•      
          Wanneer de blondharige jongedame hem weet te complimenten rondom het dragen van een vrouwelijke jurk, besluit Rogan om geen reactie te geven — aangezien hij haar duidelijke vragen wil stellen, zoekend naar antwoorden. Rogan stelt deze vragen uiteindelijk, waarop de jongedame het fatsoen heeft om beschaamd te kijken, gelukkig. Natuurlijk heeft Raven weinig ervaring rondom jongemannen, daarvan was Rogan zichzelf bewust rondom alles. Alhoewel, het is geen reden om hem ronduit te negeren na een gezellige avond.
          'Sorry. . . je hebt helemaal gelijk. Ik had je niet moeten ontlopen.' Raven bijt op haar onderlip, waardoor Rogan ietwat af weet te koelen — een zwakte voor de jongedame ontstaan op de avond van het huidige gespreksonderwerp. 'Die nacht. . . . . jij — wij. . . Sorry.' Raven's kijkers wisselen van concentratie, waardoor ze Rogan af en toe aankijkt — om vervolgens af te dwalen. Rogan spreekt zijn woorden uit over Pritchard, maar blijft in gedachten denken over Raven. Wat zit haar zo dwars? Waarom blozen haar wangen rood?
          Plotseling weet de realisatie bij hem hardhandig binnen te komen, waardoor zijn mond daadwerkelijk openvalt. Dacht Raven werkelijk waar dat ze gezamenlijk seks hebben gehad? Rogan's handen ballen zichzelf direct als vuisten, simpelweg omdat dat de enige manier is van emoties uiten voor de jongeman.
          'What the fuck, Raven? Denk je nu werkelijk waar dat ik zo'n misbruik van je gemaakt heb? Ik weet dat m'n reputatie barslecht is. Maar, dit?' Rogan kijkt walgend, zijn neus opgetrokken. Zelfs hij heeft persoonlijke grenzen, helemaal rondom jongedames. Was dit de reden dat ze hem zo heeft ontlopen?
          'Het antwoord is volmondig nee. We hebben niets gedaan. Ik heb je met geen vinger aangeraakt — je begon je zelf uit te kleden in m'n kamer.' Hoofdschuddend draait Rogan zichzelf rondom, slechts eenmalig naar achteren terugkijkend. 'I shouldn't even be surprised,' bijt hij haar nog toe, voordat hij naar voren stapt.



    Life sometimes punches you in the face
    but you've just gotta punch it harder.

    Rogan Welsh

    23 • Black 5th Year • Field • Outfit • @ Auditorium • & Raven

    [ bericht aangepast op 21 sep 2021 - 21:09 ]


    Er is ook altijd wel wat. Dan is mijn profiel niet goed. Dan zijn mijn foto's op Facebook niet goed. Dan is dit niet goed, dan is dat niet goed. Godverdomme mensen, kap eens met zeuren en bemoei je met je eigen zaken. Ik ben het zó zat soms. BAH.


    26 - 02 - '16

    Wat zijn we toch weer zielig.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    I fucking hate you.


    26 - 02 - '16

    Ach, kut. Fuckzooi. Ik had alles al ervoor klaar D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You've become living a lie you call a life.


    26 - 02 - '16

    Whoee, klaar met de eerste module ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kon ik maar elke dag hardlopen.


    Your make-up is terrible

    Ugh, ik moet een master post gaan maken.En kiezen tussen Hummingbird of Mal D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zo fijn als een deel van notabene je schoolexamen kwijt raakt. ._.

    @Sam: I'd say anime-planet. :')

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 15:18 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Woow, 83 van de 100 vragen goed ;D
    Jammer van één opgave, gezien daar de helft van mijn fouten in zitten

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 15:39 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misschien volgend jaar naar Zuid-Afrika. Dat zou zo geweldig zijn.

    Het toppunt van blijheid is als je een uur skipt en de leraar je toch op aanwezig zet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Weet je wel dat je ontzettend dom bent en morgen dat debat voor mij gaat verknallen? Je hebt de arumenten veranderd, dude! Als jij ze niet leert zoals ze in het schema staan, ben ik morgen de pineut bij de verweerbeurt en dan heb ik een slecht cijfer (die 20% meetelt voor mijn eindcijfer)! Als je dat doet, ben je zwaar de lul.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2014 - 17:19 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wat een bs weer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom trek jij je zoveel aan van de muziekschool? Ik heb ook andere hobby's, dat weet je. Het is niet omdat jij muziekschool voor alles zet dat ik dat ook moet doen.


    help