•      
          Wanneer de blondharige jongedame hem weet te complimenten rondom het dragen van een vrouwelijke jurk, besluit Rogan om geen reactie te geven — aangezien hij haar duidelijke vragen wil stellen, zoekend naar antwoorden. Rogan stelt deze vragen uiteindelijk, waarop de jongedame het fatsoen heeft om beschaamd te kijken, gelukkig. Natuurlijk heeft Raven weinig ervaring rondom jongemannen, daarvan was Rogan zichzelf bewust rondom alles. Alhoewel, het is geen reden om hem ronduit te negeren na een gezellige avond.
          'Sorry. . . je hebt helemaal gelijk. Ik had je niet moeten ontlopen.' Raven bijt op haar onderlip, waardoor Rogan ietwat af weet te koelen — een zwakte voor de jongedame ontstaan op de avond van het huidige gespreksonderwerp. 'Die nacht. . . . . jij — wij. . . Sorry.' Raven's kijkers wisselen van concentratie, waardoor ze Rogan af en toe aankijkt — om vervolgens af te dwalen. Rogan spreekt zijn woorden uit over Pritchard, maar blijft in gedachten denken over Raven. Wat zit haar zo dwars? Waarom blozen haar wangen rood?
          Plotseling weet de realisatie bij hem hardhandig binnen te komen, waardoor zijn mond daadwerkelijk openvalt. Dacht Raven werkelijk waar dat ze gezamenlijk seks hebben gehad? Rogan's handen ballen zichzelf direct als vuisten, simpelweg omdat dat de enige manier is van emoties uiten voor de jongeman.
          'What the fuck, Raven? Denk je nu werkelijk waar dat ik zo'n misbruik van je gemaakt heb? Ik weet dat m'n reputatie barslecht is. Maar, dit?' Rogan kijkt walgend, zijn neus opgetrokken. Zelfs hij heeft persoonlijke grenzen, helemaal rondom jongedames. Was dit de reden dat ze hem zo heeft ontlopen?
          'Het antwoord is volmondig nee. We hebben niets gedaan. Ik heb je met geen vinger aangeraakt — je begon je zelf uit te kleden in m'n kamer.' Hoofdschuddend draait Rogan zichzelf rondom, slechts eenmalig naar achteren terugkijkend. 'I shouldn't even be surprised,' bijt hij haar nog toe, voordat hij naar voren stapt.



    Life sometimes punches you in the face
    but you've just gotta punch it harder.

    Rogan Welsh

    23 • Black 5th Year • Field • Outfit • @ Auditorium • & Raven

    [ bericht aangepast op 21 sep 2021 - 21:09 ]


    Kom online op What's App, jongen. Ik wil hierover praten want ik word hier gek van. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja-ha, je moet het verwoorden zoals jij het zou zeggen, maar er is een verschil in anders verwoorden en argumenten compleet veranderen. Ik heb ze nu voor je versimpelt en meerdere opties gegeven en hopelijk zijn die beter voor je, want ik wil niet dat je morgen van het blaadje moet oplezen en met je bek vol tanden staat, want je moet heus geen onvoldoende. Ugh. D: Er is echt een verschil in "De mobiliteit van Nederlanders wordt bevorderd als er gratis openbaar vervoer komt" en "Zal het ook voor mindervalide mensen makkelijker worden om ergens heen te kunnen zonder teveel bijkomende kosten". Het woord "invalide" staat niet eens in mijn subargument. ._. Dat is niet het omzetten in je eigen woorden, maar argument veranderen. Duuuuudddeeee. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Me bij mijn keel grijpen is echt geen oplossing, godverdomme. Je verandert continu van onderwerp en dan zeg je dat ik alles ontken, terwijl het tegenovergestelde waar is. Je verdraait constant mijn woorden, vat alles als een belediging op en verdraait zelfs mijn daden. Godverdomme, dat is echt niet de manier, echt niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hoi (:


    Not all those who wander are lost.

    Begrijp. Het. Dan. Toch.

    Ik gun je een voldoende van harte, echt waar! Ik wil niet dat jij morgen daar zit met een gevoel alsof je niet genoeg van jezelf hebt kunnen inbrengen, want dat is ook niet de bedoeling. Maar alsjeblieft, houd je aan de argumenten want als jij dat niet doet, heb ik niets om te zeggen, heb ik geen poot om op te staan, dan... dan heb ik een onvoldoende die 20% meetelt. Dat wíl ik niet. Ik wil goede cijfers zodat ik naar vwo mag. Ik moet me bewijzen, want ik moet al wiskunde A en wss nog een vak van de zomer inhalen. Elk cijfer telt en hoe hoger, hoe beter. Daarom reageer ik zo gestresst en heftig, omdat ik een goed cijfer wil! En dat had ik ook gewild zónder dat ik naar vwo had gewild. Ik wil mijn papiertje halen! Ik wil niet door jouw toedoen me te pletter werken om dit cijfer op te halen. Ik dacht dat ik vervelende groepsgenoten had tijdens het proefdebat, maar alles is beter dan jij. Ik was toen vol vertrouwen dat mijn 7 bij het echte debat minstens een 7 zou blijven en wellicht hoger zou worden. Nu ben ik compleet, volstrekt en onvoorwaardelijk afhankelijk van jou en jouw woordkeuze en dat is verschrikkelijk. Ik ben de hele middag al een het stressen. IK MOET NOG DAT HELE SCHEMA LEREN EN MIJ INLEZEN. NO FUCKING PROBLEM ALS IK TOT 12.00 UUR IN DE WEER BEN MAAR NIET GODVERDOMME OM MORGEN DAN NIKS TE KUNNEN VERTELLEN OMDAT JIJ NIET BEGRIJPEND KAN LEZEN. DIT BEGRIJPEN BRUGGERS ZELFS, IDIOOT. IK WORD ZO ONTZETTEND AGRESSIEF VAN JOU EN JE STOMME ACTIES. WAAG HET NIET MORGEN HET TE VERPRUTSEN WANT IK MAAK DE REST VAN DIT SCHOOLJAAR EEN HEL VOOR JE, DE REST VAN JE GODGANSE SCHOOLJAAR HOOR JIJ DAGELIJKS EN MEERMAALS HOE JIJ MIJN CIJFER HEBT VERKLOOT EN GELOOF ME, IK ZWEER OP DE GRAVEN VAN MIJN GELIEFDE PAKE EN OMA DAT IK DOE. JE GAAT GODVERDOMME HET JUIST ZEGGEN.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een hekel aan Whatsapp, ik haat typen op mijn telefoon en al die meldingen, je weet dat, dus HOU OP MET ZOVEEL TEGEN ME TE PRATEN. D:


    Your make-up is terrible

    De volgende keer doe ik de moeite niet meer. Stik er lekker in.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Weg uit dit tyfusland, dat is wat ik wil!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    NCIS time. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh nou sorry hoor dat ik je "negeer". Soms heb ik verdorie gewoon geen zin om te praten via Whatsapp, heb je wel door hoe kut dat eigenlijk is? Je typt wat betekenisloze woordjes en dat is het wel zo'n beetje.

    Ik ben blij als ik morgen het tentamen gehad heb


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DiNozzo schreef:
    NCIS time. :3

    Amen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Revenge Of The Sith :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Ik mag ook niets op m'n Facebook neerzetten of er is hier in huis al discussie. Pfft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Majikku schreef:
    Ik mag ook niets op m'n Facebook neerzetten of er is hier in huis al discussie. Pfft.


    Dat ken ik echt zo erg seriously. Mijn ouders controleren alles wat ik op Facebook zet D:


    26 - 02 - '16