• Aangezien ik vandaag een studiedag had ging ik met mijn moeder en lieve zus voor het eerst naar de Primark! We zijn er eigenlijk nog nooit geweest vanwege het gerucht van kinderarbeid etc. Maar mijn studiedag zat er aan te komen, en toen ik het voorstelde vond mijn moeder het een goed idee, we besloten om achteraf ook nog even naar de Nijhof in Baarn te gaan. Dus wij kwamen aan bij de Primark in Almere, en we wisten niet wat we zagen! Kleding OVERAL voor de goedkoopste prijzen, en ook gewoon leuke kleding! Ik wist dat het goedkoop was, maar zó goedkoop? Eigenlijk dacht ik helemaal niet meer na over de geruchten, en ik ging gewoon mijn gang... Nou ja, eerst moesten we zoeken waar te beginnen.

    Uiteindelijk heb ik met mijn moeder samen, en een sweater van mijn broer voor €162 geshopt haha xD 12 euro boven ons budget.
    Wij beschuldigden de sweater van m'n broer

    Ik wou deze ervaring even met jullie delen.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Even toch nog een keer mengen.

    Wat maakt het uit, als mensen met minder geld kleding nodig hebben, dan halen ze het lekker bij die winkels. I mean, niet iedereen hoeft in die dure fabriekskleding te lopen neem ik aan? Als ik mijn kleding bij Zeeman wil halen dan haal ik het omdat het goed zit, ongeacht kinderarbeid of niet.


    Maar goed. Volgens mij wilde de maker hier geen discussie mee uitroepen dus nu laa ik mezelf er echt buiten (mits er op me gekat word). Want tegenwoordig kan geen enkele topic meer zonder discussie verschijnen (:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2014 - 19:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben er twee weken gelden nog geweest. Nog nooit zo weinig uitgegeven voor een jeansbroek en een jas.


    Take me to wonderland

    Ja de foto is van Internet maar zo zag die er vandaag wel uit, en het was helemaal niet druk!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Rawen schreef:
    Ja de foto is van Internet maar zo zag die er vandaag wel uit, en het was helemaal niet druk!


    Gaaf, I wish dat dit in Zaandam zo was :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Even toch nog een keer mengen.

    Wat maakt het uit, als mensen met minder geld kleding nodig hebben, dan halen ze het lekker bij die winkels. I mean, niet iedereen hoeft in die dure fabriekskleding te lopen neem ik aan? Als ik mijn kleding bij Zeeman wil halen dan haal ik het omdat het goed zit.


    Maar goed. Volgens mij wilde de maker hier geen discussie mee uitroepen dus nu laa ik mezelf er echt buiten (mits er op me gekat word). Want tegenwoordig kan geen enkele topic meer zonder discussie verschijnen (:


    Dat zeg ik ook niet, maar hier wordt beweerd dat dure kledingwinkels duurder zijn omdat ze hun geld in eigen zak houden en dat is gewoon niet zo.
    Voor de rest: iedereen kiest volledig waar hij/zij zijn/haar kleren koopt. Ben ik het volledig mee eens.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wait, what, heb je met de sweater van je broer geshopt? Sweaters kunnen toch niet lopen? Of las ik het nu verkeerd? :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Wait, what, heb je met de sweater van je broer geshopt? Sweaters kunnen toch niet lopen? Of las ik het nu verkeerd? :')


    :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elmorria schreef:
    I love love love love de primarkt :3
    Ik ben meestal 88% in primarkt kleding


    Precies dit..als het niet voor de volle 100% is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hmm, zelf ben ik niet echt van de Primark, maar leuk dat je wat gevonden hebt!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    De kleren in die winkel zijn niet echt mijn stijl, maar fijn dat jij je daar los hebt kunnen kopen!


    Tijd voor koffie.

    Vinception schreef:
    Wait, what, heb je met de sweater van je broer geshopt? Sweaters kunnen toch niet lopen? Of las ik het nu verkeerd? :')


    Hahaha leuk toch, hij was heel gezellig ;)


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Primark Arnhem is ook redelijk netjes (vind ik) maar vind je het gek met hoeveel personeel er loopt x') leuk dat je er goed heb weten te shoppen - ik zelf ben ook Primark fan (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben niet bepaald een fan van de Primark, ondanks dat de kleren soms wel heel leuk zijn vind ik het altijd te overvol en te chaotisch :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind die winkel echt verschrikkelijk, want het is zo chaotisch en die kleren daar zijn niet mijn stijl en als ik iets vind dat ik leuk vind, dan is het weer zoiets dat élk meisje in Nederland al draagt en dat is ook niet wat ik wil (cat) En zo goedkoop vind ik die winkel nu ook weer niet, vind ik.

    Mijn zusje wilde er per sé heen en ik zocht echt al heel lang naar een Harry Potter shirt dus we gingen er heen en ik heb mijn shirt gekocht (en een joggingbroek) en mijn zusje kocht een heleboel kleding.
    Eigenlijk ben ik ook echt tegen al het slechte arbeid gebeuren maar ik wou dat shirt gewoon echt heel graag :x


    Spoiler alert: you will save yourself