•      
          Wanneer de blondharige jongedame hem weet te complimenten rondom het dragen van een vrouwelijke jurk, besluit Rogan om geen reactie te geven — aangezien hij haar duidelijke vragen wil stellen, zoekend naar antwoorden. Rogan stelt deze vragen uiteindelijk, waarop de jongedame het fatsoen heeft om beschaamd te kijken, gelukkig. Natuurlijk heeft Raven weinig ervaring rondom jongemannen, daarvan was Rogan zichzelf bewust rondom alles. Alhoewel, het is geen reden om hem ronduit te negeren na een gezellige avond.
          'Sorry. . . je hebt helemaal gelijk. Ik had je niet moeten ontlopen.' Raven bijt op haar onderlip, waardoor Rogan ietwat af weet te koelen — een zwakte voor de jongedame ontstaan op de avond van het huidige gespreksonderwerp. 'Die nacht. . . . . jij — wij. . . Sorry.' Raven's kijkers wisselen van concentratie, waardoor ze Rogan af en toe aankijkt — om vervolgens af te dwalen. Rogan spreekt zijn woorden uit over Pritchard, maar blijft in gedachten denken over Raven. Wat zit haar zo dwars? Waarom blozen haar wangen rood?
          Plotseling weet de realisatie bij hem hardhandig binnen te komen, waardoor zijn mond daadwerkelijk openvalt. Dacht Raven werkelijk waar dat ze gezamenlijk seks hebben gehad? Rogan's handen ballen zichzelf direct als vuisten, simpelweg omdat dat de enige manier is van emoties uiten voor de jongeman.
          'What the fuck, Raven? Denk je nu werkelijk waar dat ik zo'n misbruik van je gemaakt heb? Ik weet dat m'n reputatie barslecht is. Maar, dit?' Rogan kijkt walgend, zijn neus opgetrokken. Zelfs hij heeft persoonlijke grenzen, helemaal rondom jongedames. Was dit de reden dat ze hem zo heeft ontlopen?
          'Het antwoord is volmondig nee. We hebben niets gedaan. Ik heb je met geen vinger aangeraakt — je begon je zelf uit te kleden in m'n kamer.' Hoofdschuddend draait Rogan zichzelf rondom, slechts eenmalig naar achteren terugkijkend. 'I shouldn't even be surprised,' bijt hij haar nog toe, voordat hij naar voren stapt.



    Life sometimes punches you in the face
    but you've just gotta punch it harder.

    Rogan Welsh

    23 • Black 5th Year • Field • Outfit • @ Auditorium • & Raven

    [ bericht aangepast op 21 sep 2021 - 21:09 ]


    Khamul schreef:
    (...)

    Dat ken ik echt zo erg seriously. Mijn ouders controleren alles wat ik op Facebook zet D:


    Nja mijne niet echt. Maar ze gaan meteen in discussie als ik er iets opzet dat zij niet leuk vinden of zo. Mijn moeder heeft mij op Facebook en m'n vader heeft geen Facebook, gelukkig. Maar het is zo vervelend dat ze telkens, als ik iets "negatiefs" neerzet dat er gezeikt wordt. Word het gewoon zat.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is verreweg hun beste nummer tot nu toe. Dat moet ik echt toegeven.


    :)

    Psychobat schreef:
    (...)
    Amen.


    Kijk je het momenteel ook op Net5? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik word telkens wanneer er tijdens de les op de deur geklopt wordt echt weer enorm bang dat het iemand van het CLB is die boos op me is omdat ik me niet aan mijn belofte gehouden heb, ugh. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Almost two years ago, and still it crosses my mind.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    DiNozzo schreef:
    (...)
    Kijk je het momenteel ook op Net5? :3

    Jaa. We kijken het samen bij onze moeder.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jazzie schreef:
    (...)
    Jaa. We kijken het samen bij onze moeder.


    Leeuk! :3
    Ik kijk het ook altijd net mijn ouders (me pa vind het nu ook leuk. Terwijl hij eigenlijk niet van series houdt. :p) maar vanavond niet, omdat ze bardienst draaien. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wou dat je me nooit gezegd had dat je me leuk vind :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Is er hier iemand die mijn nagels voor mij wil lakken? Damnit, ik mors de hele tijd. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom doe ik überhaupt nog mijn best verdomme

    Omg, Harry Potter time! DOBBY! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fijn is dat (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oké. Ik haat dit. Ik heb pijn, overal om me heen is gezeur en ik voel me verschrikkelijk.


    26 - 02 - '16

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Kijk je het momenteel ook op Net5? :3

    Yeah. Nouja, keek. :'3 Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morgen examen en ik kan er niks van. Waar ben ik toch aan begonnen?


    Take me to wonderland