluiten. Dan klik ik op sluiten, maar ben ik nog steeds op mijn camera. Dan klik ik waar ik mijn foto's/video's die ik gemaakt heb en verwijder ze dan of zend ze naar mijn mail om ze dan te verwijderen. Dus niet bij de galerij. Ik weet niet of dat bij jou kan, maar je kan het altijd proberen. ^^ Het lukt bij mij in ieder geval wel.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Heb je een samsung? Anders moet je proberen via je camera naar de foto's te gaan (bij mij is dat als ik mijn camera open links onder in.) bij mij lukt het dan wel om er een stel te verwijderen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Heb je een samsung? Anders moet je proberen via je camera naar de foto's te gaan (bij mij is dat als ik mijn camera open links onder in.) bij mij lukt het dan wel om er een stel te verwijderen.


    Ja, inderdaad. Dit bedoel ik. Dit klinkt opeens een heel stuk makkelijker dan mijn uitleg.:')


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    @Buddy en Telcontar
    Ook dat lukt niet. :/
    Hmpf ik ga maar veel apps verwijderen in de hoop dat dat het probleem ook oplost. En dan daarna alle shitload aan foto's/ videos en plaatje verwijderen als het allemaal lukt. :p

    Thanks though. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vraagje:
    Hoort iets over de 300MB niet al genoeg ruimte op je mobiel te zijn? Ik heb ook talloze Samsung apps die er al opstonden toen ik mijn mobiel (Samsung Galaxy Note GT N7000) kreeg maar waar ik niets mee doe. Maar ik weet niet of ik die ook kan verwijderen.

    Ik kan overigens nog steeds niet naar mijn gallerij op mijn mobiel en om eerst een foto te maken (maar dan niet echt te maken) en via daar de al gemaakte foto's te bekijken/verwijderen lukt ook niet..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Vraagje:
    Hoort iets over de 300MB niet al genoeg ruimte op je mobiel te zijn? Ik heb ook talloze Samsung apps die er al opstonden toen ik mijn mobiel (Samsung Galaxy Note GT N7000) kreeg maar waar ik niets mee doe. Maar ik weet niet of ik die ook kan verwijderen.

    Ik kan overigens nog steeds niet naar mijn gallerij op mijn mobiel en om eerst een foto te maken (maar dan niet echt te maken) en via daar de al gemaakte foto's te bekijken/verwijderen lukt ook niet..


    Aish. Ehmm. Bij mij staat er inderdaad dan ook veel ruimte maar dan staat er dat het bijna vol is.--"
    Maar dat kun je niet verwijderen omdat die er al bij de fabrieksinstellingen opstonden. Zwaar klote, maar het kan niet.
    Heb je misschien nog andere apps gedownload? Want die kun je wel verwijderen en zo kun je wel weer je galerij in.
    En anders kun je - je mobiel altijd nog resetten.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 18:53 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik heb mijn mobiel gereset. Alleen nu kan ik wel de gallerij in. Maar ik wilde via de laptop alle whatsapp plaatjes verwijderen maar ik kreeg weer die stomme melding.. En ik wil ze niet 1 voor 1 gaan verwijderen als het niet hoeft. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Ik heb mijn mobiel gereset. Alleen nu kan ik wel de gallerij in. Maar ik wilde via de laptop alle whatsapp plaatjes verwijderen maar ik kreeg weer die stomme melding.. En ik wil ze niet 1 voor 1 gaan verwijderen als het niet hoeft. :')


    Ahh. Oké. ^^
    Daar weet ik niks op... Volgens mij gaat dat ook nooit kunnen op een laptop denk ik. Maar als je - je whatsapp foto's allemaal wilt verwijderen, dan kun je als je - je galerij in gaat gewoon op dat het beginscherm van de galerij met alle andere mappen met foto's, een aantal seconden mapje/kopje "whatsapp foto's" drukken, zonder los te laten, en dan komt er zo'n vinkje en kun je gewoon alles in één keer verwijderen. Maar ik weet niet of je alles wilt verwijderen?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Telcontar schreef:
    (...)

    Ahh. Oké. ^^
    Daar weet ik niks op... Volgens mij gaat dat ook nooit kunnen op een laptop denk ik. Maar als je - je whatsapp foto's allemaal wilt verwijderen, dan kun je als je - je galerij in gaat gewoon op dat het beginscherm van de galerij met alle andere mappen met foto's, een aantal seconden mapje/kopje "whatsapp foto's" drukken, zonder los te laten, en dan komt er zo'n vinkje en kun je gewoon alles in één keer verwijderen. Maar ik weet niet of je alles wilt verwijderen?


    Jup ik wil alles verwijderen. Heb ik namelijk weer een hoop van mijn mobiel af. :p

    Oeh thanks! Het lukt!! Yaaaaaay! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Jup ik wil alles verwijderen. Heb ik namelijk weer een hoop van mijn mobiel af. :p

    Oeh thanks! Het lukt!! Yaaaaaay! _O_


    Hahaha, mooi zo. Geen dank. ^^ Ik ben blij voor je dat het gewerkt heeft. (:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 21:06 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Vraag het McGeek (:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 22:22 ]


    Not all those who wander are lost.

    Slotje op aanvraag.


    Pretty is just a pretty word.